Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Klacht over TELENET!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Klacht over TELENET!

    Beste forumleden,
    Ik heb een klacht tegenover Telenet,
    1) we kunnen hen niet bereiken via é-mail wel telefonisch maar dan ben ik terug de pineut, want het is terug op mijn kosten, en wat ze als antwoord geven trekt op niets ik heb het hen via de telefoon reeds verschillende keren gezegd dat ik niet tevreden ben van de vaste Telefoon, eerst werkt deze niet, meer dan 14 dagen moeten wachten op herstelling en dan nog eens zo duur komt van Ronse 10 kilometer van mij huis 75 € vervoer onkosten!? plus mijn 3 telefoons waar ik iedere keer voor zo een 15 minuten aan zat want ze moesten toevallig iedere keer testen doen!
    Nu met het doorschakelen van de telefoon juist zelfde, het werkt niet meer, ik heb daar voor tot drie maal toe gebeld met de vaste telefoon drie keer de hele riemram meemaken dan te horen krijgen dat ze de lijn eventjes zullen testen en na een 30 tal sec. werd ik er telken keren uitgesmeten
    ik heb dan met mijn GSM geprobeerd en dat lukte dan wel, wat mij terug een bom geld gekost heeft, begrijp je het plaatje, zo profiteren ze van de mensen, dat is iedere keer kassakassa,.
    Toen ik het probleem uitlegde kon deze na de nodige tijd en testen er niets aan doen, ik moest dan iedere keer naar hen bellen en deze zou dat dan in werking stellen ( goed gezien van hen) terug iedere keer gans die riem ram doorlopen en terug kassakassa voor hen, toen ik zei dat ik die dienst terug wil afzeggen dat ik niet van plan ben iedere keer heel die riemram te doorlopen moest ik nog wat wachten hij zou een extentdet dienst inschakelen, en toen was het ineens wel in orde er was iets die achter zijn (ik weet niet wat) mijn dienst blokkeerde dus ik kon mijn telefoon niet doorschakelen dat was dan wel ineens opgelost zo zie je maar dat ze de mensen beduvelen en aan het lijntje houden alleen maar om ons op kosten te jagen wie zeg er dat ze niet mij dienst uitgeschakeld hebben want waarom werkte die ineens niet meer!?
    Ze kunnen er zo willekeurig enkele abonnees uithalen , (u vind dit misschien wat ver gezocht of belachelijke maar ik niet) ze moeten winst maken vergeet niet, en ik kan het weten want ik ben een belegger dus ik zoek ook bedrijven op die winst kan tonen
    en andere laat ik vallen dus voor winsten te maken zou men soms veel doen, bewijs het maar eens.

    Dus mijn klachten zijn slechte dienst verlening en hun online hulp trekt op niets plus het feit dat men verplicht is om te bellen om hulp te krijgen dus kassakassa voor hen waarom zouden ze moeten veranderen of zich haasten!?
    Probeer maar eens een klacht in te dienen via é-mail ! maar u inschrijven om een dienst te starten kan wel via é-mail raar hé!?

    Mvg.
    Demro

  • #2
    Re: Klacht over TELENET!

    Dit is hier niet de klachtendienst van telenet hoor. Wat wil je dat wij hier aan doen?

    Een herstelling laat nooit 14 dagen op zich wachten. Enkel als het probleem jouw schuld is moet je een verplaatsingskost betalen.

    ps ze hebben een gratis nummer 0800 666666

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: Klacht over TELENET!

      Dit nr is alleen bedoeld om voor het activeren van diensten (huren, kopen)
      voor online hulp moet je het nr 015666666 bellen en daarvoor betaal je nog eens extra voor en ik kan het weten want ik heb reeds enkele keren moeten bellen
      als mijn lijn niet meer werkt zij vinden het niet en komen hier ook eens kijken ze begrijpen het ook niet want wat moet pinken (op de modem) pinkt niet, en niet mag pinken pinkt wel, plus het feit, als er iets werkte, dan was dat altijd maar tijdelijk dan slaat die modem terug tilt, nu gebruikt ik mijn lijn niet meer maar is die rechtstreeks ergens verbonden met een modem en staat deze niet meer aan mijn bureau, plus ik had er twee en nu ook niet meer! nu met dat doorschakelen is er ook iets wat niet aan mij lag, maar aan hen ik heb niets verkeerds gedaan zij moeten gefoefeld hebben zodat ik mijn telefoon niet meer kon doorschakelen naar mijn gsm.
      dus..... ik heb terug kosten voor iets waar ik niets kon aan doen maar hun diensten wel!
      TELENET

      Ps. ik kan wel bewijzen dat het wel meer dan 14 dagen geduurd heeft vooraleer er een technieker aan mijn deur geweest is

      Comment


      • #4
        Re: Klacht over TELENET!

        amai zo een reply ik pas

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: Klacht over TELENET!

          klacht indienen bij de ombudsdienst van telecommunicatie en een minnelijke schikking vragen. Als je klacht aanvaard word krijgt Telenet een maand om iets uit te werken en dat aan de ombudsdienst voor te leggen.
          Misschien een optie om (een deel) van je kosten terug te krijgen? (meestal in vorm van gratis maanden abo of zo...)
          Het proberen waard...

          Tom
          De gustibus et coloribus non est disputandum
          Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

          Comment


          • #6
            Re: Klacht over TELENET!

            Waarom niet bij de klassieke telefoonservice blijven?
            Mijn buur is ook telefonisch aangesloten bij telenet en valt 2 à 3 maal uit per maand, terwijl ik lekker aangesloten blijf via de standard aansluiting. Alle services, ook doorschakelen, werken er perfect.
            Schoenmaker blijf bij je leest.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Klacht over TELENET!

              Je kan telenet weldegelijk een e-mail sturen, maar je moet het doen via een webformulier dat je via deze link ( http://contact.telenet.be) kan vinden.
              Vraag me niet hoe je dit bv. via hun site kan terugvinden, want de kla(n)(ch)tendienst van telenet is een redelijk raadselachtig verschijnsel om via PC te bereiken...

              Als je echt niet tevreden bent, kan je je inderdaad wenden tot die ombudsdienst voor telecommunicatie. De gasten, hebben ondanks dat ze geen telecombedrijf zijn, wel een e-mailadres (link, zie onder contact).
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #8
                Re: Klacht over TELENET!

                Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Je kan telenet weldegelijk een e-mail sturen, maar je moet het doen via een webformulier dat je via deze link ( http://contact.telenet.be) kan vinden.
                Vraag me niet hoe je dit bv. via hun site kan terugvinden, want de kla(n)(ch)tendienst van telenet is een redelijk raadselachtig verschijnsel om via PC te bereiken...
                Moet je eens proberen als je internet niet werkt!
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Klacht over TELENET!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  Moet je eens proberen als je internet niet werkt!
                  LOL, dit hebben wij hier ook een heel weekend eens voorgehad. Je zou als bedrijf maar bij Telenet zijn en je bedrijf een weekend zonder internet, niemand bereikbaar...
                  Ach.. 't is overal iets...
                  Al doende leert men...

                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Klacht over TELENET!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Moet je eens proberen als je internet niet werkt!
                    Ging dat hier niet over een telefonie-probleem ???
                    Groeten,

                    Polleke

                    Comment


                    • #11
                      Re: Klacht over TELENET!

                      Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Ging dat hier niet over een telefonie-probleem ???
                      Je hebt gelijk, ik was wat vlug.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Klacht over TELENET!

                        ******
                        Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:52. Reden: *****

                        Comment


                        • #13
                          Re: Klacht over TELENET!

                          Een vreemd verhaal als je het mij vraagt.

                          Indien zij een tech sturen en deze kan uitmaken dat de fout weldegelijk aan de installatie ligt dan zal dit nooit resulteren in een betalende interventie.
                          Het verhaal is natuurlijk anders wanneer blijkt dat er iets fout zit in de binnenbekabeling en deze fout bij de klant ligt.
                          In beide gevallen zou de tech dat moeten besproken hebben en duidelijk moeten geweest zijn op de kosten die er eventueel worden aangerekend.
                          Heb je trouwens geen bon moeten ondertekenen bij afloop van de herstelling?

                          Vergeet niet dat, wanneer je telefonisch contact neemt, er maar een test kan uitgevoerd worden tot op modemniveau.

                          Maar zoals reeds aangehaald kan je, indien je overtuigd bent van je gelijk, een klacht indienen bij de ombudsdienst.

                          Zorg wel dat je deze goed kan argumenteren en gebruik bij voorkeur hier en daar een leesteken

                          succes alvast, ook in het belggen
                          My flickr space

                          Comment


                          • #14
                            Re: Klacht over TELENET!

                            Ooit eens veel problemen gehad met mijn telenet telefonie aansluiting. Regelmatig zat een gedurende een hele tijd (van 1uur tot 1dag) zonder telefoon dan was het een tijd ok en begon het weer. Toen contact opgenomen met telenet en heeft men gratis een nieuwe modem geinstaleerd. Heelaas een tijdje nadien hetzelfde. (en ik ook boos op telenet) toen ondekte ik toevallig dat de telefoon in mijn werkkot niet meer werkte. Na het uittrekken van deze stekker nooit meer problemen gehad met mijn telefonie .
                            Misschien de toestellen of bijgelegde leidingen eens controleren?
                            Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Klacht over TELENET!

                              Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              amai zo een reply ik pas

                              mir
                              Inderdaad, als Demro tegen die mensen van Telenet babbelt zoals hij schrijft (zinnen van vijf lijnen enz...) dan passen die ook denk ik.

                              Als Demro een "shake" heeft dan belt hij na 16 uur gratis naar het 015 nummer.....
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X