Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ann75

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ann75

    Aan Ann,

    Ik hoop dat de spiegel 's ochtends naar je glimlacht als je je blonde haren borstelt. Dat
    je daarna met een teder zoentje op het voorhoofd je kindje wekt. Maar waarom Ann,
    meisje van bij ons, ons eigen As, dat bij ons zo in de smaak viel en voor wie er zoveel
    bewondering was.
    Onze eigen BD ambassadrice in het verre Canada.
    Waarom? Omringen die Canadezen je wel met warmte genoeg, of was de hunkering zo
    groot? Maar naar wat?
    Voor een schouderklopje van Schoonspikke, een kort maar krachtig; prachtig, van Bouk
    misschien, een applausje van Tullep of Rooman, een warm en welgemeend proficiat van
    Vicky, of mijn eigen gemompel waar maar nooit geen einde aan lijkt te komen?
    Ach Ann, oordelen of veroordelen is niet aan mij, maar de vraag op mijn lippen brandt
    zich een gat naar mijn hart. Waarom?

  • #2
    Re: Ann75

    Alles is dus bewezen?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Ann75

      Voor mij zou het volstaan om kleur te bekennen tesamen met een oprecht " Mea Culpa ".
      En we starten terug met een propere lei. Afgesproken???

      Grtz

      Louis
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Ann75

        Ik kan niet volgen.

        Comment


        • #5
          Re: Ann75

          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
          Ik kan niet volgen.
          Deze link volgen.



          Grtz

          Louis
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Ann75

            Ach het slijt wel...

            Comment


            • #7
              Re: Ann75

              Ik val bijna van mijn stoel. Ann is nu wel echt de laatste waarvan ik plagiaat zou kunnen vermoeden.
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #8
                Re: Ann75

                Toch even vermelden in dit topic dat de moderatoren deze zaak zeer ernstig nemen en dat er ondertussen een correcte aanpak wordt besproken. Plagiaat is één dan de grootste inbreuken tegen de forumregels, en dan spreken we nog niet over de inbreuk tov de fotograaf. Geef ons dus even de tijd, niet alle moderatoren zijn alle dagen online en aangezien we een consensus willen hebben over deze inbreuk, dus het duurt wel even vooraleer iedereen alle feiten kent en zijn mening zegt. . . . wordt vervolgd.....
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Ann75

                  Beste Doudeke en alle andere leden,

                  Ik (Ann75) heb me geregistreerd onder deze naam...ook iets wat ik eigenlijk niet zou mogen doen. Maar ik na deze post log ik uit en zullen jullie me hier waarschijnlijk niet meer zien om mee te delen omdat hier waarschijnlijk ook een levenslange ban aan kan volgen. Maar goed, dat heb ik zelf natuurlijk wel dubbel en dik in de hand gewerkt. Voor diegenen die het willen horen, ja ik geef het 100% toe dat ik hier en daar foto's geplaatst heb die niet van mij zijn. Ik zal de gevolgen hiervan dragen, zo simpel is het gewoon.

                  Waarom? Vraag met niet wat me bezielt heeft om zoiets te doen, ik kan je daar eignelijk geen degelijk antwoord op geven. Niet dat ik niet content ben van mijn foto's, zeker sinds ik een betere camera heb...maar toch zijn er altijd die het wat beter kunnen en dat wil ik dan ook. Dat is geen reden om zoiets te doen, maar ik kan je geen beter antwoord geven. Ik schaam me echt dood en weet niet wat te zeggen behalve dat het me enorm spijt dat ik zovele mensen teleurgesteld heb en dat zal me nog lang genoeg blijven achtervolgen!

                  Ik las op BD in 1 van mijn laatste fameuze postings een antwoordje op het waarom en "dieselke" schreef: "misschien was ze verslaafd aan de positieve aandacht die ze hier kreeg ?" en misschien zit daar wel wat waarheid achter want het was altijd super om die positieve reacties te lezen...vreselijk vind ik dat nu dat ik dat lees. Mijn man is niet zo geinteresseerd in fotografie en is dan ook niet erg geinteresseerd om 's morgens vroeg of 's avonds laat er op uit te gaan om foto's te nemen en alleen gaan vind ik nu ook niet altijd zo interessant. Nu met een kindje erbij is dat nog wat moeilijker. Maar kom, dat maakt het zeker niet goed...dus ik ga hier dan ook niet verder gaan over de redenen want die heb ik niet.

                  Sorry voor al de problemen die ik jullie bezorg, het spijt me echt en ik denk niet dat ik hier nog zal deelnemen op dit forum.

                  Bedankt aan iedereen voor alles!
                  Met Vriendelijke Groeten,
                  Ann

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ann75

                    Oorspronkelijk geplaatst door BelCan75 Bekijk bericht
                    Voor diegenen die het willen horen, ja ik geef het 100% toe dat ik hier en daar foto's geplaatst heb die niet van mij zijn. Ik zal de gevolgen hiervan dragen, zo simpel is het gewoon.

                    Sorry voor al de problemen die ik jullie bezorg, het spijt me echt en ik denk niet dat ik hier nog zal deelnemen op dit forum.

                    Bedankt aan iedereen voor alles!
                    Met Vriendelijke Groeten,
                    Ann
                    Vind het erg dapper van je hier deze getuigenis neer te pennen.
                    Hopelijk heb je van al wat voorafging iets opgestoken.
                    Nog veel succes met alles wat je doet.

                    Grtz

                    Louis
                    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ann75

                      Kan misschien een oproep zijn om wat meer reacties te geven op het forum, iedereen leest graag iets op zijn posts.
                      En zet de EXIF in de foto, dan is al dat gedoe ook niet meer mogelijk (en ja er zijn pipo's die exifs kunnen vervalsen, maar ook dat merk je...).

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ann75

                        Oorspronkelijk geplaatst door BelCan75 Bekijk bericht
                        Beste Doudeke en alle andere leden,

                        Ik (Ann75) heb me geregistreerd onder deze naam...ook iets wat ik eigenlijk niet zou mogen doen. Maar ik na deze post log ik uit en zullen jullie me hier waarschijnlijk niet meer zien om mee te delen omdat hier waarschijnlijk ook een levenslange ban aan kan volgen. Maar goed, dat heb ik zelf natuurlijk wel dubbel en dik in de hand gewerkt. Voor diegenen die het willen horen, ja ik geef het 100% toe dat ik hier en daar foto's geplaatst heb die niet van mij zijn. Ik zal de gevolgen hiervan dragen, zo simpel is het gewoon.

                        Waarom? Vraag met niet wat me bezielt heeft om zoiets te doen, ik kan je daar eignelijk geen degelijk antwoord op geven. Niet dat ik niet content ben van mijn foto's, zeker sinds ik een betere camera heb...maar toch zijn er altijd die het wat beter kunnen en dat wil ik dan ook. Dat is geen reden om zoiets te doen, maar ik kan je geen beter antwoord geven. Ik schaam me echt dood en weet niet wat te zeggen behalve dat het me enorm spijt dat ik zovele mensen teleurgesteld heb en dat zal me nog lang genoeg blijven achtervolgen!

                        Ik las op BD in 1 van mijn laatste fameuze postings een antwoordje op het waarom en "dieselke" schreef: "misschien was ze verslaafd aan de positieve aandacht die ze hier kreeg ?" en misschien zit daar wel wat waarheid achter want het was altijd super om die positieve reacties te lezen...vreselijk vind ik dat nu dat ik dat lees. Mijn man is niet zo geinteresseerd in fotografie en is dan ook niet erg geinteresseerd om 's morgens vroeg of 's avonds laat er op uit te gaan om foto's te nemen en alleen gaan vind ik nu ook niet altijd zo interessant. Nu met een kindje erbij is dat nog wat moeilijker. Maar kom, dat maakt het zeker niet goed...dus ik ga hier dan ook niet verder gaan over de redenen want die heb ik niet.

                        Sorry voor al de problemen die ik jullie bezorg, het spijt me echt en ik denk niet dat ik hier nog zal deelnemen op dit forum.

                        Bedankt aan iedereen voor alles!
                        Met Vriendelijke Groeten,
                        Ann
                        Knap dat je dit kan schrijven.

                        Ik wil in elk geval je excuses aanvaarden, en waarschijnlijk velen met mij.

                        Iedereen maakt wel eens een fout!
                        Persoonlijk zou ik dan ook pleiten voor een korte uitsluiting, maar laat ons afwachten wat de mods hierover beslissen.


                        Laat de moed niet zakken, wij willen af en toe nog eens nieuws uit Canada.
                        En als het mogelijk is, post dan nog eens een foto!

                        Tot weerziens!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ann75

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Knap dat je dit kan schrijven.
                          !
                          Wat heeft dit met "knap" te maken?
                          Dit is wel het minste wat kon gedaan worden!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ann75

                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Knap dat je dit kan schrijven.

                            Ik wil in elk geval je excuses aanvaarden, en waarschijnlijk velen met mij.

                            Iedereen maakt wel eens een fout!
                            Persoonlijk zou ik dan ook pleiten voor een korte uitsluiting, maar laat ons afwachten wat de mods hierover beslissen.


                            Laat de moed niet zakken, wij willen af en toe nog eens nieuws uit Canada.
                            En als het mogelijk is, post dan nog eens een foto!

                            Tot weerziens!
                            Ben ik het mee eens
                            Er is geen moord gebeurd en ik denk niet dat hier iemand echt schade heeft geleden
                            behalve zij zelf dan.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ann75

                              Wat Ann heeft gedaan is verre van schoon te noemen maar dat zal ze zelf nu ook wel weten, zoiets toegeven is toch wel dat ze een harde les heeft geleerd en dat bewonder ik toch wel een beetje.
                              Waarschijnlijk is het vrij onschuldig begonnen en is het ook niet zo kwaad bedoeld geweest.
                              Van mij krijgt ze een tweede kans maar misschien ben ik wel te vergevingsgezind.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                              Comment

                              Working...
                              X