Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St. Hubertus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • St. Hubertus

    De meesten zullen deze wel kennen, voor de anderen een woordje uitleg.
    De Koninklijke Sint-Hubertusgalerijen vormen een complex van drie met glas overdekte winkelgalerijen in het centrum van Brussel.
    De naam komt van de vroegere Sint-Hubertusstraat die liep van de Grasmarkt tot de Beenhouwersstraat.
    De galerijen zijn samen 230 meter lang en 8 meter hoog.




    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

  • #2
    Re: St. Hubertus

    Dit is inderdaad een mooie galerij, de belichting en scherpte zit heel goed, toch vind ik dat dit geen juist beeld heeft over deze galerij op zich.
    Wellicht was er teveel volk, en zou dit te storend gewerkt hebben, mocht je getracht hebben meer een algemeen beeld weer te geven?


    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: St. Hubertus

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Dit is inderdaad een mooie galerij, de belichting en scherpte zit heel goed, toch vind ik dat dit geen juist beeld heeft over deze galerij op zich.
      Wellicht was er teveel volk, en zou dit te storend gewerkt hebben, mocht je getracht hebben meer een algemeen beeld weer te geven?


      Grtz, RF
      Inderdaad, op een regenachtige namiddag, een overvloed aan mensen.
      Bedoeling was het bloementapijt te fotograferen maar dat zag er niet zo fris meer uit.

      Grtz

      Louis
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: St. Hubertus

        Voor de sfeer en het algemeen beeld zou ik het volk er waarschijnlijk op gelaten hebben.
        Nu zit je weliswaar met een fraai stuk St. Hubertus, maar ook een net iets te weinig
        zeggend stuk.

        Comment


        • #5
          Re: St. Hubertus

          Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Voor de sfeer en het algemeen beeld zou ik het volk er waarschijnlijk op gelaten hebben.
          Nu zit je weliswaar met een fraai stuk St. Hubertus, maar ook een net iets te weinig
          zeggend stuk.
          En dan posten in straatfotagfie?
          Zonder mensen toch maar in architectuur?

          Grtz

          Louis
          Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

          Comment


          • #6
            Re: St. Hubertus

            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            En dan posten in straatfotagfie?
            Zonder mensen toch maar in architectuur?
            Ik zal nooit begrijpen waarom mensen en architectuur niet samen kunnen gaan. Het ligt er
            maar net aan waar je het accent legt. Architectuur is toch door mensen, van mensen en
            des mensen. Het doet me denken aan een mooie ring maar geen hand om hem te dragen,
            aan een pracht flesje wijn en niemand om het uit te zuipen.

            Comment


            • #7
              Re: St. Hubertus

              Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Ik zal nooit begrijpen waarom mensen en architectuur niet samen kunnen gaan. Het ligt er
              maar net aan waar je het accent legt. Architectuur is toch door mensen, van mensen en
              des mensen. Het doet me denken aan een mooie ring maar geen hand om hem te dragen,
              aan een pracht flesje wijn en niemand om het uit te zuipen.
              Zeer aanvaardbare uitleg. En voor die fes: geef maar een seintje, ik kom.

              Grtz

              Louis
              Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

              Comment


              • #8
                Re: St. Hubertus

                Het licht en de diepte maken deze foto mooi.

                groetjes

                moniq
                groetjes, moniq (BD1321BE)

                A picture paints a thousand words

                Comment

                Working...
                X