Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lidl Silvercrest garantie service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lidl Silvercrest garantie service

    Iemand ervaring met de diensten na verkoop en garantie van Lidl, meer bepaald voor een Silvercrest produkt.

    Onze DVD speler had de geest gegeven binnen garantie. Ik bel dus het service nr. op en alles in orde. Ze komen de DVD-speler ophalen en dan krijgen we die terug.
    Maar nu komt het.
    Bij terugkeer hebben we een andere DVD-speler gekregen die gewoonweg niet werkte. Je stak een DVD of CD in en er kwam niks.
    Goed, kan misschien gebeuren, ik bel terug en ze verzekeren dat ze het toestel terug zullen ophalen en een nieuw vervangtoestel zullen bezorgen.
    Zo gezegd, zo gedaan, alleen dat (2de) vervangtoestel was echter niet te bedienen via de knoppen op de DVD-speler, enkel via de afstandsbediening.
    Ondertussen is vandaag het 3de vervangtoestel toegekomen en dat 'marcheert' nu, maar bij het open doen van het pakket valt het klepje van de DVD-opening er gewoon af. Dat zat een beetje met plakband vast en je kunt duidelijk zien dat het klepje al gebroken was.

    Ik kan nu terugbellen naar dat service nummer, maar dan ben ik zeker dat ze zal aangeven dat ze het nog eens gaan ophalen. Ik ben het echter beu en had graag geweten wat een volgede stap zou kunnen zijn.
    Ik kan een verantwoordelijke vragen, maar vermoed dat dat via dat service nummer niet mogelijk zal zijn.
    Ik bedenk me om Test-aankoop te bellen, maar zal dit werken?

    Alle adviezen welkom.

    Het is de eerste keer dat we via Lidl van garantie moeten gebruik maken, maar voor mij is het beslist, electronica komt zeker niet meer van daar.
    Bij Aldi daarentegen hebben we met de garantie en dienst na verkoop nog nooit problemen gehad.
    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: Lidl Silvercrest garantie service

    hmmm langs de andere kant lost lidl het toch telkens netjes op he, ik denk dat je helaas gewoon een keertje pech hebt....
    http://www.jvs-photography.be/

    Comment


    • #3
      Re: Lidl Silvercrest garantie service

      Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
      hmmm langs de andere kant lost lidl het toch telkens netjes op he, ik denk dat je helaas gewoon een keertje pech hebt....
      Een vervangtoestel moet werken en niet drie keer een afdankertje zijn dat ze opsturen.
      Ik vind dat dus niet kunnen hoor. Ik kan zo eeuwig een ander toestel doorgestuurd krijgen.

      Bij Aldi krijg je gewoon een nieuw, werkend toestel terug. Ik denk dat Lidl even op hun hoop kapotte toestellen gaat kijken en er eentje uitpikt die 'lijkt' te werken...
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Lidl Silvercrest garantie service

        Heb het ook ooit gehad bij Aldi.

        Na de 2de herstelpoging lieten ze me de keuze tussen een 'derde' toestel of gewoon geld terug.

        Toen heb ik geld gevraagd en gekregen.

        Comment


        • #5
          Re: Lidl Silvercrest garantie service

          Je kan altijd eens bij de plaatselijke beenhouwer vragen of hij een dvd speler verkoopt.......... Ik blijf steeds lachen met Lidl of Aldi toestellen... Buiten de medion PC.
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

          Comment


          • #6
            Re: Lidl Silvercrest garantie service

            ik kom er niet mer binnen : 2 keer gefopt is genoeg
            Last edited by Guest13; 6 februari 2011, 23:44.

            Comment


            • #7
              Re: Lidl Silvercrest garantie service

              Ooit een 'electriciteits- en metaaldetector' gekocht in ALdi. Die detecteerde van alles, als hij gewoon op tafel lag, maar eens hij tegen de muur werd gehouden om zijn werk te doen, detecteerde hij niks meer. Spel teruggebracht en geld terug gehad.
              Idem voor snoerloze schroevendraaier: kreeg zelfs de batterij niet opgeladen. Sindsdien koop ik de toestellen in een respectievelijke vakwinkel.
              Sony RX10 Mark IV
              nog een fijne dag verder!
              Guido

              Comment


              • #8
                Re: Lidl Silvercrest garantie service

                allemaal leuke verhaaltjes maar daar schiet de TS helaas niets mee op he

                ik ging als ik u was met de dvd-speler naar je Lidl op een druk moment om daar eens van mijne toeter te maken... ge zou snel ne winkelverantwoordelijke krijgen en hopelijk wordt het klusje dan geklaard.

                Heb zelf op Helpdesk gewerkt en als je naar verantwoordelijke vraagt, krijg je gewoon een collega aan de lijn die evenveel (even weinig) te zeggen heeft
                With Canon, I can (or at least try)
                Photastic.be ~ Passion for the picture
                Nieuwe site

                Comment


                • #9
                  Re: Lidl Silvercrest garantie service

                  Die hebben niet echt ne winkel verantwoordelijk, en als ge dan toch den hoogste te pakken krijgt, dan wimpelt die u gewoon af, die zijn gewoon van dat men... over hun prullen... komt zagen
                  Last edited by Guest13; 6 februari 2011, 23:44.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lidl Silvercrest garantie service

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                    ik ging als ik u was met de dvd-speler naar je Lidl op een druk moment om daar eens van mijne toeter te maken... ge zou snel ne winkelverantwoordelijke krijgen en hopelijk wordt het klusje dan geklaard.
                    Hihi, ik kan hard roepen als ik wil
                    Ik heb - wat moest ik doen? - nog maar eens gebeld. Kreeg deze keer een andere persoon aan de lijn waarmee ik het gevoel had dat ik ook beter kon communiceren.
                    Hij was de eerste die toegaf dat ze gewoon gerepareerde toestellen als vervangtoestel geven, maar dat het niet kan dat ik 3 keer een defect toestel krijg. Hij had dit nog nooit meegemaakt. (moet ik dat geloven? ).
                    Ze zijn die nogmaals komen ophalen.. we zullen zien. Den zwarten met zijn camionetje vroeg zo:'encore une'? Mja.. meneer, ja encore... Dien denkt waarschijnlijk dat ik een handeltje in DVD-spelers doe

                    Ach we zien wel, ik geef niet op, al is het uit principe. Een DVD-speler kost al zoveel niet meer de dag van vandaag, dus als er nog eens eentje in de Lidl staat
                    Al doende leert men...

                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lidl Silvercrest garantie service

                      Hey Nena,
                      Hoe lang duurt het tussen melden, afhalen en nieuwe krijgen.
                      Wil dit ook eens proberen. Mijn portable DVD player liet het afweten op een bepaald moment.
                      Thanks.

                      Bart

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lidl Silvercrest garantie service

                        Oorspronkelijk geplaatst door bw965 Bekijk bericht
                        Hey Nena,
                        Hoe lang duurt het tussen melden, afhalen en nieuwe krijgen.
                        Ongeveer 2 dagen na melden komen ze ophalen en ongeveer een week later krijg je die terug.
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lidl Silvercrest garantie service

                          ik zoek de hulplijn van silvercrest in verband met een dec telefoon van silvercrest gekocht in lidl ieper

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lidl Silvercrest garantie service

                            Oorspronkelijk geplaatst door guido1956 Bekijk bericht
                            Ooit een 'electriciteits- en metaaldetector' gekocht in ALdi. Die detecteerde van alles,....
                            Ik heb er ook zoeen.
                            Moet je horen ....

                            Ik zet die op stand "detectie holle ruimten" en zet die voor te lachen eens op mijn kop

                            Ja je snapt het al ... em ging toch wel af zeker !!
                            Ik meen het, echt gebeurd !!
                            We hebben ons een breuk gelachen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lidl Silvercrest garantie service

                              Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                              ik heb er ook zoeen.
                              Moet je horen ....

                              Ik zet die op stand "detectie holle ruimten" en zet die voor te lachen eens op mijn kop :d

                              ja je snapt het al ... Em ging toch wel af zeker !! :d :d
                              ik meen het, echt gebeurd !!
                              We hebben ons een breuk gelachen
                              Een goeie !
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment

                              Working...
                              X