Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verzoenings shooting avond NU DONDERDAG

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verzoenings shooting avond NU DONDERDAG




    Ik dacht zo "bij mijn eigen" t'is bijna kerst,waarom reageren op negatieve commentaren met negatief weglopen?Das toch niet de BD spirit!!
    Daarom doe ik het volgende voorstelals verzoening,en voor het lange wachten op de CD's van de SD) Mijn ouders maken al jaren kerststallen van echte bijenwas en wegwerpspulletjes.Nu hebben wij met zijn allen (het ganse gezin) ,al die kerststallen in de kerk van mol-donk tentoongesteld,in een origineel kader(ja er worden zelfs stukken van de stal van de molse SD gebruikt)
    Ik wil speciaal buiten de normale openingstijden,want anders is het veel te druk,de tentoonstelling met jullie bezoeken .En dit nu donderdagavond.We kunnen dan zorgen voor speciale fotobelichting (daglichtlampen , studioflitsers,).We hebben dan de hele kerk voor ons alleen.Ik ben er zeker van dat daar prachtige fotos genomen kunnen worden!Na de shooting gaan we in't PC ene drinken (of twee)
    Wat denk je ,doen? Reply maar dan zien we wel.

    Koen

    meer onbewerkte voorbeelden te zien op:
    http://vancraenendonck.fotopic.net/show_collection.php?id=80600

  • #2
    tja, het is me net iets te ver weg, maar het bloemetje is onderweg:

    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

    Comment


    • #3
      bedankt voor de bloemen

      Comment


      • #4
        Hey Koen,

        Ik hoef met met jou helemaal niet te verzoenen, want we zijn nog steeds maatjes

        Vrijdag tuuta rijden en ik ken mezelf : als ik er ene drink voor de gezeligheid, wordt het steeds gezelliger, en moet ik weer ene meer drinken, waarop het NOG gezelliger wordt, en.....

        Stef

        Comment


        • #5
          Ha Koentje, terug in 't land zie ik.
          Ik dacht al dat ze je ginder bekeerd hebben en daar zouden houden
          Om hoe laat had je donderdag voorzien?
          Ik kan pas komen vanaf ± 19.00h
          Groetjes,
          Frank

          Comment


          • #6
            ik had zoiets in mijn kopje,zeven a half acht

            Comment


            • #7
              Schitterend voorstel, Koen, maar voor mij niet haalbaar.
              Een klein beetje te ver weg om zo voor een avondje af te komen, en 'k heb al een afspraak donderdagavond.
              In elk geval wens ik jullie in de beste BD-spirit veel fun!
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment


              • #8
                Koen...

                ik zit donderdagavond met mijn avondschool fotografie...en aangezien de examens in aantocht zijn.... 't is nie slim om dan te skippen denk ik

                ik wens je alleszins een heel fijn avondje toe en hopelijk tot binnekort als't wel eens lukt
                some toys 4 big boys
                http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

                Comment


                • #9
                  Ik weet niet of ik er kan geraken.Examens zijn begonnen vandaag en morgenvoormiddag heb ik 8 klaskes die hun schriftelijk examen Engels moeten afleggen en krijg ik bergen papier te verwerken.De donderdag 3 klassen en de vrijdag terug 6 klassen...Als het redelijk goed vlot kom ik,Koen.

                  Ik veronderstel dat je bij die kerststallen al ezels genoeg hebt daar de Willy en de Frank toch al komen dus heb je mij niet echt nodig
                  Danny's Photosite

                  Comment


                  • #10
                    Ik denk dat het zal lukken, maar ietsjes later 19.15 - 19.30 uur in de parochiezaal.
                    Die RR heeft héél den dag op BD gehangen, heeft zelfs den tijd gevonden om (onnozele) commentaar te leveren over mijn fleske en dan klaagt hij dat hij veel werk heeft. Acht klaskes, met ik schat ruim gemiddeld 10 leerlingen, waarvan er minstens drie niet kunnen schrijven !
                    Dat is verbeterd voor dat de laatste heeft afgegeven !

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sonyke
                      Ik denk dat het zal lukken, maar ietsjes later 19.15 - 19.30 uur in de parochiezaal.
                      Die RR heeft héél den dag op BD gehangen, heeft zelfs den tijd gevonden om (onnozele) commentaar te leveren over mijn fleske en dan klaagt hij dat hij veel werk heeft. Acht klaskes, met ik schat ruim gemiddeld 10 leerlingen, waarvan er minstens drie niet kunnen schrijven !
                      Dat is verbeterd voor dat de laatste heeft afgegeven !


                      Ne mens moet al eens ontspannen hé ipv altijd te werken
                      Danny's Photosite

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Sonyke
                        Ik denk dat het zal lukken, maar ietsjes later 19.15 - 19.30 uur in de parochiezaal.
                        Die RR heeft héél den dag op BD gehangen, heeft zelfs den tijd gevonden om (onnozele) commentaar te leveren over mijn fleske en dan klaagt hij dat hij veel werk heeft. Acht klaskes, met ik schat ruim gemiddeld 10 leerlingen, waarvan er minstens drie niet kunnen schrijven !
                        Dat is verbeterd voor dat de laatste heeft afgegeven !


                        zie ook mijn reply http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPI...33&whichpage=2
                        Groetjes,
                        Frank

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by silim
                          Originally posted by Sonyke
                          Ik denk dat het zal lukken, maar ietsjes later 19.15 - 19.30 uur in de parochiezaal.
                          Die RR heeft héél den dag op BD gehangen, heeft zelfs den tijd gevonden om (onnozele) commentaar te leveren over mijn fleske en dan klaagt hij dat hij veel werk heeft. Acht klaskes, met ik schat ruim gemiddeld 10 leerlingen, waarvan er minstens drie niet kunnen schrijven !
                          Dat is verbeterd voor dat de laatste heeft afgegeven !


                          zie ook mijn reply http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPI...33&whichpage=2
                          Volgens mij zit je thuis ipv op de avondschool,Mijnheerke!!Aha,en dan nog zeggen dat ik lui ben!!!
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by roadrunner
                            Volgens mij zit je thuis ipv op de avondschool,Mijnheerke!!Aha,en dan nog zeggen dat ik lui ben!!!
                            nee, nee, examenvragen aan 't oplossen (allé, die van vorig jaar)
                            Groetjes,
                            Frank

                            Comment

                            Working...
                            X