Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E a r t h

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • E a r t h


    Hopelijk kunnen jullie dit smaken.. /







    Grtz A.
    ::: Flickr :::

  • #2
    Re: E a r t h

    Exifs ?????

    Grtz

    Louis
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: E a r t h

      Jammer dat het spiegelbeeld er niet helemaal opstaat verder weet ik niet wat ik ervan moet zeggen.Wel leuk maar een beoordeling?
      Greetz Twan

      http://500px.com/TwanGroenen

      Comment


      • #4
        Re: E a r t h

        Was dat lang vliegen naar daar ;-)
        Website http://www.kristofpattyn.be

        a lotta canonstuff

        Comment


        • #5
          Re: E a r t h

          Mooi ontwerpje, maar dit in SC landscape & nature
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Re: E a r t h

            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
            Mooi ontwerpje, maar dit in SC landscape & nature
            Waar dan wel? Er is hier niet echt een plaats voor zulke zaken en dit heeft toch met natuur te maken. Bij dieren, modellen, zwartwit of transport.. hoort het nog minder thuis.


            Bedankt voor alle reactie's.
            Grtz
            ::: Flickr :::

            Comment


            • #7
              Re: E a r t h

              Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
              Waar dan wel? Er is hier niet echt een plaats voor zulke zaken en dit heeft toch met natuur te maken. Bij dieren, modellen, zwartwit of transport.. hoort het nog minder thuis.


              Bedankt voor alle reactie's.
              Grtz
              Denk dat er al meerdere malen is gevraagd een apart forum aan te maken voor zulke zaken.
              Hier gaat het nog altijd over fotografie. Alhoewel met al die bewerkingen van sommige foto's?? OK. Men moet eerst een foto maken om deze, al dan niet, veel of weinig te bewerken.

              Grtz

              Louis
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: E a r t h

                Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
                Denk dat er al meerdere malen is gevraagd een apart forum aan te maken voor zulke zaken.
                Hier gaat het nog altijd over fotografie. Alhoewel met al die bewerkingen van sommige foto's?? OK. Men moet eerst een foto maken om deze, al dan niet, veel of weinig te bewerken.

                Grtz

                Louis
                Ik snap uw en Dama zijn punt en ik heb lang zitten twijfelen waar ik het zou zetten en of ik het zou plaatsen maar persoonlijk ben ik heel blij met het resultaat en hier en daar zal wel iemand zijn die dit kan appreciëren maar een 'speciale' plek voor zo'n photoshop zaken zou inderdaad leuk zijn en iets om eens over te spreken. Grtz
                ::: Flickr :::

                Comment


                • #9
                  Re: E a r t h

                  I know... Mss nog best bij stilleven en abstract ?
                  Eigenlijk missen we het forumonderdeel beoordeling / SC fotobewerking.
                  Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                  Waar dan wel? Er is hier niet echt een plaats voor zulke zaken en dit heeft toch met natuur te maken. Bij dieren, modellen, zwartwit of transport.. hoort het nog minder thuis.


                  Bedankt voor alle reactie's.
                  Grtz
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

                  Comment


                  • #10
                    Re: E a r t h

                    Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                    I know... Mss nog best bij stilleven en abstract ?
                    Eigenlijk missen we het forumonderdeel beoordeling / SC fotobewerking.
                    Ik zal in de toekomst in Abstract posten, de 2vorige staan daar ook en zal eens een topic openen over 'fotobewerking' want anders gaat het altijd een discussiepunt blijven.

                    Grtz
                    ::: Flickr :::

                    Comment


                    • #11
                      Re: E a r t h

                      Voor mij geen probleem hoor
                      Het is uiteindelijk de TS de bepaalt waar hij zijn foto's plaatst.
                      Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
                      Ik zal in de toekomst in Abstract posten, de 2vorige staan daar ook en zal eens een topic openen over 'fotobewerking' want anders gaat het altijd een discussiepunt blijven.

                      Grtz
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment

                      Working...
                      X