Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD-Brugge album is klaar.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD-Brugge album is klaar.

    ////
    " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

  • #2
    Leuk album. Met name de foto in de kerk vind ik erg goed, zoals 241 van het altaar en 641 (orgel).
    De foto's van het concertgebouw bevatten wel een beetje veel ruis (ik moet je andere album nog bekijken). Die van Erik en van Erik en mij vind ik er heel leuk .
    De foto's van de kantklosster en in het bootje zijn hier en daar iets te verzadigd naar mijn smaak.
    Meer foto's op Mukblog

    Comment


    • #3
      Foto 2003_1130_121202CC (oef) kan mij het meeste bekoren, hoewel ik links boven nogal storend vind, zou ik weggecropt hebben.

      Comment


      • #4
        Prettig album om naar te kijken. Ja hier en daar wat veel ruis maar dat wordt goedgemaakt door de toch mooie kleuren die uit die Fuji worden getoverd.
        2003_1130_133003AA.jpg vind ik de topper
        Skitch is goed bezig

        Comment


        • #5
          Kleuren zijn inderdaad heel mooi in dit album.
          http://pieterbie.skynetblogs.be

          Comment


          • #6
            Ook weer een andere kijk op Brugge met mooie foto's van details.

            Groetjes Coby en NoName
            Nikon D100,
            Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #7
              Terug een andere kijk op de SD.
              Vooral de details van het bootje 130938AA en de hierboven geposte foto spreken mij aan.
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment

              Working...
              X