Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hello my name is...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hello my name is...

    Hallo!

    Ik wil mij eerst en vooral hier op dit forum voorstellen!

    Ik ben Jina 21 jaar en van beroep Grafisch Ontwerper. Ik ben afkomstig van Oostenrijk en woon nu sinds 2,5 jaar in Belgie (oostvlaanderen) dus, excuseer mss voor mijn Nederlands
    Voor mij is een maand geleden eindelijk een grote droom uit gekomen. Ik heb een Spiegelrefelxcamera bekomen van mijn vriendje als voorverjaardagscadeautje. Omdat ik altijd zo graag foto's maak en met mijn digitaal cam dat niet altijd zo goed lukte...
    Ik heb nu een Nikon 40d met 2 verschillenden lensen 18-55 en 55-200V.

    Ik heb nog niet veel ervaring met fotografie maar ik doe het heel graag. Dadoor dat ik ook grafisch ontwerper ben heb ik een beetje een beeld en feeling van wat er goed uit ziet en wat niet.

    Ik heb hier een paar fotos van mij toegevoegd die ik de laatste maand heb gemaakt!
    Aub niet te streng met jullie kritiek, ik ben nog maar aan mijn begin! Maar alle tips zijn welcome!

    Ik hoop hier wat ervaring op te doen en toffe mensen te leren kennen en wie weet mss eens ook een samenwerking met iemand?!
    Ik ben ook op FB te vinden http://www.facebook.com/#!/pages/Gra...8919135?ref=ts

    Grt Jina










    4de foto verwijdert omdat het 1 te veel was!
    Last edited by Soeki Wan; 31 augustus 2010, 14:51.

  • #2
    Re: Hello my name is...

    Hio Grafixdesign

    Welkom op het forum en hoop dat je even veel plezier hier mag beleven zoals vele je al hebben voorgedaan .

    Foto 1 ) Vindt ik een knap gedaan vanuit een zittend standpunt ,en verder de zwart-wit heeft wel mijn voorkeur van fotografie .

    Foto 2 ) echt niet makkelijk vuur te fotograferen ,ziet er hier op moijn scherm ook goed uit .
    Foto 3 ) heeft mooie kleuren ,dus voor mij ook geslaagd .