Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Auto binnenbekleding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Auto binnenbekleding

    Wij hebben een BMW van 94 en de binnenbekleding komt los (bekleding op het plafond, langs de deuren, enz).

    Nu is mijn vraag, hoe kan je dit het best oplossen? Met een of andere lijm? Ik heb geen zin om veel geld uit te geven om dit professioneel te laten doen.

    mvg
    Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
    www.moosedesign.be

    flickr

  • #2
    Re: Auto binnenbekleding

    Stel de vraag eens in een BMW garage ... misschien hebben ze wel goede raad of willen ze het zelfs oplossen wegen "niet normaal".
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Auto binnenbekleding

      Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
      Wij hebben een BMW van 94 en de binnenbekleding komt los (bekleding op het plafond, langs de deuren, enz). ...
      Bayerische Montag Werke.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Auto binnenbekleding

        Als eens gezocht?




        ...
        Never resist temptation or it could go away...
        Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

        Comment


        • #5
          Re: Auto binnenbekleding

          Hey juppekes

          BMW: Brol Met Wielen
          Bootjes

          Comment


          • #6
            Re: Auto binnenbekleding

            dank je wel voor de reacties! En om op die "brol met wielen" terug te komen, dit zeg ik ook wel eens als ik op de pechstrook sta met overhitte motor .
            Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
            www.moosedesign.be

            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Auto binnenbekleding

              Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
              dank je wel voor de reacties! En om op die "brol met wielen" terug te komen, dit zeg ik ook wel eens als ik op de pechstrook sta met overhitte motor .
              Denk dat je best eens bij de bmw garage langs gaat en daar om die shuivertjes gaat of pennen
              Zijn vast afgebroken en die kosten bijna niks maar het plaatsen kost je wel wat tijd

              Word ook wel vermeld dat een BMW een Boere Mest Wagen is
              Anderre merke zijn ook niet te overwegen zie volgende zin
              Met Enige Rijlessen Controleert Elke Dwaas Een Slagschip

              Comment


              • #8
                Re: Auto binnenbekleding

                Oorspronkelijk geplaatst door Ayrton Bekijk bericht
                En om op die "brol met wielen" terug te komen, dit zeg ik ook wel eens als ik op de pechstrook sta met overhitte motor .
                Een BMW moet je niet alleen kopen hé, die moet je zoals elke andere wagen onderhouden en er wat menselijk mee rijden ... dan zult ge al veel minder met oververhitte motor op de pechstrook staan.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Auto binnenbekleding

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Een BMW moet je niet alleen kopen hé, die moet je zoals elke andere wagen onderhouden en er wat menselijk mee rijden ... dan zult ge al veel minder met oververhitte motor op de pechstrook staan.
                  Wel, daar geloof ik niks van.
                  Onderhoud ja, je waterpomp moet draaien en er moet water in zitten, maar dat je rijstijl zorgt voor oververhitting, dan ligt het echt aan een slecht berekend koelsysteem.

                  Met mijn auto (Monovolume met 1.8 D) kan ik minutenlang (in D) volgas(190-200) rijden op de snelweg, of klimmen in de bergen, de temperatuurmeter beweegt geen millimeter.

                  Nu om terug te komen op de binnenbekleding. Je auto is van 94, dus lijm kan mogelijk vergaan zijn door temperatuurwisselingen, vocht, etc.

                  Waarschijnlijk is die binnenbekleding gekleefd.
                  Ofwel haal je ze er helemaal uit, en kleef je ze er opnieuw in met één of andere montagelijm of siliconen.
                  Ofwel probeer je met een injectienaald de lijm door de binnenbekleding te injecteren en zo terug vast te zetten.

                  Als niet alles los zit, dan zou ik voor het tweede kiezen.
                  Je moet je natuurlijk altijd de vraag stellen of het de moeite waard is als je auto zo oud is.

                  Mogen we ook weten welk type?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Auto binnenbekleding

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Een BMW moet je niet alleen kopen hé, die moet je zoals elke andere wagen onderhouden en er wat menselijk mee rijden ... dan zult ge al veel minder met oververhitte motor op de pechstrook staan.
                    De snelweg zat dicht, het was 35 graden buiten en blijkt de volgende dag dat de koeling stuk was van de radiator.

                    Het type is 318
                    Canon EOS 50D + 17-55 + Tamron 90mm Macro + Canon ex 430 II
                    www.moosedesign.be

                    flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Auto binnenbekleding

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                      Wel, daar geloof ik niks van.
                      Onderhoud ja, je waterpomp moet draaien en er moet water in zitten, maar dat je rijstijl zorgt voor oververhitting, dan ligt het echt aan een slecht berekend koelsysteem.
                      Probleem is dat er veel snotapen een BMW kopen om mee op te scheppen en geen rotte cent meer over hebben om hem te onderhouden zoals het moet.
                      Olie en water kijken ze zelf nooit na, naar de garage gaan ze enkel als er echt iets scheelt en dan bij voorkeur ene dat zo een beetje na zijn uren aan auto's foeffelt.
                      Dat een BMW ook defecten kan hebben zoals elk ander merk is natuurlijk een feit en zal je nooit kunnen uitsluiten. Het is en blijft techniek ... iets dat dus stuk kan gaan (of waar de bekleding van kan loskomen).
                      Velen (vooral particuliere tweedehands kopers) denken dat een BMW-garage extreem duur is (ja op de Louizalaan misschien) en laten maar wat door onbevoegden prutsen.
                      Als ze dan per toeval eens de test doen en naar een echte garage gaan, dan staan ze meestal versteld dat het eigenlijk nog goedkoper uitkomt door één keer deftig aan de wagen te laten werken dan er tien keer te laten aan prutsen door xyz van achter de hoek.
                      Met mijn auto (Monovolume met 1.8 D) kan ik minutenlang (in D) volgas(190-200) rijden op de snelweg, of klimmen in de bergen, de temperatuurmeter beweegt geen millimeter.
                      Minutenlang volgas rijden zal wel met bijna elke wagen lukken ... het een paar uur volhouden is iets anders.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Auto binnenbekleding

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Probleem is dat er veel snotapen een BMW kopen om mee op te scheppen en geen rotte cent meer over hebben om hem te onderhouden zoals het moet.
                        Olie en water kijken ze zelf nooit na, naar de garage gaan ze enkel als er echt iets scheelt en dan bij voorkeur ene dat zo een beetje na zijn uren aan auto's foeffelt.
                        Dat een BMW ook defecten kan hebben zoals elk ander merk is natuurlijk een feit en zal je nooit kunnen uitsluiten. Het is en blijft techniek ... iets dat dus stuk kan gaan (of waar de bekleding van kan loskomen).
                        Velen (vooral particuliere tweedehands kopers) denken dat een BMW-garage extreem duur is (ja op de Louizalaan misschien) en laten maar wat door onbevoegden prutsen.
                        Als ze dan per toeval eens de test doen en naar een echte garage gaan, dan staan ze meestal versteld dat het eigenlijk nog goedkoper uitkomt door één keer deftig aan de wagen te laten werken dan er tien keer te laten aan prutsen door xyz van achter de hoek.
                        Minutenlang volgas rijden zal wel met bijna elke wagen lukken ... het een paar uur volhouden is iets anders.

                        Een halfuur is ook al gelukt, maar dan heb je véél plaats nodig, en weinig verkeer.

                        Comment

                        Working...
                        X