Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een Album Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een Album Brugge

    Heb wel even geduurt maar mijn album is ook af ,ondanks dat ik wel belangrijke foto,s kwijt ben, hoop ik dat dit toch wel een leuk album is geworden dus neem een kijkje op

    en bedankt voor het kijken

    Ps De album van Coby komt er ook aan
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Mooi Jan, wat een kwaliteit (is die d100 zoveel beter, of heb je een superieure lens ).
    Er zitten pareltjes tussen, ik kan hier echt geen enkele foto afkeuren.
    Wat spijtig dat je foto's bent kwijtgeraakt, zijn die echt niet meer te recuperen

    Comment


    • #3
      Originally posted by mila
      Mooi Jan, wat een kwaliteit (is die d100 zoveel beter, of heb je een superieure lens ).
      Er zitten pareltjes tussen, ik kan hier echt geen enkele foto afkeuren.
      Wat spijtig dat je foto's bent kwijtgeraakt, zijn die echt niet meer te recuperen
      Dankje Mila
      denk dat de D100 niet beter/slechter is dan bv D10 D60 S2 en de lens die ik het meeste gebruikt heb is een 24-85mm F3.5-4.5 (G type)
      maar alle foto zijn gemaakt in RAW en in Nikon Capture de EV waarde goed gezet en als JPG opgeslagen daarna USM in fotoshop.en de foto,s die ik ben kwijt ben geraakt zijn niet meer te recuperen (zonde )
      Groetjes NoName
      D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
      www.langenacker.nl

      Comment


      • #4
        Toch een mooi album geworden, zeker die klassieke zichtjes zijn het bekijken waard !
        Albums : http://fotografiepeterderycke.be
        Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

        Comment


        • #5
          Vlijmscherp die foto's

          Je moet er wel veel werk aan gehad hebben om al dat volk in Brugge weg te kloonen op de foto's

          Spijtig van de verloren foto's

          Comment


          • #6
            Leuk en mooi album Jan , onze voorkeur gaat naar nr 5946 met die meeuw op het sterk punt in uw foto , knap gedaan nr 5952
            is dat een toreador ? en nr 5856 daar zien wij rare snuiters


            Erik.D en Trees

            Ps: spijtig dat wij jullie veloren hebben op het laatst

            Comment


            • #7
              Heel mooi album, Noname.
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment


              • #8
                mooi scherpe foto's NoName! Wat een kwaliteit in RAW geschoten he. Ik ben ook over hoor, ik maak niets meer in jpg (tenzij de flashcard bijna vol is).
                Welke instellen voor USM gebruik je?

                Comment


                • #9
                  Ja,mooi album en mooie kwaliteit!!Doet me plezier want ik gebruik zelfde camera en zelfde lens Maar ik moet nog wat meer oefenen En RAW ja,dat is geweldig.Vorig weekend heb ik voor de eerste keer JPEG met mijn D100 geschoten en de kwaliteit was niet slecht maar ik voelde me zo beperkt daar ik Nikon Capture niet kon gebruiken dat ik me eergisteren nog een 1Gig CF-kaartje heb bijbesteld bij Vasa (heb nu twee Ridata 512 CF-kaartjes) en dan kan ik alles te samen een 200 fotookes trekken in RAW.
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #10
                    @Lightyear, Brugge was dan ook wel de moeite waard

                    @Teddy-Bear,heb de mensen verteld dat ik bij de belasting werkt

                    @Erik D,1 van die rare snuiters kom ik wel vaker tegen

                    @pieterbie, dank voor de reactie

                    @roadrunner,bedankt voor je reactie ,maar heb nog wel een vraagje,wat was het probleem met Nikon Capture?als ik zo onbeleeft mag zijn

                    @Skitch,denk dat je het nog een keer moet uitleggen aan Erik D.

                    @NataliaNL, jij ook bedankt voor je reactie ,en de instelling wat betreft USM zijn ,
                    HOEVEEL 180%
                    STRAAL 1,5 Pixel
                    DREMPEL 1 Niveaus

                    Groetjes NoName
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #11
                      Mooi album, met opvallend scherpe foto's.

                      5946 is echt AF ! Op het juiste moment, op de juiste plaatsn, en geen bewegingsonscherpte bij de meeuw.
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #12
                        Belangrijke foto's is zonde om ze te verliezen maar wat je hier laat zien is toppie Mis wel in deze album een snapchot van een of andere waar je tegenwoordig heel fijn in bent
                        Hoop jullie gauw eens terug te zien
                        Groetjes aan de poezen
                        Respect begint bij uzelve

                        Comment


                        • #13
                          [I]Mis wel in deze album een snapchot van een of andere waar je tegenwoordig heel fijn in bent

                          ook dat is wel gedaan alleen niet in het album gezet
                          hoop jullie weer snel te zien
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Een knap album !!!
                            Nikon D300 ♣ Nikkor 18-70mm f3.5-4.5 ED DX ♣ Nikkor 50mm f1.8 D ♣ Nikkor 70-200mm f2.8 VR ♣ Sigma 150mm f2.8 EX DG HSM APO Macro ♣ SB-600 ♣ Kenko AF ext. tubes 12,20,36mm
                            www.bartvo.be

                            Comment


                            • #15
                              Stuk voor stuk knappe foto's.
                              Heel mooi album.
                              Groetjes,

                              Rudi Petitjean

                              NATURE GALLERY

                              Comment

                              Working...
                              X