Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oostende - oosteroever - 26 september 2010

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oostende - oosteroever - 26 september 2010

    Shooting Day Oosteroever Oostende
    Zondag 26 september 2010

    Deze SD is uitgewerkt in samenwerking met t.billy en Jetfool, waarvoor dank. t.billy zorgde voor de speciale toelatingen.

    Waar spreken we af?
    Op het einde van de Hendrik Baelskaai, aan de voet van de Vuurtoren Lange Nelle.
    Er is gratis parking.

    Wat kunnen jullie verwachten?
    ü In de voormiddag kan je een zeiltocht maken met de tweemastsloep de Nele.
    De huurprijs voor de boot is 400 € (normaal 500 €).Deze activiteit is dus betalend (25 €/persoon) en vereist een minimum aantal deelnemers (16 pers.), het maximum aantal deelnemers is 25 personen.

    Indien er op 15 september geen 16 deelnemers zijn ingeschreven zal deze zeiltocht geannuleerd worden! Wanneer er méér dan 16 personen zijn ingeschreven zal de prijs per persoon lager liggen en wordt het verschil door mij terugbetaald na de zeiltocht.

    We vertrekken met de Nele om 9 u (wees dus stipt want de boot wacht niet).
    Gelieve warme kledij mee te brengen. Op de boot is er drank te verkrijgen.
    De sloep vaart onder zeil, zo dicht bij de kust als mogelijk, van Oostende richting Middelkerke.
    We zijn terug in de haven van Oostende rond 12 u 30.
    Na aankomst nemen we onze (zelf mee te brengen) picknick.
    Aangezien de parking vlakbij is kunnen jullie de picknick in de auto laten tijdens de zeiltocht.
    In de onmiddellijke omgeving is er genoeg drankgelegenheid om eventueel een terrasje te doen.

    ü Fotograferen Slipway (deze slipway is nog volledig uit hout) en gedeelte batterij Halve Maan (WO II). De batterij Halve Maan is onder voorbehoud, door werken is het niet zeker dat die bereikbaar zal zijn.

    ü Begeleid bezoek (met gids) MRCC (Marine Rescue and Coördination Centre) om 14 u 30.

    ü Wandeling doorheen de Vismijn met expo Visscherskoppen van Stefaan Vanfleteren.

    ü Begeleid bezoek boeienpark en boeienlegger Zeearend om 15 u 30.
    Extra info: De Zeearend werd gebouwd in 1957 (ook mijn bouwjaar ), een oud schip dus met veel oude karakteristieken, binnen & buiten! November 2010 (binnen enkele maanden) gaat hij hoogstwaarschijnlijk richting sloop ...
    Elke boei heeft zijn nut en voor diegenen die interesse hebben zal t.billy de nodige uitleg verschaffen.

    ü Via de Hendriks Baelskaai waar vissersboten & veel vissersmateriaal te fotograferen valt gaan we terug naar parking.
    Terugkeer omstreeks 17h30 aan parking.

    Voor diegenen die verder willen:
    Wandeling langs strand/dijk richting zeil- en surfclub Twins (Bredene).
    Onderweg hopelijk mogelijkheid fotografie zeilers, surfers of kiters van de OSRC (zeilclub Oostende) en/of Twins (’t ja de wind moet uit de goede richting komen).

    Einde omstreeks 18h30 in Twins waar mogelijkheid bestaat tot nemen van lichte maaltijden + drank met zicht op zee! Vrijblijvend (er is niet gereserveerd) maar dan kunnen we nog wat bijkletsen.

    Ter info:
    De afstand Twins tot parking is ongeveer 20’ wandelen.

    Behalve op het MRCC is iedereen vrij te gaan en te staan waar men wil om foto’s te nemen.

    Wie niet wenst deel te nemen aan de zeiltocht kan zich enkel inschrijven voor de namiddag. Afspraak eveneens op het einde van de Hendrik Baelskaai maar rond 12 u 30. De namiddaggroep is beperkt tot 30 personen. Mocht het minimum aantal niet bereikt zijn voor de boottocht dan gaat de namiddag WEL door maar spreken we dus af om 12 u 30 ipv 9 uur.

    Alle inschrijvingen graag via PB aan linda16093.
    De betaling voor de zeiltocht kan gebeuren op de rekening van het secretariaat van Belgiumdigital nr. 735-0201505-24 met vermelding van je nickname + SD Oostende!
    Opgelet aan de niet betalende leden wordt gevraagd 2 € extra te betalen voor de verzekering.

    James71:
    Deze SD heeft haar erkenning verdiend. Ze voldoet aan de punten vermeld in het draaiboek. De erkenning brengt een verplichting met zich mee. Alle aanwezigen dienen een lijst te ondertekenen indien ze gedekt willen worden door de activiteiten verzekering van belgiumdigital vzw. VZW-leden zijn gratis verzekerd, niet VZW-leden kunnen mits betaling van 2€ per persoon ook aanspraak maken op deze beperkte ongevallen verzekering.


    Mochten er slechte weersomstandigheden verwacht worden op zondag dan wordt deze SD naar een latere datum verplaatst (waarschijnlijk voorjaar), dit zal via het forum meegedeeld worden op vrijdagnamiddag. De betalingen voor de Nele zullen dan terugbetaald worden.

    TOT ZIENS
    t.billy, jetfool en linda16093
    Last edited by linda16093; 25 september 2010, 08:10. Reden: ANNULATIE WEGENS SLECHT WEER

  • #2
    lijst deelnemers zal hier geplaatst worden

    linda16093 boottocht 2 pers namiddag 1 pers
    1. Lut 1 1 (Betaling OK)
    2. t.billy 1 1 (Betaling OK)
    3. Francis 1950 1 1 (Betaling OK)
    4. Bachus1909 1 1 (Betaling OK)
    5. Koen 3 3 (Betaling OK)
    6. Devid 1 1 (Betaling OK) (annulatie)
    7. fotosdirk 1 1 (Betaling OK)
    8. Zimbru (annulatie)
    9. katbollie 1 1 (Betaling OK)
    10. lightyear 1 1 (Betaling OK)
    11. jetfool 1 1 (Betaling OK)
    12. tantine 2 2 (Betaling OK)
    13. amarie 0 1 (Betaling OK)
    14. Whodimi 1 1 (Betaling OK)
    15. James71 1 1(Betaling OK)
    16. jvdk 2 2 (Betaling OK)
    17. hubert-brugge 0 1 (komt later in de namiddag)
    18. Performer (Betaling OK)
    Last edited by lut; 24 september 2010, 22:56.

    Comment


    • #3
      Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

      Zoals reeds toegezegd, hier de bevestiging.

      2 personen voor de boottocht en blijven ook voor de namiddag.

      Francis1950
      Bachus1909
      Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
      Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

      BD0460BE

      Comment


      • #4
        Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

        Hey Linda,
        Diane, Koen en Nick (niet-lid) graag de ganse dag... PM volgt...
        BD0910BE

        Comment


        • #5
          Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

          Linda, mijn inschrijving was al genoteerd hoop ik
          The quickest way to make money at photography is to sell your camera

          Comment


          • #6
            Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

            Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
            Linda, mijn inschrijving was al genoteerd hoop ik
            ja dus, laat jetfool me nog weten of die ook mee vaart?

            Comment


            • #7
              Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

              Hoi,

              Ik zou misschien wel komen. Maar ik denk wel enkel voor de boottocht (Ik denk dat ik s middags weg moet).

              Maar ik zal dit één dezerdagen bevestigen, kmoet nog eens kijken als ik niet moet werken
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment


              • #8
                Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
                Hoi,

                Ik zou misschien wel komen. Maar ik denk wel enkel voor de boottocht (Ik denk dat ik s middags weg moet).

                Maar ik zal dit één dezerdagen bevestigen, kmoet nog eens kijken als ik niet moet werken
                Laat maar weten via PB indien je kan komen

                Comment


                • #9
                  Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                  Ik weet eigenlijk niet of je wel hier moet klikken om je te laten inschrijven...
                  Zo ja, dan zou ik enkel vanaf 12.30 uur deelnemen; dus géén boottocht voor mij...

                  met vriendelijke groet,
                  amarie

                  Comment


                  • #10
                    Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                    Hallo,
                    Graag zou ik me willen inschrijven maar dan wel voor 2 personen en dit voor een volledige dag!!
                    Bedankt!!
                    Gr Tantine
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                      Ik schrijf me ook in... zie PM.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                        Oorspronkelijk geplaatst door amarie Bekijk bericht
                        Ik weet eigenlijk niet of je wel hier moet klikken om je te laten inschrijven...
                        Zo ja, dan zou ik enkel vanaf 12.30 uur deelnemen; dus géén boottocht voor mij...

                        met vriendelijke groet,
                        amarie
                        Ik heb je erbij gezet voor de namiddag, je hoeft dus geen PB meer te sturen, de
                        2 € voor de verzekering kan je de dag zelf betalen.
                        gr Linda

                        Comment


                        • #13
                          Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                          Het minimum aantal deelnemers voor de zeiltocht is bereikt, de zeiltocht gaat dus door (als het weer tenminste ook van de partij is) ....
                          Er kunnen max. 25 personen mee, er is dus nog plaats voor 9 personen .....
                          groetjes linda

                          Comment


                          • #14
                            Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                            Voor mij ook deelname gestuurd .. voor mij het sein om eindelijk weer wat meer tijd in fotografie te steken
                            Albums : http://fotografiepeterderycke.be
                            Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

                            Comment


                            • #15
                              Re: Oostende - oosteroever - 26 september 2010

                              Oorspronkelijk geplaatst door Lightyear Bekijk bericht
                              Voor mij ook deelname gestuurd .. voor mij het sein om eindelijk weer wat meer tijd in fotografie te steken
                              Blij dat te horen ... allé lezen

                              Comment

                              Working...
                              X