Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

slagpennen van grote vogels gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • slagpennen van grote vogels gezocht

    Ik ben op zoek naar slagpennen van grote vogelsoorten (zwanen, ganzen, buizerd,...)
    De vlag moet minstens 15cm lang zijn.

    Iemand enig idee waar ik zulke veren kan vinden? Heb al wel eens rondgewandeld op plaatsen waar ganzen rondlopen. Maar het slaat dik tegen mooie exemplaren te vinden.

    Of zijn er mensen die in contact komen met bv valkeniers of groot pluimvee houders?

    Pluimen worden gebruikt voor het maken van pijlen voor boogschieten.


    Bedankt.

  • #2
    Re: slagpennen van grote vogels gezocht

    ik ben enkele maanden geleden gaan wandelen in de Valley in Maasmechelen (achter the village met al die merkkleding). Daar lag bijna een complete zwenevleugel aan de andere kant van het meer in de bosjes. Is wel een stukje wandelen. Ik kom er zelf nooit meer maar als je een die-hard wandelaar bent misschien..
    Inkom is 1 euro.
    Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

    Comment


    • #3
      Re: slagpennen van grote vogels gezocht

      Er lopen hier Vijf pauwen en die laten vrij veel veren achter, de mannetjes van die lange met een fel gekleurd topje, de vrouwtjes dikke grijsbruine, als je interesse
      hebt daarvoor kan je een PM sturen,
      Last edited by guido.g; 1 september 2010, 22:38. Reden: tekst
      https://ggpics.be/

      Comment


      • #4
        Re: slagpennen van grote vogels gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door monstertruckess Bekijk bericht
        ik ben enkele maanden geleden gaan wandelen in de Valley in Maasmechelen (achter the village met al die merkkleding). Daar lag bijna een complete zwenevleugel aan de andere kant van het meer in de bosjes. Is wel een stukje wandelen. Ik kom er zelf nooit meer maar als je een die-hard wandelaar bent misschien..
        Inkom is 1 euro.
        Bedankt voor het melden, maar Maasmechelen is niet direct naast de deur voor mij.

        Comment


        • #5
          Re: slagpennen van grote vogels gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
          Er lopen hier Vijf pauwen en die laten vrij veel veren achter, de mannetjes van die lange met een fel gekleurd topje, de vrouwtjes dikke grijsbruine, als je intresse hebt daarvoor kan je een PM sturen,
          Pm verzonden.

          Comment

          Working...
          X