Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto album met zelfklevende bladen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto album met zelfklevende bladen

    Ik ben op zoek naar een foto album dat bestaat uit (blanco) stijve bladen waarop zelfklevende lijntjes zijn aangebracht en waarover een doorschijnende, openplooiende folie gaat. Je licht de folie op, brengt een foto aan op de voorgelijmde pagina en doet er de doorschijnende pagina er weer overheen. Als je een foto wil vervangen door een nieuwe is dit geen probleem: de foto is makkelijk van de zelfklevende pagina te halen.
    Ooit heb ik zo'n album in de Hema gevonden maar nu hebben ze die daar niet meer. Hopelijk weet iemand waar dergelijke albums nog te vinden zijn.
    Dank voor alle hulp en suggesties.
    mijn foto's: www.reneheylen.be

  • #2
    Re: foto album met zelfklevende bladen

    heb dergelijke albums ook ooit gebruikt.
    maar eigenlijk is dat brol, want na verloop van jaren verliezen die lijntjes hun kleefkracht.
    gevolg: de folie en de opgekleefde foto's laten los van de harde ondergrondbladen.
    en de foto's vallen er zo tussenuit.

    Comment


    • #3
      Re: foto album met zelfklevende bladen

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      heb dergelijke albums ook ooit gebruikt.
      maar eigenlijk is dat brol, want na verloop van jaren verliezen die lijntjes hun kleefkracht.
      gevolg: de folie en de opgekleefde foto's laten los van de harde ondergrondbladen.
      en de foto's vallen er zo tussenuit.
      "OF" na een lange hete zomer, plakken al uw foto's voorgoed vast, met mooie "gele lijntjes" als achtergrond

      Koop maar een mooi degelijk fotobalbum met mooie zijdepapieren tussenbladen!
      Zelf heb ik al meerdere "boxen" (van karton of plastic in A4 formaat) gemaakt . En gevuld met het betere dik papier waar ik de foto's op gelijmd heb.
      TIP, je kan ook foto's versnijden en weerom plakken, om een mooi resultaat te bekomen, maar dat is écht knip en plakwerk hoor

      Nu verkies ik wel de digitale fotoboeken

      Grts Maddy.
      zero

      Comment

      Working...
      X