Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

    Sinds enkele dagen hoor ik een 'pok'-geluid bij het rechtervoorwiel van mijn auto wanneer ik naar rechts afdraai. Ik maakte mij al zorgen...wat is dit nu weer ! Ik zag al dikke onderhoudsfacturen op mij af komen. Vervolgens naar de garagist gereden. Die heeft 45 min aan het zoeken geweest. Probleem opgelost (schokdemper zat een beetje los). Toen ik vroeg wat mijn onkosten waren zij hij... GEEN, nog een prettige dag verder.
    Schitterend !
    Homo Sapiens Pentaxiensis

  • #2
    Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

    Dan heb je een goeie gehad want tijd is money.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #3
      Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

      Dan heb je een goeie gehad want tijd is money.
      Dat mag je wel zeggen. En het was nog bij de concessiehouder. Bij zo'n groot bedrijf telt normaal gezien elke minuut.
      Homo Sapiens Pentaxiensis

      Comment


      • #4
        Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

        Bij Midas hebben ze mijn lichten ook al eens gratis afgesteld.

        Of een lamp vervangen voor 2 euro !
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

          Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
          Dat mag je wel zeggen. En het was nog bij de concessiehouder. Bij zo'n groot bedrijf telt normaal gezien elke minuut.
          Hangt een beetje van het soort klant af ... en de periode. In de vakantieperiode is de werkplaats vaak niet volzet en dan wordt er al wel eens een klant "geholpen" op deze manier. Ik spreek uit ervaring
          Mogen we weten welk merk ? Zweeds ?

          Comment


          • #6
            Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

            Oorspronkelijk geplaatst door kdm Bekijk bericht
            Hangt een beetje van het soort klant af ... en de periode. In de vakantieperiode is de werkplaats vaak niet volzet en dan wordt er al wel eens een klant "geholpen" op deze manier. Ik spreek uit ervaring
            Mogen we weten welk merk ? Zweeds ?
            Eigenlijk een beetje tegenstrijdig: werkplaats niet volzet is minder ontvangsten, zouden ze normaal gezien eerder geneigd moeten zijn om wel geld te vragen.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

              *****
              Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:42.

              Comment


              • #8
                Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                zal raar zijn, maar ik heb al 3 keer een licht moeten laten vervangen, en 1 keer een kortsluiting in het achterlicht in de aansluitfiche, en heb nog niks moeten betalen, en is toch een officieele citroen garage.
                1 keer de voeler van den temperatuur van het motorblok kapot, en alleen de kosten van de voeler moeten betalen, maar verder, zelfs de lampkes nog niet eens
                iam happy ( citroen C3 )

                je mag mij dat adres eens doorgeven, zijn goedkoper dan mijn Citroëngarage! Ik laat een trekhaak plaatsen in een Citroëngarage om geen miserie te hebben met de electronica. Maar: de auto gaat in 'sleepmode' en gaat nog enkel open met de sleutel...De boordcomputer moest opnieuw geprogrammeerd worden. Toch kunnen afdokken ondanks mijn protest en een klachtenbrief naar de hoofdinvoerder.
                Sony RX10 Mark IV
                nog een fijne dag verder!
                Guido

                Comment


                • #9
                  Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                  *****
                  Last edited by Guest13; 23 augustus 2010, 23:32.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                    Mogen we weten welk merk ? Zweeds ?
                    inderdaad, Volvo

                    computers in den auto, rommel.... de volgende auto : citroen ???? NO THANKS.
                    Ik ken ook tevreden Citroen-rijders. 25 jaar geleden had ik een Citroen CX. Die kende maar 1 weg en dat was de weg naar de garage Je wil niet weten hoe vaak die auto in panne heeft gestaan. En dat was in het pré-computer tijdperk. Mijn vertrouwen in Citroen is sinds die tijd serieus aangetast. Na de CX had ik een Peugeot 504. Die wagen was onverwoestbaar. Na de Peugeot kwam Fiat. Die auto ging als een speer, maar had vrij veel last van electrische storingen. Vervolgens een BMW525. Schitterende auto, die BMW, en naast een probleem met de cylinderkop, heeft die mij nooit in de steek gelaten. Na de BMW kwam Ford Galaxy. Een schitterend ruimteschip. Een plezier voor de ganse familie. Maar niet zonder kwaaltjes. De airco-compressor is maar liefst 3 keer vervangen geweest. Ondertussen ben ik Volvo -rijder geworden. De Volvo is toch mijn beste rij-ervaring. Ik hoop dat ik hiermee nog jaren probleemloos mag bollen. Fingers crossed
                    Homo Sapiens Pentaxiensis

                    Comment


                    • #11
                      Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                      Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                      inderdaad, Volvo

                      ... Ondertussen ben ik Volvo -rijder geworden. De Volvo is toch mijn beste rij-ervaring. Ik hoop dat ik hiermee nog jaren probleemloos mag bollen. Fingers crossed
                      way to go

                      Comment


                      • #12
                        Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                        Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                        Je woont te ver
                        langs den andere kant ... misere misere..
                        krijg nen brief aan ( van hoofdzetel van citroen), dat hij terug moest geprogrameerd worden, want de lichten zouden 's nachts kunnen uitvallen.ok laat dat doen : is gratis... Nu gaan mijn lichten in den dag op de meest rare uren aan, zonder dat ik ze opzet.
                        2x sloten vervangen ( binnen de 2 weken allebei kapot, sjans dat 1 deur altijd los bleef ( kon die niet meer vastmaken en de andere deur kon ik niet meer losmaken ) of ik had niet meer in mijnen auto geraakt.. ( wel de sloten betaald ) 14 ... ( ik gok ) binnen geweest omdat hij een waarschuwings "piep"geeft op .... geen lampke gaat aan.. ( ik sta voor de rode lichten, en die piept 18 keer voor het groen is) , telkens aan de computer ( wel niks betalen ) maar ze vinden niks .... ik ben aan het rijden , en het is 8 km naar .... ik tank en zet den dagteller op nul.. en ik rij maar 5 km meer over die afstand... en ik steek iedereen voorbij tegen 70 ( staat nu iedereen stil dacht ik?? ) stond die op miles P/H en dat is dan X1.6 : als ik dan ne flitser tegengekomen had, leg dat maar eens uit... ruitensproeier , gaat niet meer, binnengedaan, ( niks moeten betalen) ruiten gaan niet meer op en neer, binnengedaan ( weer niks moeten betalen...) en ik kan zo blijven doorgaan.. maar wel telkens naar de garage, en zolang weer daar staan, en ...( naft is ook niet gratis om er naar toe te rijden). hij is nu 3 jaar, dus denk niet dat ik met een oud wrak rij. computers in den auto, rommel.... de volgende auto : citroen ???? NO THANKS.
                        Ik weet het ik moet blijkbaar telkens niks betalen, maar ik sta meer in de garage dan ik er mee rij ( was ne nieuwe, en 3 dagen na den aankoop stond ik voor den eerste keer al terug in de garage ....

                        En dan klappen ze van Alfa.. heb op die van mij nog niks miserie gehad met elektronica.
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #13
                          Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                          onlangs nog in het nieuws geweest dat de zonnestormen de radio's zouden storen van opel. 2012 here we come.

                          elektronica is niets dan miserie in een auto. Waarom die dan steeds moeten geherprogrammeerd worden, ipv te vervangen. Is me een raadsel.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                            Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
                            onlangs nog in het nieuws geweest dat de zonnestormen de radio's zouden storen van opel. 2012 here we come.

                            elektronica is niets dan miserie in een auto. Waarom die dan steeds moeten geherprogrammeerd worden, ipv te vervangen. Is me een raadsel.
                            Een Mac er in monteren, zou dat kunnen helpen?
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #15
                              Re: Garagisten ...het zijn niet allemaal afzetters !

                              Er zijn garages waar het minimum tarief al vast staat voor je er binnen rijd.
                              D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                              Comment

                              Working...
                              X