Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hello my name is...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hello my name is...

    Hallo!

    Ik wil mij eerst en vooral hier op dit forum voorstellen!

    Ik ben Jina 21 jaar en van beroep Grafisch Ontwerper. Ik ben afkomstig van Oostenrijk en woon nu sinds 2,5 jaar in Belgie (oostvlaanderen) dus, excuseer mss voor mijn Nederlands
    Voor mij is een maand geleden eindelijk een grote droom uit gekomen. Ik heb een Spiegelrefelxcamera bekomen van mijn vriendje als voorverjaardagscadeautje. Omdat ik altijd zo graag foto's maak en met mijn digitaal cam dat niet altijd zo goed lukte...
    Ik heb nu een Nikon 40d met 2 verschillenden lensen 18-55 en 55-200V.

    Ik heb nog niet veel ervaring met fotografie maar ik doe het heel graag. Dadoor dat ik ook grafisch ontwerper ben heb ik een beetje een beeld en feeling van wat er goed uit ziet en wat niet.

    Ik heb hier een paar fotos van mij toegevoegd die ik de laatste maand heb gemaakt!
    Aub niet te streng met jullie kritiek, ik ben nog maar aan mijn begin! Maar alle tips zijn welcome!

    Ik hoop hier wat ervaring op te doen en toffe mensen te leren kennen en wie weet mss eens ook een samenwerking met iemand?!
    Ik ben ook op FB te vinden http://www.facebook.com/#!/pages/Gra...8919135?ref=ts

    Grt Jina










    4de foto verwijdert omdat het 1 te veel was!
    Last edited by Soeki Wan; 31 augustus 2010, 14:51.

  • #2
    Re: Hello my name is...

    Hio Grafixdesign

    Welkom op het forum en hoop dat je even veel plezier hier mag beleven zoals vele je al hebben voorgedaan .

    Foto 1 ) Vindt ik een knap gedaan vanuit een zittend standpunt ,en verder de zwart-wit heeft wel mijn voorkeur van fotografie .

    Foto 2 ) echt niet makkelijk vuur te fotograferen ,ziet er hier op moijn scherm ook goed uit .
    Foto 3 ) heeft mooie kleuren ,dus voor mij ook geslaagd .

    Foto 4 ) Sorry veel te drukke achtergrond ,ik had deze dame liefst ergens zo in een veld zien springen had voor mij persoonlijk beter geweest .

    Groetjes
    Ardsign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

    Comment


    • #3
      Re: Hello my name is...

      Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
      Hio Grafixdesign

      Welkom op het forum en hoop dat je even veel plezier hier mag beleven zoals vele je al hebben voorgedaan .

      Foto 1 ) Vindt ik een knap gedaan vanuit een zittend standpunt ,en verder de zwart-wit heeft wel mijn voorkeur van fotografie .

      Foto 2 ) echt niet makkelijk vuur te fotograferen ,ziet er hier op moijn scherm ook goed uit .
      Foto 3 ) heeft mooie kleuren ,dus voor mij ook geslaagd .

      Foto 4 ) Sorry veel te drukke achtergrond ,ik had deze dame liefst ergens zo in een veld zien springen had voor mij persoonlijk beter geweest .

      Groetjes
      Ardsign
      Hallo,

      Dank u wel voor het verwelkomen en merci om u mening te geven voor mijn fotos!
      Idd het laatste is wat druk, maar oefenen oefenen en oefenen dan komt dat wel nog goed

      nog een fijne dag!

      jina

      Comment


      • #4
        Re: Hello my name is...

        Welkom op de site.

        leuke reeks maar 1 teveel hoor.
        probeer et ook bij een zelfde onderwerp te houden dat kijkt wat aangenamer en geeft een nettere indruk.
        veel fotoplezier hier.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Hello my name is...

          Welkom hier op BD.
          Ik hoop dat je hier veel kan bijleren want dat zal je gerust kunnen...geloof me..Ik spreek uit ervaring.

          Voor de rest volg ik mijn voorlopers...
          Veel succes en plezier.

          Sommige opnames op je Facebook link zijn tof..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Hello my name is...

            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Welkom hier op BD.
            Ik hoop dat je hier veel kan bijleren want dat zal je gerust kunnen...geloof me..Ik spreek uit ervaring.

            Voor de rest volg ik mijn voorlopers...
            Veel succes en plezier.

            Sommige opnames op je Facebook link zijn tof..
            dank je wel!

            Comment


            • #7
              Re: Hello my name is...

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              Welkom op de site.

              leuke reeks maar 1 teveel hoor.
              probeer et ook bij een zelfde onderwerp te houden dat kijkt wat aangenamer en geeft een nettere indruk.
              veel fotoplezier hier.
              grt,bouk.
              Merci, Foto 4 is al verwijdert!

              Comment


              • #8
                Re: Hello my name is...

                welkom op BD
                ben ook es gaan zien op je FB:
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment

                Working...
                X