Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koekelicque

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koekelicque



    KLIK voor groter

    Het is weliswaar 'weer' een koepel, maar 't is die van de lelijkste kerk van België, in de volksmond de Koekelique van Basilberg. Vooral de toepassing van terracotta maakt het interieur anders (zie plafond in de hoeken), de buitenkant...is de buitenkant.

  • #2
    Re: Koekelicque

    Is idd beetje een drukke koepel.
    Maar je hebt de kleuren en de symetrie mooi in beeld gebracht.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Koekelicque

      Is helaas toch net niet symmetrisch en dat valt snel op bij dit soort beeld.


      groeten van Helen
      vriendelijke groeten, Helen
      Updated WWW.HELENICA.NL
      ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

      Comment


      • #4
        Re: Koekelicque

        Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
        Is helaas toch net niet symmetrisch en dat valt snel op bij dit soort beeld.


        groeten van Helen
        't Is misschien niet perfect gebouwd, of zijn het mijn ogen ? Feit is wel dat je daar eigenlijk niet mag komen, en je die foto niet kan maken, maar ik had stilzwijgende toestemming.

        Comment


        • #5
          Re: Koekelicque

          Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk bericht
          Is helaas toch net niet symmetrisch en dat valt snel op bij dit soort beeld.


          groeten van Helen

          Misschien als je echt ga muggenziften zal er waarschijnlijk wel een ietsie pitsie afwijking zijn.
          Voor mijn oog ziet zichtbaar.

          Grtz

          Louis
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: Koekelicque

            Volgens mij was die beter geweest in vierkant formaat en zonder de twee grijze balken links en rechts er op.
            De koepel zelf ziet er toch aardig symmetrisch uit

            gr
            Mipstoo

            Comment


            • #7
              Re: Koekelicque

              Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
              Volgens mij was die beter geweest in vierkant formaat en zonder de twee grijze balken links en rechts er op.
              De koepel zelf ziet er toch aardig symmetrisch uit

              gr
              Mipstoo
              Mja misschien wel, toch vind ik juist die grijze balken een meerwaarde, mijn besheiden mening.
              Toch weer knap belicht hoor.


              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X