Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spitsuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Spitsuur


    Update:




    Originele foto:
    http://www.surf2.be/images/pics/venice3.jpg
    Last edited by Jaydub; 25 augustus 2010, 15:14. Reden: Blijkbaar viel men oversaturatieexperimentje niet in goede aarde :)

  • #2
    Re: Spitsuur

    Mooi
    Ik vind hem wel iets hebben. Knappe Bewerking.
    Enkel spijtig van de minder mooie lucht, maar dat heb je niet altijd te kiezen.

    Comment


    • #3
      Re: Spitsuur

      Even tot tien tellen ....
      Ik vind dit gewoon lelijk.

      Groeten
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Spitsuur

        het beeld vind ik op zich wel leuk maar heb het ook helemaal niet voor de bewerking
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Spitsuur

          wat een vreselijk toegepaste bewerking.
          zonde van het plaatje.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Spitsuur

            Oorspronkelijk geplaatst door toktok Bekijk bericht
            Even tot tien tellen ....
            Ik vind dit gewoon lelijk.

            Groeten
            Wellicht bedoelde u de kleuren en daar ben ik het volledig mee eens, anders is het compo toch wel mooi, niet?


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Spitsuur

              Ik vond het wel wat hebben, zo'n extreme kleuren, maar aangezien men het daar niet mee eens lijkt te zijn, toch maar een iets minder extreme bewerking gepast. Zie bovenaan

              De extreme bewerking en de oorspronkelijke foto zitten er ook bij.

              Comment


              • #8
                Re: Spitsuur

                Hoi Jay,

                Dit is nog steeds niet veel beter. De kleuren zijn al beter, maar het licht is veel te hard en je hebt overbelichte delen
                Ik zou in PS nog een beetje met de levels spelen, want wat hier zwart moet zijn is nog te grijs en er zijn te veel lichte partijen in de foto.
                Het tijdstip van de foto doet er natuurlijk veel toe, en ik vrees dat echt een goeie foto er uit halen, moeilijk gaat worden maar de originele vind ik de beste

                gr.
                Mipstoo
                Last edited by mipstoo; 25 augustus 2010, 11:43.

                Comment


                • #9
                  Re: Spitsuur

                  't Ja als je het origineel verwijderd en een update in plaats zet op wat slaan de commentaren dan?

                  Nu is uw update nog erger.


                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Spitsuur

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    't Ja als je het origineel verwijderd en een update in plaats zet op wat slaan de commentaren dan?

                    Nu is uw update nog erger.


                    Grtz, RF
                    Ik had begrepen dat er maar 1 foto per thread mocht, vandaar dat ik de update erin gezet had en naar de oorspronkelijke versie een link gezet had.

                    Nu soit, verwijder dan maar de hele thread ineens.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Spitsuur

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jaydub Bekijk bericht
                      Ik had begrepen dat er maar 1 foto per thread mocht, vandaar dat ik de update erin gezet had en naar de oorspronkelijke versie een link gezet had.
                      Hier verschijnen berichten van het BD-team. In dit forum kan je geen nieuwe topics aanmaken, (soms) enkel replies doen. Algemene 'polls' van het teamworden ook in dit forum geplaatst.

                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Spitsuur

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jaydub Bekijk bericht
                        Ik had begrepen dat er maar 1 foto per thread mocht, vandaar dat ik de update erin gezet had en naar de oorspronkelijke versie een link gezet had.

                        Nu soit, verwijder dan maar de hele thread ineens.
                        Waarom zou de hele thread verwijderd moeten worden?
                        Plaats gewoon de originele foto terug boven de update (vermeld wel "Update" in de titel aub) en alles is dan in orde.

                        Terug naar de foto:
                        Ik vind dit best wel een heel leuke compositie, alleen zijn de kleuren overdreven maar die kunnen perfect aangepast worden in de beeldbewerking software.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Spitsuur

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Waarom zou de hele thread verwijderd moeten worden?
                          Plaats gewoon de originele foto terug boven de update (vermeld wel "Update" in de titel aub) en alles is dan in orde.

                          Terug naar de foto:
                          Ik vind dit best wel een heel leuke compositie, alleen zijn de kleuren overdreven maar die kunnen perfect aangepast worden in de beeldbewerking software.
                          Ben even de draad kwijt.

                          Terug aanpassing gedaan, is dit nu correct en volgens de regels?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Spitsuur

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jaydub Bekijk bericht
                            Ben even de draad kwijt.

                            Terug aanpassing gedaan, is dit nu correct en volgens de regels?
                            Ook al is dit niet dezelfde update als de vorige update is dit wel de beste van de 3 bewerkingen. Voorkeur gaat toch nog steeds uit naar de originele foto, ook al zijn sommige delen overbelicht zoals het dak van de boot rechtsonder in beeld.

                            gr
                            Mipstoo

                            Comment


                            • #15
                              Re: Spitsuur

                              Nog een bewerking dan, met de overbelichting ietwat weggewerkt : http://www.surf2.be/images/pics/venice5.jpg


                              (maar toch vind ik het nog steeds iets hebben, die allereerste bewerking )

                              Comment

                              Working...
                              X