Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

    Ik heb onlangs een nieuwe wagen gekocht. Vroeger met onze vorige auto namen we regelmatig onze hond mee. Probleem was dat de wagen er enorm van af ziet. Haar en overal zever van de hond.

    In de nieuwe wagen zou ik een soort kuip willen maken in plastiek. Bestaat er zo niks dat je bvb met een warmeluchtblazer kan plooien in de gewenste vorm van je koffer?

    Een bench is geen optie want daar is de wagen te laag voor. Moet dus echt iets zijn dat op maat kan gemaakt worden. We zouden de zetels plat leggen en dan via de koffer die bak er in schuiven.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

  • #2
    Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

    Sommige merken bieden zoiets aan (maar dan meestal voor break versies) of er bestaan universele dingen oa te vinden in auto5... mss dat zoiets makkelijk is?

    Comment


    • #3
      Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

      Onze overbuur heeft ook zoiets gemaakt, maar dat was met een soort lichte ijzeren geraamte, en dan met ene bepaalde binnen bekleding (iets venyl achtigs denk ik). Hij is wel lasser dus heeft dat zelf gelast en gemaakt allemaal, en hun hond is nu ook geen reus van een beest, ik weet niet wat voor hond jij hebt... En anders inderdaad eens navragen voor een accessoirelijst van je auto, wie weet bestaat er iets voor...

      Y.

      Comment


      • #4
        Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

        Je kan wel zo iets krijgen bij ons merk maar dat is enkel voor in de koffer. Ik zou mijn zetels plat leggen en die volledige ruimte willen gebruiken. Is nogal een grote hond (rottweiler).

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

          Koop u een afdekzeil in de Brico of zo ... kost geen fortuinen, neemt elke vorm aan en is redelijk sterk.
          Daar kan je desnoods nog een deken of hondenmat op leggen om uw hond het wat comfortabeler te maken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Koop u een afdekzeil in de Brico of zo ... kost geen fortuinen, neemt elke vorm aan en is redelijk sterk.
            Daar kan je desnoods nog een deken of hondenmat op leggen om uw hond het wat comfortabeler te maken.
            Daar had ik ook al aan gedacht, of zo een stuk vloerbekleding (balatum?)
            Dan heb ik nog enkel het probleem dat ze naar voor kan springen.

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #7
              Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

              In mijne subaru forester heb ik deze...bij rechtopstand van de achterbank beschermt hij de rugzijde van de achterste zetels, als je deze platlegt natuurlijk ook. Let ook op de rechtopstaande rand van enkele cm's die de kofferoppervlakte perfekt omsluit. Dat ding is echt een aanrader, zeker als je zoals ik iedere dag met de hond in 't bos zit...onder alle weersomstandigheden.
              Ik heb trouwens ook een Rotweiler

              Comment


              • #8
                Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
                In mijne subaru forester heb ik deze...bij rechtopstand van de achterbank beschermt hij de rugzijde van de achterste zetels, als je deze platlegt natuurlijk ook. Let ook op de rechtopstaande rand van enkele cm's die de kofferoppervlakte perfekt omsluit. Dat ding is echt een aanrader, zeker als je zoals ik iedere dag met de hond in 't bos zit...onder alle weersomstandigheden.
                Ik heb trouwens ook een Rotweiler

                Dit is iets speciaal voor subaru aan de link van de foto te zien. Springt je hond dan niet naar voor?

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                  Daar boven is nog een net bevestigd hé !
                  In weet niet dat uit onderstaande foto alles duidelijk is/wordt ?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                    Ja dat maakt veel duidelijk
                    Zo een net heb ik dus nodig, weet alleen niet hoe dat bavestigd wordt. Vandaag in auto5 in st-denijs westrem geweest maar niks gevonden die kan dienen.

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                      Misschien beter de vrouw in de koffer en de hond vanvoor . Moet je geen geld uitgeven

                      Comment


                      • #12
                        Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                        In 2004 reed ik met onze Dayco (Engelse Setter) naar een hondenshow te Mechelen en toen ik tegen 130km de Craeybeckxtunnel in ging schrok dat beest zich rot, sprong vervolgens over de zetels en vond er niet beter op dan me te komen helpen met sturen.
                        Zo iets wil je echt niet mee maken en toen heb ik voor mijn 307break een bench uit aluminium gemaakt, inmiddels had ik nog een Engelse Setter bijgekocht en die kon ik vanaf toen veilig vervoeren zonder dat mijn auto nog vuil werd.
                        Ik heb die toen zelf gemaakt omdat ik niks degelijk kon vinden waar twee Engelse Setters in konden.
                        Met ze zelf te maken kon ik elk hoekje van mijn auto aanspreken om ze zo groot mogelijk te maken en ook licht genoeg om ze alleen in en uit de auto te halen, bovendien kan ik perfect 5 personen mee nemen zonder dat die gehinderd worden door de honden.
                        Zo ver zal jij wel niet gaan denk ik maar ik heb ergens van die speciale dekens gezien die je in je auto kan leggen om honden te vervoeren.
                        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                        Comment


                        • #13
                          Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                          Probleem is dat we een nogal lage wagen hebben, we hebben een bench maar deze geraakt er niet meer in .



                          mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                            Amaai das nen ferme bak zeg, ik heb ook ooit een Honda gehad (Civic) waar ik van den eerste tot de laatste minuut veel plezier mee heb gehad op de 10jaar dat ik hem heb gehad.
                            Das inderdaad wel niet simpel om een bench in te plaatsen en toch zeker niet iets dat je in de winkel koopt.
                            Ruil die Honda gewoon tegen mijne 307 je krijgt de hondenbench er bij ik maak er wel een andere.
                            Is dat zo een nieuwe NR plaat dat er aan hangt?
                            Zo nen shieke bak daar kwam mijn hond niet in, hang er een remorkske aan.
                            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                            Comment


                            • #15
                              Re: Plastieken bescherminsbak voor in de koffer

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Dit is iets speciaal voor subaru aan de link van de foto te zien. Springt je hond dan niet naar voor?

                              mir
                              Het stuk dat plat ligt is wel voor de meeste auto's beschikbaar op maat.
                              Bij Auto 5 hebben ze ook van die standaardmaten ... niet schoon passend maar ook niet extreem duur.

                              Kijk hier eens als Honda er zelf geen heeft : http://www.matten-online.nl/
                              Last edited by VerSeg; 2 september 2010, 23:40.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X