Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

    heb nog niks over " De stip van den Anderlecht "gehoord !
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...


    tjah, kweet niet als er iets aan de stip is, want de andere hadden er geen problemen mee.
    Ik vond het raar dat de ballen zo hoog overvlogen... :/
    Canon 5D2 en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

      Eén ploeg trapt de 5 ballen binnen het kader, de andere kegelt er 3 het stadion uit. Wreed bizar wat mij betreft.

      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

      Comment


      • #4
        Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

        de stip had iets tegen anderlecht
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

          Gefoefeld met de stip,Anderlecht wou naar het andere doel spelen.
          Wie een put graaft voor een ander ...
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

            ach nu snap ik al da geleuter om de kant van penalty's trappen.

            jah partisan is een pataten veld gewoon, dus maakte het voor hen niks uit
            nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

              Ik ben nu wel zelf rsca supporter (vroeger veel fanatieker, had toen abbo etc.. nu gewoon omdat ze "soms" nog de mooiste voetbal brengen en uit gewoonte.. mee opgegroeid zeg maar) maar zou ook verontwaardigd zijn moest dit moet Brugge gebeurd zijn, of een andere ploeg.
              Ik zou wel eventjes gelachen hebben toen de ballen omhoog vlogen, maar eigenlijk is het zeer zeer spijtig voor de Belgische voetbal
              Canon 5D2 en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                Ik zou wel eventjes gelachen hebben toen de ballen omhoog vlogen, maar eigenlijk is het zeer zeer spijtig voor de Belgische voetbal
                Het Belgisch voetbaal staat weer waar het thuis hoort. Aan de grond. De ballen integendeel...
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Het Belgisch voetbal staat weer waar het thuis hoort. Aan de grond. De ballen integendeel...
                  De Belgische voetbalbond is één groot mysterie.
                  Het Belgisch voetbal is een open boek.
                  En met Leekens gaat de nationale ploeg terug naar de pré-historie
                  Hij had het weer over Empenza en andere gelijkaardige spelers.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                    Aan mijn landgenoten: wordt het niet stilletjes aan tijd dat wij, als Belgen, de eer aan onszelf laten en toegeven dat voetbal een spelletje is dat niet aan ons besteed is?

                    Football ain't what it used to be...http://www.ceskeragby.cz/


                    L.
                    http://lievendevlaminck.wordpress.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                      Oorspronkelijk geplaatst door KazzZ Bekijk bericht
                      Ik ben nu wel zelf rsca supporter (vroeger veel fanatieker, had toen abbo etc.. nu gewoon omdat ze "soms" nog de mooiste voetbal brengen en uit gewoonte.. mee opgegroeid zeg maar) maar zou ook verontwaardigd zijn moest dit moet Brugge gebeurd zijn, of een andere ploeg.
                      Ik zou wel eventjes gelachen hebben toen de ballen omhoog vlogen, maar eigenlijk is het zeer zeer spijtig voor de Belgische voetbal
                      Maakt niet uit welke ploeg dit 'presteert'. Als je je CL ambities op die manier keihard de tribunes inschopt, dan verdien je het om uitgelachen te worden. En het is idd een zeer spijtige zaak voor het Belgische voetbal, want wie wil hier nu mee geassocieerd worden. Straf eigenlijk dat ze het werk van een heel seizoen zo verprutsen. En sommige van die mannen willen dan naar een topploeg gaan....

                      Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                        Bwah, als Club supporter vind ik het heel jammer voor Anderlecht, en ik meen het.
                        Maar wat moet ik dan denken van Club?
                        In de competitie zijn het precies slaapwandelaars (de eerste 45 minuten toch).
                        Als het donderdag niet beter is dan vliegen ze er ook uit en het zal nooit tot strafschoppen komen.
                        Dit gezegd zijnde, Anderlecht was gisteren onherkenbaar.
                        Waarschijnlijk hun slechtste eerste helft ooit.
                        En al die zever over die stip...............
                        Doet me een beetje denken aan Munaron in RC Lens, jaren geleden.


                        Grtz, RF
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Bwah, als Club supporter vind ik het heel jammer voor Anderlecht, en ik meen het.
                          Maar wat moet ik dan denken van Club?
                          In de competitie zijn het precies slaapwandelaars (de eerste 45 minuten toch).
                          Als het donderdag niet beter is dan vliegen ze er ook uit en het zal nooit tot strafschoppen komen.
                          Dit gezegd zijnde, Anderlecht was gisteren onherkenbaar.
                          Waarschijnlijk hun slechtste eerste helft ooit.
                          En al die zever over die stip...............
                          Doet me een beetje denken aan Munaron in RC Lens, jaren geleden.


                          Grtz, RF
                          Anderlecht heeft een paar klasse-spelers nodig.
                          Gelijk in de tijd van papa Vanden Stock.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                            Kom, kom. Het mag gezegd worden: Anderlecht heeft de Belgische eer tijdens het penalty's geven HOOG gehouden, met de nadruk op HOOG (snapt g'em?)
                            Hahahaha.

                            Over de twee wedstrijden gezien was Anderlecht misschien wel de betere ploeg, maar om nu te zeggen dat de tegenstander een moeilijke klant was is teveel gezegd. Heb hen vorig jaar tegen Brugge bezig gezien en als dat de top is van Servië dan heb ik serieus mijn bedenkingen over het niveau ginds. Dit jaar was Partizan ietske beter maar het was nog steeds een zwakke tegenstander. Al maar goed dat dit Anderlecht het niet moet opnemen tegen Inter, Barça of andere kleppers want dat zou nogal een vernedering zijn. In de EL kan Anderlecht misschien nog eens een matchke winnen.

                            Nu hopen dat Brugge donderdag eruit ligt maar dat is misschien teveel van het goede.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ik sta helemaal aan de grond genageld ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                              Nu hopen dat Brugge donderdag eruit ligt maar dat is misschien teveel van het goede.
                              Merci hé.
                              Als Adrie, Donck en compagnie op tijd wakker krijgt zal het wel lukken.
                              Hopelijk vergeet hij niet zijn aanvallers op tijd wakker te schudden.
                              Schudden voor gebruik, Adrie!


                              Grtz, RF

                              ('k Ging hier wat zeggen over papa, maar 'k zal maar best zwijgen zeker Theo? )
                              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                              Comment

                              Working...
                              X