Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoog en droog. + Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoog en droog. + Update

    Mijn verdroogde kamillebloemekes blijken toch vruchtbare foto's op te leveren.
    Bij deze een lieveheersbeestje op een verdroogd plantje.




    Toch nog even van de gelegenheid gebruik maken om mij te verontschuldigen dat ik de laatste dagen zo bitter weinig gereageerd heb op dit forum. Maar zoveel te doen, en zo weinig tijd. Ik slaag er zelfs niet in om de dagelijkse postings in SC macro te bekijken. Hopelijk vanaf volgende week iets meer tijd...


    UPDATE:


    Last edited by Red Falcon; 24 augustus 2010, 13:52.

  • #2
    Re: Hoog en droog.

    Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
    Toch nog even van de gelegenheid gebruik maken om mij te verontschuldigen dat ik de laatste dagen zo bitter weinig gereageerd heb op dit forum. Maar zoveel te doen, en zo weinig tijd. Ik slaag er zelfs niet in om de dagelijkse postings in SC macro te bekijken. Hopelijk vanaf volgende week iets meer tijd...
    je bent niet de enige hoor ben ook een paar dagen minder actief geweest hier ga nu een beetje de schade ophalen en morgen ook nog eens

    wat je foto betreft zou ik proberen het linkse scherpe takje ook dof te maken
    voor de rest een mooi hoor
    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

    Comment


    • #3
      Re: Hoog en droog.

      Vind het eigenlijk een beetje rommelig.Wel een mooie BG en goede scherpte op het OLHbeestje.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Hoog en droog.

        Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
        Vind het eigenlijk een beetje rommelig.Wel een mooie BG en goede scherpte op het OLHbeestje.
        ik volg
        Alleen verstand is goed verdeeld, iedereen denkt er het meest te hebben.

        MVG FLOWER Canon7D

        Comment


        • #5
          Re: Hoog en droog.

          Als 't mijn foto was: het beestje plaatselijk beetje meer contrast geven, 'k zou àlle takken - behalve die waar ie opzit natuurlijk - wegpoetsen, zodat je alleen die vork nog overhoudt...beetje werk...maar toch...
          'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
          Grtjs, Jacky

          Comment


          • #6
            Re: Hoog en droog.

            Doeme toch, en ik was nog wel zo fier op mijn foto...
            Had die blijkbaar beter in beoordeling geplaatst.
            Maar ik ben wel blij met jullie eerlijke commentaren.
            Als ik deze week tijd heb zal ik de hier gegeven aanpassingen eens proberen uit te voeren, maar om eerlijk te zijn, ik weet niet of het me gaat lukken. Ik ben helemaal geen ervaren shopper.

            Hartelijke groeten,
            Geert

            Comment


            • #7
              Re: Hoog en droog.

              Net iets te druk, toch heel knap !

              Toen ik het zag dacht ik meteen "hopelijk heeht hij een GPS bij als hij naar beneden kruipt "
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Hoog en droog.

                ik volg de commentaren hier op deze foto, maar de moeite om eens te proberen met photoshop!
                groetjes
                hilde

                Comment


                • #9
                  Re: Hoog en droog.

                  Ik heb op basis van de hier gegeven commentaren en met mijn beperkte kennis van PSE een update gemaakt. Hopelijk heeft het kevertje nu geen GPS meer nodig...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hoog en droog.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                    Ik heb op basis van de hier gegeven commentaren en met mijn beperkte kennis van PSE een update gemaakt.
                    tja...het blijft toch schipperen hoor.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hoog en droog.

                      Update is stukken beter
                      www.maximpiessen.com
                      www.facebook.com/maximpiessenphotography
                      Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hoog en droog. + Update

                        doe mij ook maar je up-date
                        is stukken beter
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hoog en droog. + Update

                          Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk bericht
                          doe mij ook maar je up-date
                          is stukken beter
                          Dank u voor de reactie. Ook aan de anderen trouwens.

                          Ik vind de update ook stukken beter. Maar ik heb zo'n hekel aan het bewerken van foto's (gewoon omdat ik dat niet graag doe) dat ik nogal vlug tevreden ben met het resultaat zoals gefotografeerd. Meestal beperk ik me tot schaduwen/hooglichten, niveau-aanpassing en verscherping. Maar blijkbaar moet ik toch eens wat grondiger gaan bewerken.
                          Ik vind het ook steeds verschrikkelijk moeilijk om mijn eigen foto's kritisch te bekijken (die van anderen kritisch bekijken lukt me wel ).

                          Ik heb blijkbaar nog een lange weg te gaan voor ik me kan meten met de groten hier op het macro-forum.

                          Vele groeten,

                          Geert

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hoog en droog. + Update

                            De update is wel beter ja, GPS overbodig nu

                            Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
                            Ik vind het ook steeds verschrikkelijk moeilijk om mijn eigen foto's kritisch te bekijken (die van anderen kritisch bekijken lukt me wel ).
                            Dat is bij de meeste mensen wel zo, je voelt als maker van een beeld een zekere band daarmee en je geest is ook bezig, zelfs achteraf, met de omstandigheden waarin je dat maakte.
                            Bij andere beelden heb je dat niet, dat de maker met 1 been over een afgrond hing of dat die plat op zijn buik in een plas moest gaan liggen om zijn beeld te schieten daar heb je dan geen weet van, je ziet een beeld en voor u is dat is het dan, de maker calculeert dan ongewild verzachtende omstandigheden in, de kijker is eerder een koele kikker ...
                            als je begrijpt wat ik bedoel.
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hoog en droog. + Update

                              De update is heel geslaagd
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment

                              Working...
                              X