Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elektrische tandenborstels . . .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Elektrische tandenborstels . . .

    Deze week op Discovery channel het programma Gadgets gevolgd, daar worden steeds zaken getest en uitgeprobeerd, één van de laatste keren ging het over elektrische tandenborstels en daar werd de Oral-B Pro Care IQ5000 Triumph D32.546.5 + Smartguide verkozen als de beste . . . nu, vrij duur voor dergelijk ding, 129€ toch.
    Iemand ervaring met dergelijke apparaten, ik gebruikte tot nu toe steeds de simpele manuele tandenborstel . . .
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Elektrische tandenborstels . . .

    verkies manueel boven elektrisch.
    vraag mij nie waarom maar 't is zo
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Elektrische tandenborstels . . .

      Ben een paar jaar geleden overgeschakeld en ik moet zeggen dat mijn tanden toch veel properder aanvoelen. Probeer eens de tandenborstel van iemand anders Op zich is het zo gek niet. Je kan er wisselstukjes opzetten. Wij delen hier dus een tandenborstel. De wisselstukjes komen met een blauw en roos randje om ze uit elkaar te houden.

      Het voelt wel vreemd aan in het begin. Ik poets ze ook iets langer omdat het minder moeite kost en het resultaat nog wat beter wordt.

      Comment


      • #4
        Re: Elektrische tandenborstels . . .

        Zoals mijn voorganger reeds zei, je hebt een schoner of properder gevoel als je tanden met een elektrische tandenborstel gepoetst zijn. Heb er enkele jaren geleden eentje moeten kopen omdat mijn rechterhand in de gips lag, ben dus rechtshandig en dat poetsen met een gewone tandenborstel wilde niet echt lukken. Dus toen een elektrische gekocht en ik wil voor geen geld van de wereld nog ruilen. Volgens de tandarts zou het ook beter poetsen, omdat je met een gewone tandenborstel het vuil gewoon heen en weer schuift, terwijl deze tandenborstels rondjes maken en overal aan kunnen en het vuil beter verwijderen. Het is volgens mij een echte aanrader. Degene die jij vernoemt heb ik ook. Ben gestart met een mindere versie, maar als je deze ooit gebruikt hebt, weet je en voel je dadelijk het verschil. Ben van menig dat de elektrische tandenborstel zijn geld waard is.

        Vriendelijke groet,

        Hilde
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Elektrische tandenborstels . . .

          de basisversie is te koop vanaf 25,- en voldoet prima, zou ook niet meer terug willen
          Laat nooit het goede u weerhouden het juiste te doen
          - Isaac Asimov-

          Comment


          • #6
            Re: Elektrische tandenborstels . . .

            heb hier nog ergens enkele bonnen van 30 euro liggen voor een oral b triumph( van de tandarts gekregen) maar enkel te gebruiken bij aankoop in een gewone winkel en niet on line... laat maar horen als je interesse hebt dan zoek ik hem wel even op.

            ikzelf heb een goedkopere versie van philips waar ik heel blij mee ben! Voelt idd veel schoner aan.

            Comment


            • #7
              Re: Elektrische tandenborstels . . .

              Oorspronkelijk geplaatst door Aned Bekijk bericht
              heb hier nog ergens enkele bonnen van 30 euro liggen voor een oral b triumph( van de tandarts gekregen) maar enkel te gebruiken bij aankoop in een gewone winkel en niet on line... laat maar horen als je interesse hebt dan zoek ik hem wel even op.

              ikzelf heb een goedkopere versie van philips waar ik heel blij mee ben! Voelt idd veel schoner aan.
              Ai, net te laat, 10 min geleden besteld......toch bedankt voor het voorstel
              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

              Comment


              • #8
                Re: Elektrische tandenborstels . . .

                Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Ai, net te laat, 10 min geleden besteld......toch bedankt voor het voorstel
                Heb deze reeds +/- half jaar en prima toestel !

                Comment


                • #9
                  Re: Elektrische tandenborstels . . .

                  Nooit je tanden poetsen. Mensen komen dan te dichtbij met al hun microben. Kwestie
                  van hygiëne dus.

                  Comment

                  Working...
                  X