Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voorproefje concertgebouw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Voorproefje concertgebouw

    Omdat ik deze week weinig tijd heb door andere bezig- en werkzaamheden heb ik nog geen tijd gehad om een een album te maken. Hier alvast wel een voorproefje van het concertgebouw. Helaas had ik geen statief bij me (en wist ik niet dat Skitch er eentje te leen had ).
    Klik op de foto om naar m'n blog te gaan. Je ziet dan een collage van vier foto's, waarbij je op elke foto kunt klikken om de grotere versie weer te geven.



    ps. Ik heb de originele foto hier aangepast omdat ik dezelfde in Showcase had gezet wat eigenlijk niet schijnt te mogen
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    WOW ik word er duizelig van...

    Dat beloofd voor het grotere werk!

    Comment


    • #3
      Mooi voorproefje !! Laat maar komen die hap .. zouden je landgenoten zeggen
      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

      Comment


      • #4
        de moeilijkheidsgraad kennende vind ik de links boven en rechts onder
        zéér geslaagd (vooral de linksboven maakt me nieuwsgierig - exif -bewerking )
        ook ik wacht op de hap

        Comment


        • #5
          Hallo Jacki

          Mooie collage van de foto's van het concertgebouw die je met de D30 gemaakt hebt, met dit toestel gaat het fotograveren je ook heel goed af.

          groetjes Coby en NoName
          Nikon D100,
          Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
          www.langenacker.nl

          Comment


          • #6
            Dank dank. Ondertussen is m'n album nog steeds niet af . Ik ben ermee bezig, maar het schiet maar niet op....

            @Mila: Linksboven: 1/60 sec, F5.6, ISO800, EV -0,7. Alleen ruis verwijderd en beetje verscherpt.
            Rechtsonder: 1/30 sec, F3.5, ISO800, EV -0,7. Idem bewerking.
            Beide zonder statief dus.
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jacki
              Dank dank. Ondertussen is m'n album nog steeds niet af . Ik ben ermee bezig, maar het schiet maar niet op....

              @Mila: Linksboven: 1/60 sec, F5.6, ISO800, EV -0,7. Alleen ruis verwijderd en beetje verscherpt.
              Rechtsonder: 1/30 sec, F3.5, ISO800, EV -0,7. Idem bewerking.
              Beide zonder statief dus.
              Heb jij dat toch goed opgelost zonder statief, wel grotere isowaarden maar ik vind het toch knap zo'n mooie resultaten op 1/30, in het vervolg maar eens vragen of je een statief mag lenen, ik had het mijne ook wel een kwartiertje kunnen missen hoor.

              Comment


              • #8
                Bedankt Mila. Ik denk gewoon nooit aan een statief. Ik heb er ook geen een. Misschien moet ik de kerstman eens lief aankijken .
                Meer foto's op Mukblog

                Comment

                Working...
                X