Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonzoo.be onbetrouwbaar!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonzoo.be onbetrouwbaar!

    Dit past misschien niet echt op een fotografieforum daarom dat ik het hier post.
    Maar ik vind het belangrijk zoveel mogelijk mensen te bereiken.

    Even een korte uiteenzetting:
    Ik had nog een redelijk recente Nokia N79 liggen die defect is. Aangezien deze niet meer bruikbaar was en ik er dus niets meer mee was wou ik hem weg. Een defecte telefoon wil echter niemand meer kopen Op een dag hoorde ik op de radio reclame voor je oude gsm naar zonzoo.be op te sturen. Ik kreeg nog €80 volgens hun website en vond dit een mooie deal Op 28juni 2010 heb ik dan ook mijn gsm ingegeven op hun website.

    Ondertussen zijn we 2 maanden verder en heb ik nog geen eurocent ontvangen van zonzoo. Mijn gsm is ondertussen echter al sinds 7juli 2010 hun bezit! Ik heb al verschillende mails verzonden naar hun en in het begin kreeg ik keurig antwoord de dag nadien dat het zeer druk was maar dat ik binnen de week mijn geld zou krijgen. Sinds een week wordt er echter op geen enkel mailtje meer geantwoord. Ik heb al een paar minder vriendelijke mails verzonden de laatste week maar nergens krijg ik nog antwoord op

    Op hun website bij de algemene voorwaarden staat trouwens dat ze binnen de 14 dagen betalen. En dat moeten we dan geloven

    Daarom deze post: ik raad niemand aan zaken te doen via deze website! Zelfs niet voor defecte gsm toestellen. De kans dat je je geld krijgt is blijkbaar minimaal

    Zonzoo.be in onbetrouwbaar!

    Raar maar waar is er op het internet geen enkele negatieve reactie te vinden over hun service. Het enige wat ik tegenkwam is dat ze weinig geld geven voor je gsm. Maar dat is persoonlijk natuurlijk

    Indien er hier nog mensen zijn met negatieve of positieve ervaringen over hun service, voel je vrij hieronder te reageren. Het mag echter duidelijk zijn dat ik enkel negatieve ervaringen heb tot nu toe

  • #2
    Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

    En wat doen ze dan hiermee ...
    http://www.reuters.com/article/idUST13528020080427

    Comment


    • #3
      Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Dat is misschien de manier waarop ze er zelf geld uit halen.
      Ze mogen er voor mij echter ook eens aan denken de mensen uit te betalen

      Comment


      • #4
        Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

        Je had misschien beter hieraan deelgenomen.
        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

        Comment


        • #5
          Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

          Oude gsm's mogen altijd aan mijn kleuters gedoneerd worden, die vinden het reuze om ermee rond te lopen en te "telefoneren"

          Comment


          • #6
            Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

            Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
            Je had misschien beter hieraan deelgenomen.
            Amaai, als Jim Mobile met alles zo up to date is als met deze site.....
            Last edited by nete; 7 december 2010, 08:43.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

              Dag Johnny,

              Ik heb zojuist op hun website jouw model ingegeven en als die niet werkend is krijg je maar 32,34 Euro ipv 80 Euro hoor.
              Kan dat soms het probleem zijn waardoor jullie er niet uit geraken?

              Sven
              Sony A58 met glas, Fuji X-E1
              Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
              Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

              Comment


              • #8
                Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

                Oorspronkelijk geplaatst door sven_df Bekijk bericht
                Dag Johnny,

                Ik heb zojuist op hun website jouw model ingegeven en als die niet werkend is krijg je maar 32,34 Euro ipv 80 Euro hoor.
                Kan dat soms het probleem zijn waardoor jullie er niet uit geraken?

                Sven
                Ik denk het niet. Toen ik mijn gsm in juni ingaf kreeg ik nog meer dan het dubbele.
                Maar ik heb op 7 juli bevestigd gekregen dat ik € 76,58 kreeg voor mijn gsm.
                Ondertussen zijn die prijzen wel al veel gezakt dus ik hoop natuurlijk dat daar geen probleem is

                Comment


                • #9
                  Re: Zonzoo.be onbetrouwbaar!

                  En hoe is dit afgelopen ?
                  Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

                  Comment

                  Working...
                  X