Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cap Fréhel - Bretagne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cap Fréhel - Bretagne



    Een klein huisje of grote keien?

  • #2
    Re: Cap Fréhel - Bretagne

    Geen meningen?

    Comment


    • #3
      Re: Cap Fréhel - Bretagne

      Oorspronkelijk geplaatst door Jaydub Bekijk bericht
      Geen meningen?
      ja wel hoor:

      vanaf het onderkader tot de helft omhoog wel mooi, maar daarboven lijkt de bewerking niet echt kosher.
      soft en wat ruizig.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Cap Fréhel - Bretagne

        Om te beginnen denk ik dat je titel niet helemaal in overeenstemming is met het getoonde beeld, volgens mij is dit niet Cap Fréhel maar wel ergens langs de roze graniet kust in de buurt van Ploumanac'h zo'n 130 km verderop ?
        Over de foto zelf, voor mij zouden de rotsblokken het hoofdonderwerp moeten zijn. De kleuren komen wat flets over en de bewerking is niet optimaal, in het donkergroen van de bomen zie ik rare vlekken. Verder is het geen slechte foto, leuke herinnering aan de vakantie
        Eric Van Aerschot BD0730BE

        Comment


        • #5
          Re: Cap Fréhel - Bretagne

          Ik zou die stenen niet te veel storen. Ze lijken me met iets heel intiems bezig te zijn. Tja,
          lenig zal de liefde niet wezen.

          Comment


          • #6
            Re: Cap Fréhel - Bretagne

            Voor mij zijn de rode stenen aan de rechterkant te druk en nemen de aandacht weg van de grote stenen en de kerkje. Kerkje en rotsen vind ik wel mooi.

            groeten van Helen
            vriendelijke groeten, Helen
            Updated WWW.HELENICA.NL
            ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

            Comment

            Working...
            X