Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog eenmaal.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog eenmaal.

    Bij valavond en zware grijze bewolking gooide de zon nog eenmaal haar felle stralen over Middelkerke. De rest lag in de schaduw. De appartementstoren van Oostende is nog net waarneembaar en heb deze erin gehouden om de contrasterende waarheid te tonen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Nog eenmaal.

    ik vind dit een mooi beeld maar ik zou hem graag eens groter zien. Er is volgens mij iets grondig mis met de lucht (kwaliteit, ruis, pixels?)
    Groeten!

    500px / Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Nog eenmaal.

      Lijkt wel op een 100% crop...
      Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

      Comment


      • #4
        Re: Nog eenmaal.

        INderdaad, op dit formaat is de foto mooi en speciaal zelfs.....voor een vergroting hiervan vrees ik ook het ergste....maar dat zullen wel zorgen voor later zijn.
        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

        Comment


        • #5
          Re: Nog eenmaal.

          Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
          ik vind dit een mooi beeld maar ik zou hem graag eens groter zien. Er is volgens mij iets grondig mis met de lucht (kwaliteit, ruis, pixels?)
          Goed opgemerkt. Heb zoveel mogelijk er uit gehaald doch krijg onder geen beding de ruis volledig uit mijn beeld, maar vond het zo een speciaal moment (van korte duur) dat ik er toch achtersta.
          Bedankt voor de commentaren
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Nog eenmaal.

            een warme gloed over die appartementen....een beeld uit mijn jeugd...spijtig van die ruis
            groetjes
            hilde

            Comment

            Working...
            X