Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

isolement

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • isolement


  • #2
    Re: isolement

    Het is verdriet om dingen waar niemand verdriet om lijkt te hebben. Jezelf. Alsof de
    wereld een taal spreekt die je niet begrijpt. Terug geworpen op jezelf ben je je eigen
    baarmoeder terwijl het buiten gutst van kleuren en muziekjes. Van mensen die het met
    mensen doen. Van broeders en zusters.
    Het is een taai verbijten van het onvermogen. Een ziekte die om je lacht, je belachelijk
    maakt en je krenkt. Isolement, dat klinkt te veel of het nog goed komen kan. Het ware
    woord ervoor bestaat niet omdat er niemand is om het mee te delen.

    Comment


    • #3
      Re: isolement

      een heel knap sfeerbeeld...en ondanks de trieste titel, vind ik toch iets stralends in de kleurtjes
      groetjes
      hilde

      Comment


      • #4
        Re: isolement

        Klikte op de foto zonder te weten wie hem postte, en wist direct van wie hij kwam... Je stijl zie je er gewoon in
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: isolement

          Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
          een heel knap sfeerbeeld...en ondanks de trieste titel, vind ik toch iets stralends in de kleurtjes
          Dat stralende in de kleurtjes is de schijn die andere mensen belet te zien hoe ver je weg
          gezonken bent. Of misschien is het een kuchtje in de stilte dat niemand horen wilt. Een
          laatste klop op gesloten deuren, ook al kun je nog heel lang mee gaan. Het is de glimlach
          op een door de tijd gegroefd gelaat. Het is zout in de wonde...

          Comment


          • #6
            Re: isolement

            Weer een echte Gils
            mvg,
            Ludo V.

            Comment


            • #7
              Re: isolement

              een "echte" gils ... en da's als een groooot compliment bedoeld want 't is weer een -foto
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: isolement

                Weer heel knap uitgevoerd ! Heb echt bewondering voor dit soort werk !

                @doudeke en gil,
                nooit gedacht om samen als duo hier iets mee te doen ? De kunstwerkjes van Gil en de prachtige poëtische woorden van doudeke...
                www.damafoto.be
                Facebook Damafoto

                Comment


                • #9
                  Re: isolement

                  Oorspronkelijk geplaatst door tullep Bekijk bericht
                  een heel knap sfeerbeeld...en ondanks de trieste titel, vind ik toch iets stralends in de kleurtjes
                  Misschien omdat achter elke donkere wolk ooit weer de zon zal schijnen...

                  De titel+het beeld is een wereld vol symboliek. En het is net dat laatste dat Gil's werk voor mij zo herkenbaar maakt. Ik doe hier net als Dama en T.Billy ook mijn pet voor af. Vind het weer een knap, opmerkelijk beeld.
                  Marleen
                  It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                  http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                  Comment


                  • #10
                    Re: isolement

                    isolement
                    Zo herkenbaar voor velen.
                    Knap in beeld gezet gils.

                    groetjes

                    moniq
                    groetjes, moniq (BD1321BE)

                    A picture paints a thousand words

                    Comment

                    Working...
                    X