Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Concertgebouw Brugge (UPDATE nu ook binnenstad)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Concertgebouw Brugge (UPDATE nu ook binnenstad)

    Met een beetje geluk was ik bij de gelukkigen om het Concertgebouw te bezoeken. Hier volgt een poging om wat impressies te tonen van die zondagochtend. Ik vond het wel een moeilijke oefening.
    hier te vinden
    http://www.pbase.com/milaphotos

    -------------------------------------------
    nu ook met een album over Brugge binnenstad
    -------------------------------------------

  • #2
    Mooie impressie Mila....zie ik ook even wat we 's ochtends gemist hebben en wat jullie in dat toch veel besproken concertgebouw hebben gezien.
    ***Canon 300D * kitlens * ...

    Comment


    • #3
      Mmm alle foto's bekeken, en ik moet zeggen dat je die moeilijke opdracht tot in de puntjes hebt uitgevoerd .. zoeken naar patronen in die betonjungle .. il faut le faire ! Paar heel fraaie beelden gezien hoor. Chapeau.
      Albums : http://fotografiepeterderycke.be
      Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

      Comment


      • #4
        Als dat geen kubisme is...

        Héél mooie fotografie!

        Ontroerende beelden ook van Sam Jae en Artanis

        Comment


        • #5
          Knap in beeld gebracht 'ons' concertgebouw (jaja, ook van mij... heb er als Bruggeling ook aan betaald )

          TOM
          | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
          100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

          Comment


          • #6
            Ik hou niet van architectuurfoto's , ik fotografeer niet graag gebouwen ... nu weet ik waarom : IK BAK ER NIETS VAN !!!

            Mijn God, zelden zo'n beklijvende, sterke architectuurbeelden gezien. Sommige zijn gewoon uitzonderlijk knap ! Mis alleen hier en daar wat licht, neen ik druk me verkeerd uit, ik mis soms wat helderheid, wat strakte...

            Maar laten we wel wezen, op een paar uitzonderingen na, is dit een ongewoon knappe reeks...
            Mooi gedaan, Mila.

            Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Héél mooi album, Mila.
              Ik doe er ook mijn hoed voor af.
              http://pieterbie.skynetblogs.be

              Comment


              • #8
                Moielijke oefening, ok
                Maar die heb je dan toch maar perfect gemaakt, proficiat hoor.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Heel mooi album!! ik vind de foto in de garderobe heel sterk!
                  Maaike

                  This is your life and it's ending one minute at a time.

                  Fight Club

                  Comment


                  • #10
                    Mooie foto's in dat album! Al vind ik wel dat je wat te hard geflitst hebt bij die foto van Artanis en mij.

                    Greetz

                    Sam Jae

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Sam Jae
                      Mooie foto's in dat album! Al vind ik wel dat je wat te hard geflitst hebt bij die foto van Artanis en mij.

                      Greetz

                      Sam Jae

                      volledig gelijk, maar het was een afwegen tussen kwaliteit en inhoud dus toch maar gepost
                      mag ik het nog eens overdoen

                      Comment


                      • #12
                        Chapeau Mila, héééél speciaal album Mijn favo zijn de kapstokken. Heb die allemaal gehangen zoals jij ze wou hebben
                        Groetjes Vicky

                        Comment


                        • #13
                          Een vraagje : als ik door het album blader zie ik telkens 2x dezelfde foto ; de tweede is dezelfde als de eerste, de vierde gelijk aan de derde enz... Ik mis dus steeds de helft !

                          Komt dit bij iemand bekend voor ? Aan wat kan dit liggen ?
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #14
                            Hallo Mila

                            Een heel apart album met prachtige foto's, die foto van die kapstokken is schitterend en zo nog vele andere foto's.

                            Groetjes Coby en NoName
                            Nikon D100,
                            Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
                            www.langenacker.nl

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Dama
                              Een vraagje : als ik door het album blader zie ik telkens 2x dezelfde foto ; de tweede is dezelfde als de eerste, de vierde gelijk aan de derde enz... Ik mis dus steeds de helft !

                              Komt dit bij iemand bekend voor ? Aan wat kan dit liggen ?
                              fles ietsje verder wegzetten

                              Comment

                              Working...
                              X