Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slapen op een camping...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slapen op een camping...

    Hallo

    Ik heb best een vervelend probleempje, ik kan namelijk nooit slapen op een festivalcamping, waardoor ik noodgedwongen telkens 's nachts naar huis kom.
    Ik heb mijn slaap hard nodig, en iedereen die ooit op een festival geslapen heeft weet dat dit nu net niet goed kan op een festivalcamping...

    Ik heb al vanalles geprobeerd (oordopjes etc) maar hoe moe ik ook ben, ik geraak niet in slaap zolang er geluid/ beweging rond m'n tentje is, heeft iemand hier nog last van (gehad) en goeje tips?

    ps: de nood aan slaap is om medische redenen, niet omdat ik anders gewoon moe ben na enkele dagen

  • #2
    Re: Slapen op een camping...

    Binge drinking

    Ik ben ondertussen al wat ouder en heb gewoon een deftig bed nodig om te slapen. Als je weet dat je een probleem hebt, dan moet je je bezoeken aan een festival misschien beperken of eventueel combineren met een hotelbezoek. Helaas wat duurder, maar als het om je gezondheid gaat dan zou ik er toch niet teveel op besparen.

    Comment


    • #3
      Re: Slapen op een camping...

      Met een oogmasker, oordopjes, goeie slaapzak en zacht hoofdkussen zal het wel lukken zeker?
      Werkt ook nog slaapbevorderend:
      - sex
      - teddybeer
      - Jupiler blue.
      Homo Sapiens Pentaxiensis

      Comment


      • #4
        Re: Slapen op een camping...

        Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
        Werkt ook nog slaapbevorderend:
        - sex
        - teddybeer
        - Jupiler blue.
        good one

        Comment


        • #5
          Re: Slapen op een camping...

          Voor beide voorgaande, bedankt voor de tips, maar ik ben straight edge. Weet niet of het jullie wat zegt, indien niet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Straight_edge

          Comment


          • #6
            Re: Slapen op een camping...

            Straight edge.... mmm....dan is veel sex de enige oplossing.
            Homo Sapiens Pentaxiensis

            Comment


            • #7
              Re: Slapen op een camping...

              Wist niet dat ik dat ook was, ik eet wel geen konijnenvoer

              Comment


              • #8
                Re: Slapen op een camping...

                Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                Voor beide voorgaande, bedankt voor de tips, maar ik ben straight edge. Weet niet of het jullie wat zegt, indien niet: http://nl.wikipedia.org/wiki/Straight_edge
                Misschien eens snuiven, werkt zuiverend voor je sinussen en je kan erna van slapen

                You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


                Comment


                • #9
                  Re: Slapen op een camping...

                  haha, Ajuin tja dit jaar pukkelpop zal nog op en af naar huis zijn, volgend jaar rijbewijs en gewoon in m'n camionette slapen moet wel lukken denk ik.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Slapen op een camping...

                    Ik zou ook opteren voor een hotel in de omgeving; vroeg boeken is uiteraard essentieel.
                    Inderdaad duurder, maar festivalbezoek is nu eenmaal al niet goedkoop. En dan slaap je tenminste goed.
                    Minder glas dan vroeger, maar beter.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Slapen op een camping...

                      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                      Ik zou ook opteren voor een hotel in de omgeving; vroeg boeken is uiteraard essentieel.
                      Inderdaad duurder, maar festivalbezoek is nu eenmaal al niet goedkoop. En dan slaap je tenminste goed.
                      Ja maar ben nog maar een student, en zoals je zegt is het festival zelf al duur genoeg, zonder een hotel voor 4 dagen erbij,maarja misschien moet het er toch eens van komen

                      Comment


                      • #12
                        Re: Slapen op een camping...

                        Straight edgers hebben geen seks.

                        Grapke.

                        Wat denk je van 2 Valeriaanpillen voor t slapen gaan ?

                        Of een warme douche (moeilijk op een festival).

                        Of anders Xanax ?
                        Canon-man. Concerten en natuur.
                        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Slapen op een camping...

                          kamperen in de tuin van iemand in de buurt, met toestemming.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Slapen op een camping...

                            Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                            kamperen in de tuin van iemand in de buurt, met toestemming.
                            Een collega woont in de buurt van de pukkelpop camping. Die zou graag op verlof vertrekken om geen last te hebben van al dat gedoe, maar durft niet goed omdat er toch mensen zijn die bijvoorbeeld in zijn tuin komen plassen, vuil dumpen etc. Denk dat hij graag met een jachtgeweer achter zijn haag wil gaan liggen. Denk dus niet dat je heel veel mensen gaat vinden die daarmee akkoord gaan.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Slapen op een camping...

                              Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht

                              ps: de nood aan slaap is om medische redenen
                              dan dus niet overnachten op een festivalcamping!
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment

                              Working...
                              X