Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ge-zon-de bloem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ge-zon-de bloem


  • #2
    Re: ge-zon-de bloem

    de nabewerking spreekt me niet aan...
    het origineel zal wel pakken beter zijn dan deze mét nabewerking
    heb je deze nog?
    Nikon D7000 / Nikkor 17-55mm F2.8 / Sigma 70-200mm F2.8 / Sigma 10-20mm F4-5.6 / nikkor 50mm F1.4
    My travel photography site

    Comment


    • #3
      Re: ge-zon-de bloem

      Sorry maar deze heeft in mijn ogen niks gezonds meer, lucht, bladeren, bloem, het ene oogt al zieker dan het andere vind ik.
      Ik dacht eerder 't is allemaal gebakken

      mijn gedacht he
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: ge-zon-de bloem

        "after the nuclear war" komt spontaan in mij op....bloemetjes, en vooral "the strongest" hebben een leuk "bestraald" effect
        groetjes
        hilde

        Comment


        • #5
          Re: ge-zon-de bloem

          Hoe donker de wereld ook mag zijn, hoeveel lelijkheid er per etmaal aan ons voorbijtrekt,
          altijd is er wel iets dat poogt ons moed in te spreken, waar we ons aan kunnen vastklampen,
          ook al is het een stengels des doods.

          Comment


          • #6
            Re: ge-zon-de bloem

            Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Hoe donker de wereld ook mag zijn, hoeveel lelijkheid er per etmaal aan ons voorbijtrekt,
            altijd is er wel iets dat poogt ons moed in te spreken, waar we ons aan kunnen vastklampen,
            ook al is het een stengels des doods.
            Prachtig geschreven Louis...
            Mijn laatste uploads zijn nogal doemdenkend geweest van sfeer... Zal het terug over een andere boeg gooien en wat luchtiger maken.
            Groeten aan iedereen.
            Dank
            Gils

            Comment


            • #7
              Re: ge-zon-de bloem

              Knap, zoals we van een gilclaes gewend zijn (of zijn we verwend?), maar niet onmiddellijk mijn favoriet. Het lijkt inderdaad alsof je momenteel wat down bent. Kop op, kerel, en laat ons nog eens lachen!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: ge-zon-de bloem

                Zij weigert te sterven in een milieu dat niet veel goeds voor de toekomst belooft.
                Zoals sommige zeer oude dames die met alle kunstgrepen mooier blijven, en zijn, als hun omgeving.
                Knap, heel knap
                mvg,
                Ludo V.

                Comment

                Working...
                X