Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD Bruhhe - mijn albummeken...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD Bruhhe - mijn albummeken...

    Zo, waarschijnlijk als laatste nu ook mijn albummeken online

    Ik ben zelf niet tevreden over m'n prestaties van die dag ... het weer was dan ook niet echt geweldig fotografisch te noemen, maar ja, we mogen al blij zijn dat het droog gebleven is

  • #2
    Ooit zullen de laatsten eerst zijn Tony..........
    Mooi album
    Groetjes,

    Rudi Petitjean

    NATURE GALLERY

    Comment


    • #3
      dankuwel

      Nog even van mijnentwege ook een woordje van dank aan de organisatoren
      En als ik één woordje van kritiek mag geven ... ik vind (zeker in de winterperiode) 2 maaltijden wat te veel van het goede ... minder tijd voor fotokes ... 's middags had ik tevreden geweest met een sandwich of zo ... en dan 's avonds lekker Chinezen ... want ik moet toegeven daar in 't Putje ... € 7 voor 1 bol ijskreem is er voor mij net iets over ... maar ja, we zaten dan ook op 't Zand hé

      Comment


      • #4
        Was echt de moeite om te wachten TS

        Je hebt een stijl die me zeer aanspreekt, soms oog voor detail.

        Helemaal mijn ding.

        Proficiat.

        En het was leuk om julie nog eens terug te zien

        Comment


        • #5
          Mooi album, Tony.
          Aparte kijk, en leuke detailfoto's.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

          Comment


          • #6
            Mooie reeks Tony !!
            Albums : http://fotografiepeterderycke.be
            Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

            Comment


            • #7
              Neen, Tony, je bent niet de laatste, ik moet nog beginnen aan een album. Heb het momenteel zodanig druk da'k zelfs niet weet of ik er dit w-e aan toe geraak.

              Je bent streng op jezelf, er steken toch wat pareltjes in jouw album hoor!
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment


              • #8
                Ook ik hoop dit weekend een albumpje in elkaar te prutsen.
                De jouwe is wel heel mooi. Er zitten enkele pareltjes tussen, zoals, 2, 3, 22 en 29.
                12: hihi, zeer toepasselijk
                Meer foto's op Mukblog

                Comment


                • #9
                  Proficiat Tony , mooi gedaan leuke details , mooi scherp goed van uitsnit en kleur.
                  Albummeke mag gezien worden.

                  Erik.D en Trees

                  Comment


                  • #10
                    En ik ben nog bezig met de albums beetje pech gehad +- 60 foto,s kwijt voedingsnoertje van mijn Imagetank is denk ik los gegaan tijdens het gebruik dus de foto zijn niet overgezet ,div Rec programma gebruikt maar toch niet alle foto,s terug
                    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                    www.langenacker.nl

                    Comment


                    • #11
                      idd, mooi albummeke... Waarschijnlijk een fijne dag geweest, aan de foto's te zien...

                      Comment


                      • #12
                        Hallo Tony

                        We vinden het een zeer mooi apart en kleurrijk album, dit was Jan vergeten te vermelden in zijn reply in dit topic.

                        Groetjes Coby en NoName
                        Nikon D100,
                        Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          weeral een volledige andere 'fotografeerstijl'... leuk om altijd iets nieuw te zien, ook al waren we allemaal op dezelfde locatie geweest...

                          TOM
                          | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
                          100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

                          Comment


                          • #14
                            Ook hier weer een mooi album....weer andere dingen gezien....Brugge kan je echt van 100 kanten bekijken zie je wel...Alleen die laatste had niet echt gehoeven hoor


                            En idd lunch hebben iets te gezellig gehad waardoor het wat uitliep. De hele wandeling (ook middagdeel) heb ik zo in Word dus degene die de wandeling willen, mail en ik mail 'm terug (en plannetjes hebben jullie nog als het goed is)

                            ***Canon 300D * kitlens * ...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Annetje
                              Alleen die laatste had niet echt gehoeven hoor

                              De hele wandeling (ook middagdeel) heb ik zo in Word dus degene die de wandeling willen, mail en ik mail 'm terug (en plannetjes hebben jullie nog als het goed is)
                              Die laatste foto heb ik ook in't groot hoor

                              En die Word-file mag je doorsturen hoor, leuk voor een volgend bezoek aan Bruhhe

                              Comment

                              Working...
                              X