Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bartok ervaringen - [eind goed, al goed]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bartok ervaringen - [eind goed, al goed]

    Gisteren de canon 7d gaan kopen bij bartok, kom ik thuis, blijkt dat er 1 cd (zoombrowser, ed) niet in de doos zit en dat ze de verkeerde batterijlader meegeleverd hebben!!!! En neen ik vergis mij niet want die horen er standaard bij te zitten. Blijkbaar was de doos reeds eerder open geweest. Ik heb trouwens 1299euro betaald dus geen kortingen ed.
    Last edited by Tin_tin; 30 augustus 2010, 13:11. Reden: Nuanceren van mijn eerdere ongelukkige uitspraken
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

  • #2
    Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
    Eventjes mededelen op dit forum welke goede service bartok in Hasselt tegenwoordig vertegenwoordigd!!!
    Gisteren de canon 7d gaan kopen bij bartok, kom ik thuis, blijkt dat er 1 cd (zoombrowser, ed) niet in de doos zit en dat ze de verkeerde batterijlader meegeleverd hebben!!!! En neen ik vergis mij niet want die horen er standaard bij te zitten. Blijkbaar was de doos reeds eerder open geweest. Ik heb trouwens 1299euro betaald dus geen kortingen ed.
    Al de discussies hier ivm kopen bij en vertrouwen hebben in de lokale fotoboer ten spijt, bij Bartok zullen ze mij nog maar 1x terugzien, en dat zal niet min zijn:
    Heb je al contact opgenomen met de winkel? Hebben ze de doos dan niet open gedaan bij aankoop.
    Het gaat misschien om een vergissing of om een onvolledige verpakking. Het lijkt mij niet fair ten opzichte van een verkoper om direct (misschien foute) conclusies te trekken.
    De kwaliteit van een handelszaak zit niet alleen bij de verkoop maar ook hoe er met fouten omgegaan wordt (en fouten worden OVERAL gemaakt).

    Post vooral het vervolg ...
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

      Ik zou er in elk geval ook niet happy van worden ... en dan nog zo'n hoge prijs betalen ook ... het is duidelijk dat deze als eens open geweest is, een verkeerde lader in de doos, no way dat die zo van de fabriek gekomen is hé

      Ik zou gewoon een nieuwe eisen, die nog dicht is (CD zit normaal in plastic verpakt bij de handleidingen, en de lader zit in een zakje wat ook met een sticker dicht zit, meestal kan je wel zien of die al open geweest is of niet ... jammer dat de dozen niet meer verzegeld worden tegenwoordig, dan waren dergelijke problemen van de baan.

      Dat viel me indertijd bij Konijn altijd op ... ze komen altijd met de doos open naar je toe, zogezegd om je de lens of body te laten zien, maar wie zegt dat die doos al niet verkocht geweest is ? Ik weet het, achterdochtig tot en met, maar ik ben serieus in het zak gezet geweest in Turnhout (en ik spreek hier niet over enkele honderden euro's ... véél meer) ... en dan begin je overal spoken te zien

      Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

      Comment


      • #4
        Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Ik zou er in elk geval ook niet happy van worden ... en dan nog zo'n hoge prijs betalen ook ... het is duidelijk dat deze als eens open geweest is, een verkeerde lader in de doos, no way dat die zo van de fabriek gekomen is hé

        Ik zou gewoon een nieuwe eisen, die nog dicht is (CD zit normaal in plastic verpakt bij de handleidingen, en de lader zit in een zakje wat ook met een sticker dicht zit, meestal kan je wel zien of die al open geweest is of niet ... jammer dat de dozen niet meer verzegeld worden tegenwoordig, dan waren dergelijke problemen van de baan.

        Dat viel me indertijd bij Konijn altijd op ... ze komen altijd met de doos open naar je toe, zogezegd om je de lens of body te laten zien, maar wie zegt dat die doos al niet verkocht geweest is ? Ik weet het, achterdochtig tot en met, maar ik ben serieus in het zak gezet geweest in Turnhout (en ik spreek hier niet over enkele honderden euro's ... véél meer) ... en dan begin je overal spoken te zien

        Mark

        Misschien zo een toestel dan ?

        Ik heb onlangs bij studio 73 voor een pak geld materiaal gekocht en de dozen werden daar voor mijn neus geopend, dat geeft toch vertrouwen ...

        Comment


        • #5
          Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
          Eventjes mededelen op dit forum welke goede service bartok in Hasselt tegenwoordig vertegenwoordigd!!!
          Gisteren de canon 7d gaan kopen bij bartok, kom ik thuis, blijkt dat er 1 cd (zoombrowser, ed) niet in de doos zit en dat ze de verkeerde batterijlader meegeleverd hebben!!!! En neen ik vergis mij niet want die horen er standaard bij te zitten. Blijkbaar was de doos reeds eerder open geweest. Ik heb trouwens 1299euro betaald dus geen kortingen ed.
          Al de discussies hier ivm kopen bij en vertrouwen hebben in de lokale fotoboer ten spijt, bij Bartok zullen ze mij nog maar 1x terugzien, en dat zal niet min zijn:
          Maak een afspraak met Hugo... (= zoon oude Bartok )
          Gewoonlijk staat hij zelf ook wel in de winkel.
          En zijn prijzen zijn niet slecht.

          Steek anders jouw licht eens op bij Bogemann in Genk.
          Koop je daar een DSLR krijg je levenslang gratis reinigen van de camera....
          Nog iets: die mensen bij Bogemann hebben een "hart" voor hun werk.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
            bij Bartok zullen ze mij nog maar 1x terugzien, en dat zal niet min zijn:
            Als je daar nu binnestapt met de de woorden : "Sorry maar kan het zijn dat dit pakket niet compleet /correct is want ...?" ... zou er dan geen simpel antwoord kunnen volgen in de zin van "We gaan dit direct voor u oplossen, onze excuses voor het misverstand."?
            Ik weet niet maar zonder eerst na te vragen beginnen jodelen zal niet veel oplossen!

            En inderdaad, in effectieve winkels (niet online) kan je al sneller eens een toestel hebben dat ze aan x y z al eens gedemonstreerd hebben.
            Zou ik dat zelf willen kopen? Neen, maar als ik iets koop wil ik graag ook een demo krijgen.
            Eerlijk zou zijn dat ze een demo-toestel gebruiken en dit dan op het eind van het seizoen in solden zetten. Zo is iedereen content.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Als je daar nu binnestapt met de de woorden : "Sorry maar kan het zijn dat dit pakket niet compleet /correct is want ...?" ... zou er dan geen simpel antwoord kunnen volgen in de zin van "We gaan dit direct voor u oplossen, onze excuses voor het misverstand."?
              Ik weet niet maar zonder eerst na te vragen beginnen jodelen zal niet veel oplossen!

              En inderdaad, in effectieve winkels (niet online) kan je al sneller eens een toestel hebben dat ze aan x y z al eens gedemonstreerd hebben.
              Zou ik dat zelf willen kopen? Neen, maar als ik iets koop wil ik graag ook een demo krijgen.
              Eerlijk zou zijn dat ze een demo-toestel gebruiken en dit dan op het eind van het seizoen in solden zetten. Zo is iedereen content.
              Zie Vandenborne of MediaMarkt.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Maak een afspraak met Hugo... (= zoon oude Bartok )
                Gewoonlijk staat hij zelf ook wel in de winkel.
                En zijn prijzen zijn niet slecht.

                Steek anders jouw licht eens op bij Bogemann in Genk.
                Koop je daar een DSLR krijg je levenslang gratis reinigen van de camera....
                Nog iets: die mensen bij Bogemann hebben een "hart" voor hun werk.
                Het probleem is dat Hugo niet meer gaat voor de verkoop. Ik zou eerder de zoon van Hugo, namelijk Sven aanspreken. Is voor mij altijd heel correct geweest.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Het probleem is dat Hugo niet meer gaat voor de verkoop. Ik zou eerder de zoon van Hugo, namelijk Sven aanspreken. Is voor mij altijd heel correct geweest.
                  Ok.
                  Ik heb er ook nog geen problemen ondervonden.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                    Het is jouw taak om de aankoop te bekijken in de winkel. Eenmaal thuis aangekomen heb je weinig verhaal.
                    Met andere woorden: als ik een aankoop doe controleer ik ALLES. Pas als ik zie dat alles ok is, betaal ik. Dus zit niet te kankeren op Bartok. Je had beter je huiswerk moeten doen.
                    Homo Sapiens Pentaxiensis

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                      Het is jouw taak om de aankoop te bekijken in de winkel. Eenmaal thuis aangekomen heb je weinig verhaal.
                      Met andere woorden: als ik een aankoop doe controleer ik ALLES. Pas als ik zie dat alles ok is, betaal ik. Dus zit niet te kankeren op Bartok. Je had beter je huiswerk moeten doen.
                      Controleer jij dan ook of alles wel werkt ? Toestel, lader, cd/dvd's ...

                      Anders heb je geen verhaal meer bij thuiskomst hoor

                      Wat gek om hier de schuld in de schoenen van de topicstarter te schuiven ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                        Ok, dus iedereen gaat zogezegd vooraf controleren of de batterij in de lader gaat??? Laat mij niet lachen!!!
                        En iedereen weet perfect wat er in de doos hoort te zitten

                        Eenmaal thuis bekijk je de handleiding op je gemak en op een van de eerste pagina's staat "vooraf controleren of alles in de doos zit", dan merk je dat een cd'tje er niet bij is, kan natuurlijk altijd gebeuren, heb ik alle begrip voor, maar dan een dag erna dat de lader de verkeerde is ?????
                        Wie dit professioneel vindt ...
                        Morgen zal ik allicht Bartok bellen, en waarschijnlijk zullen zij dit wel oplossen, twijfel ik niet aan. Maar voor mij is tijd geld, en ik heb van beide te weinig.
                        Als Bartok zijn huiswerk niet correct doet, en ik denk toch dat het hun taak is om te zorgen dat alles volledig is, dan is het mijn volste recht om anderen hier voor te waarschuwen.
                        Ik ben het gewoon beu dat tegenwoordig alles zo vanzelfsprekend is geworden, wanneer ik iets koop van 1300euro dan heb ik er lang voor moeten werken, en dan behandel ik dit produkt met respect. Ik heb enkel het gevoel dat wat mij overkomt van weinig respect getuigd naar de klant toe, dat is mijn gedacht!
                        Mvg, Tin_tin
                        Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                          Het is jouw taak om de aankoop te bekijken in de winkel. Eenmaal thuis aangekomen heb je weinig verhaal.
                          Met andere woorden: als ik een aankoop doe controleer ik ALLES. Pas als ik zie dat alles ok is, betaal ik. Dus zit niet te kankeren op Bartok. Je had beter je huiswerk moeten doen.
                          Dat kan kloppen maar het is ook niet gepast wat Bartok heeft gedaan he.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                            Wat geopende dozen betreft... Als je naar de fotoboer gaat voor een nieuwe lens, je neemt je body
                            mee en die fotoboer is zo vrij genoeg je enkele lenzen te laten testen.. waar gaan die "niet gekochte-maar wel getestte" lenzen naar toe dacht je?
                            Terug naar de fabricant om ze opnieuw te laten verpakken?? ... zucht...

                            Dat er een foute lader in zit zou niet mogen, maar hey, we maken allemaal wel eens fouten op ons
                            werk zeker?? om dat hier nu zo in het breed te gaan uitsmeren...
                            Nikon D90 - - 18-105mm vr kit - - Nikkor 35mm f1.8D AF-S DX G - - Nikkor 50mm f1.8 AF - - Battery Grip - - SB-900 | www.spyro.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bartok ervaringen om door mijn dak te gaan!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door spyro Bekijk bericht
                              Dat er een foute lader in zit zou niet mogen, maar hey, we maken allemaal wel eens fouten op ons
                              werk zeker?? om dat hier nu zo in het breed te gaan uitsmeren...
                              Dan kan Tin_Tin met een gerust hart terug naar Bartok en de zaak zal opgelost worden.
                              Hopelijk

                              Waarom wordt hier gezegd dat de koper alles moet nakijken??
                              Simpel, dat komt door de slechte ervaringen. Punt.
                              Ik heb het hier NIET expliciet over Bartok he.

                              Zelf kocht er 2 camera's: de eerste Nikon AF camera en de S2 Pro.
                              Geen problemen onder vonden dus, alles in orde.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X