Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotokes maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotokes maken

    verd ...'k wou wat fotokes gaan maken maar 'k zal maar binnenblijven.De klein reuzin is ont pissen en zee percies een blaasontsteking pffffffff
    Last edited by Macroshopper; 23 augustus 2010, 05:12.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Fotokes maken

    Hey juppekes

    Hier aan de kust hebben we het gehad tussen 5u en 5u30.

    Amai met bakken viel het naar beneden

    Mijn vijver is zelfs overgelopen, en der kon nochtans veel bij.
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: Fotokes maken

      Hier ook ...
      Is maar weinig zomer in augustus dit jaar!

      Comment


      • #4
        Re: Fotokes maken

        Oorspronkelijk geplaatst door Freaky_87 Bekijk bericht
        Hier ook ...
        Is maar weinig zomer in augustus dit jaar!
        We hebben wel veel augustus gehad tot nu toe
        Heb deze maand nog eens foto's gemaakt.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Fotokes maken

          Onderwateropnames?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Fotokes maken

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Onderwateropnames?
            Gisteren was het in Noord-Limburg 30°C (Maaseik en Kinrooi).
            Ik heb geen drup water gezien behalve van de Lossing en de Witbeek
            (zijn beekjes he)

            In Hasselt hadden we 25°C.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Fotokes maken

              Hier was het zwoel, maar grijs en overtrokken. Helaas, net toen de "klein velookeskoers" (van de jaarlijkse Worstenfeesten) langs de deur zou passeren (wij zaten al klaar met onze camera) begon het water met bakken uit de lucht te vallen. 's Avonds is het weer opgeklaard, maar nu is het weer grijs.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Fotokes maken

                New York... het was stralend weer Eigenlijk te zonnig om deftige foto's te maken overdag.
                Tot we moesten vertrekken, dan is het met bakken uit de hemel beginnen vallen. Laatste dag viel letterlijk in het water.

                Comment


                • #9
                  Re: Fotokes maken

                  Nu vandaag weinig klagen... heel even maar regen gehad hier gedurende de hele dag.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotokes maken

                    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                    Hier was het zwoel, maar grijs en overtrokken. Helaas, net toen de "klein velookeskoers" (van de jaarlijkse Worstenfeesten) langs de deur zou passeren (wij zaten al klaar met onze camera) begon het water met bakken uit de lucht te vallen.
                    Toen die bui passeerde op de Fly-In was ik net foto's aan het maken van de Seaking-helikopter die terug vertrok.
                    Ik kon nergens wegkruipen om te schuilen, en moest het hele eind terug naar de andere kant van de startbaan te voet afleggen (ik stond op bijna een kilometer van het clubhuis)....

                    Ik was helemaal doornat, de 100-400 zat op mijn camera, die lens is niet spatwaterdicht, maar gelukkig bleef alles normaal werken (ik kon de camera ook nergens wegsteken).
                    Nadien werd het weer droog, en tegen dat ik thuis kwam was ik bijna opgedroogd.
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment

                    Working...
                    X