Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's linken via Mobile.me van Apple

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's linken via Mobile.me van Apple

    Onderwerp : foto's linken via iWeb van een Mac

    Wie kan mij verduidelijken hoe ik een foto kan linken vanuit mijn website, gemaakt in iWeb van mijn Mac. De website noemt Belgium Digital Lamp, en bevat enkele foto's die ik mogelijks wil inzenden naar het forum van Belgium Digital.


    Wat ik intussen weet is dat de link kan gekopieerd worden via de rechter muis knopt, maar de foto is zeer klein (postzegelformaat) en dus niet toonbaar op het forum.

    Ik koos niet voor publieke stockaanbiedingen op het net (tenzij misschien toch eens telenet uitproberen als het met iWeb niet lukt) omdat ik eigenlijk dit niet volledig vertrouw (wat als dergelijke site de boeken toe doet en met uw foto's gaaat lopen...?)en omdat ik een website heb via Apple.

    Ik weet niet of het reglement toelaat dat ik hier de link plaats,? Ik zal dit maar niet doen, maar wie mijn website link wil vinden kan in ZOEKEN naar lampfotografie of fotograaf lamp

    LAMP staat voor : laat Anderen Meegenieten van Photography (alle leuke opmerkingen over Lamp zijn trouwens welkom, de humoristen ook...)

  • #2
    Re: Foto's linken via Mobile.me van Aplle

    gebruik bv http://web.me.com/lamp5/LAMP/Belgium...rivative=micro
    en je hebt een postzegel



    verander micro in web en je krijgt


    Comment


    • #3
      Re: Foto's linken via Mobile.me van Apple

      Oorspronkelijk geplaatst door LAMP Bekijk bericht
      ... (alle leuke opmerkingen over Lamp zijn trouwens welkom, de humoristen ook...)
      Als ik jouw topics tel, die door een moderator naar het Testforum verplaatst zijn, dan wordt het tijd dat er bij jou een lampje gaat branden.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment

      Working...
      X