Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Devolo dLan 200 AVeasy probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Devolo dLan 200 AVeasy probleem

    Werkt perfect in alle Window versies behalve in Win7.
    Iemand soortgelijk probleem?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Devolo dLan 200 AVeasy probleem

    Bedoel je de software of de pluggen zelf? Ik zal morgen de laptop met win 7 eens testen op de plug. Meestal gebruik ik die enkel via de wireless. Misschien quality of service probleem of iets dergelijks.

    Comment


    • #3
      Re: Devolo dLan 200 AVeasy probleem

      Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Bedoel je de software of de pluggen zelf? Ik zal morgen de laptop met win 7 eens testen op de plug. Meestal gebruik ik die enkel via de wireless. Misschien quality of service probleem of iets dergelijks.
      Heb 5 pluggen die allen perfect werken met Win XP maar onstabiel zijn als ik ze gebruik met Laptop in Win7. (verbinding valt uit na een 10-tal minuten)
      Na een tijdje (1 à 2 uur) werken ze weer voor enkele minuten.
      Heb zelfs een plug gekocht die de vermelding draagt "werkt met Windows7" maar met zelfde probleem.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Devolo dLan 200 AVeasy probleem

        Heb het even getest op de laptop. Een ubuntu iso zitten downloaden en wat naar youtube gekeken zonder problemen. Terwijl op de xp pc online zitten gamen. Download was gemiddeld 1,58MB/s. Geen problemen dus.
        Kijk eens of alle devolo pluggen dezelfde firmware hebben en eventueel op de router ook een firmware upgrade doen.

        Comment


        • #5
          Re: Devolo dLan 200 AVeasy probleem

          Geen probleem hier. Werkt perfect.

          Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

          Comment


          • #6
            Re: Devolo dLan 200 AVeasy probleem

            Hallo iedereen,

            Ik ben van plan om een Devola zet aan te schaffen voor het volgende, ik film uitvaarten en met regelmaat komt het voor dat bijvoorbeeld de kerk vol is, en dat de mensen in een bijgebouw de dienst kunnen volgen (alleen geluid)
            Mijn vraag is kan ik vanuit de kerk de Devola aansluiten op mijn laptop en zo het videosignaal composiet overbrengen naar het andere bijgebouw waar het signaal weer wordt opgepakt ook op een laptop die verbonden is met de beamer.

            Heeft iemand van jullie hiervoor een oplossing.

            Met vriendelijke groet,

            Jan

            Comment

            Working...
            X