Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fortuin Bill Gates

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fortuin Bill Gates

    Aangezien hier ook nogal wat mensen zitten..

    Bill Gates is zijn fortuin niet aan het verdelen, lees: niet!!!

    Dat er nog altijd idioten zijn die hierin geloven, alstublieft zeg...

    Ow en je hoeft ook geen mailtjes te sturen naar Nokia of Sony-Ericsson, want je gaat geen gratis gsm krijgen.

    En wat al die andere soorten mails betreft:
    ach tot nu toe ben ik niet 30 keer op vrijdagavond vermoord, noch is mijn msn account 15 keer geblokkeerd, noch is de naam van mijn geliefde op het scherm gekomen bij het enige mailtje wat ik heb doorgestuurd... Maar helaas is mijn huis wel geraakt door een horde aliens...



    Mailtje zeer belangrijk en doen h?!!
    Hallo allemaal, normaal stuur ik deze mail nooit door, maar misschien worden we zo wel stinkend rijk!!
    Een vriendin van een collega stuurde dit door en zij is advocaat...

    Ze zegt dat het werkt! Uiteindelijk heb je niets te verliezen.

    Zie hier wat ze zegt:

    'Ik ben advocaat en ik ken de wet. Dit is echt. Mispak u niet, AOL en Intel
    zullen hun beloften houden uit schrik van voor het gerecht getrokken te
    worden en miljoenen schadeclaims ten laste gelegd te worden zoals deze van
    Pepsi Cola tegen G?n?ral Electric.

    Beste vrienden, neem dit niet als klein bier.

    Bill Gates is bezig met zijn fortuin te verdelen. Als jullie er niet op
    ingaan dan zullen jullie er misschien later spijt van hebben.

    Windows is het grootste programma ooit gebruikt. Microsoft en AOL
    experimenteren door dit bericht elektronisch te versturen (e-mail b?ta test)


    Als jullie deze e-mail naar jullie vrienden doorsturen, zal Microsoft
    (indien jullie met Microsoft Windows werken) gedurende twee weken alles
    opvolgen.

    Voor iedereen die deze e-mail doorstuurt zal Microsoft jullie 245 euro
    betalen.

    Voor iedereen die dit bericht doorgestuurd heeft en die mensen sturen hem op
    hun beurt door, krijgen jullie 243 euro van Microsoft.

    Voor de derde persoon die dit bericht ontvangt krijgen jullie 241 euro van
    Microsoft.

    Binnen twee weken zal Microsoft jullie contacteren voor de bevestiging van
    jullie adres en zullen ze jullie een cheque opsturen.



    ik dacht dat het een kettingbrief was maar twee weken later, na dit bericht
    doorgestuurd te hebben kreeg ik van Microsoft een bericht om mijn adres op
    te geven en ontving ik een cheque van 24800 euro.

    Jullie moeten dit bericht doorsturen voor deze test ten einde is.

    Als er iemand in staat is van dit te doen als commerciële stunt dan is het
    wel Bill Gates. Voor hem is dit een commerciële uitgave. Stuur aub naar zo
    veel mogelijk mensen door. Jullie moeten tenminste 10.000 euro ontvangen.

    Zoals ik gezegd heb, ik kan de wet en dit is echt. Intel en AOL zijn aan
    het onderhandelen voor een fusie waardoor ze de grootste firma van de wereld
    zouden en om zeker te zijn van het systeem het meest gebruikt op de wereld
    hebben Intel en AOL experimenteren ze met deze test.

    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

  • #2
    Re: Fortuin Bill Gates

    Hey juppekes

    Als ik zo'n mails krijg, en dat zijn er heel wat in een week, stuur ik onmiddellijk naar iedereen die ook die mail gekregen heeft een mail terug met een link naar een site die aanheeft dat het hier over de zoveelste HOAX gaat

    Dat er eigenlijk nog altijd mensen zijn die zo'n dingen geloven
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: Fortuin Bill Gates

      Ik ken er ook nog enkele:
      - De fameuze bonsai-kittens en de protestmails erond.
      - De mails ivm het doodzieke kindje die een operatie nodig heeft en de internetprovider die 5 cent per mailtje doneert. (Pff, alsof een internetprovider geld gaat geven voor een activiteit die hem geld kost...)
      - De reeds aangehaalde Nokia/Motorola/Sony mails met gratis telefoons
      - Nog een hoop zieke kindjes-mails met kanker, cholera, pest, leukemie, waterhoofd...
      - "Geluk in de liefde"-mails, rond te sturen aan je hele adresboek, zodat iedereen in je kennissenkring weet hoe wanhopig je bent...

      Een goede tip, probeer het maar:
      - Als de eerste zin, nog vooraleer je iets gelezen hebt, al gaat zoals dit: "echt waar", "dit is geen grap", "belangrijk bericht", "lees tot het einde"; dan kan je je ene wenkbrauw gerust al optrekken

      En het kan zelfs verder gaan, een tante van mij was zo slim om te reageren op een soortgelijke mail waarin er stond dat ze X gewonnen had via een "random" trekking via MSN. Ze moest enkel op link Y klikken en daar inloggen met haar MSN naam en paswoord. Nadat ze dat gedaan had, heeft ze, zoals gevraagd in de mail, ook die mail doorgestuurd aan heel haar adresboek, omdat die ook mochten meegenieten in de prijzen... Toen ik die mail van haar kreeg, heb ik haar fijntjes uitgelegd wat een privacyprobleem ze zonet veroorzaakt had en haar aangeraden om haar paswoord te veranderen vooraleer iemand anders dat deed. Ik heb de mail ook doorgestuurd naar de dienst computercriminaliteit van de politie en naar het abuse adres van de provider van de afzender...
      ~~~~ Bezoek mijn fotoblog op http://www.woutervoet.com ~~~~
      Nikon D7000 | Nikon D80 | Nikkor DX 18-200mm VR II | Sigma 135-400mm | Nikkor 50mm 1.4 | Nikkor 105mm 2.8 Macro | SB-28 | SB-600 | SB-800 | SB-900 | en nog wat strobist stuff...

      Comment


      • #4
        Re: Fortuin Bill Gates

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Hey juppekes

        Als ik zo'n mails krijg, en dat zijn er heel wat in een week, stuur ik onmiddellijk naar iedereen die ook die mail gekregen heeft een mail terug met een link naar een site die aanheeft dat het hier over de zoveelste HOAX gaat

        Dat er eigenlijk nog altijd mensen zijn die zo'n dingen geloven
        Als ik zo een mail krijg, dan ken ik maar één toets op mijn PC, namelijk delete. En mijn vrienden en kennissen moeten maar zelf beslissen wat ze daar mee doen.
        Mvg.
        Robert
        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

        Comment


        • #5
          Re: Fortuin Bill Gates

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Als ik zo een mail krijg, dan ken ik maar één toets op mijn PC, namelijk delete. En mijn vrienden en kennissen moeten maar zelf beslissen wat ze daar mee doen.
          Vandaag zo'n mail gehad.
          Men was "bezorgd" over mijn account.... hahaha.
          Het ging over een "bankinstelling", iets van HBCT.
          Er was zelfs een formulier bij als bijlage dat ik kon invullen
          Dus Robert? Del, del del
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Fortuin Bill Gates

            Krijg een mail binnen in het Duits van de één of andere advocaat, dat nen baas van Shell zijnen lepel heeft weggesmeten en dat mijn naam voorkomt in zijn testament.
            Ik zou een hele som erven en....................
            Ge kent dat zeker al?
            Blijkbaar gaan er veel bazen dood bij Shell en eigenaardig genoeg sta ik wel iedere keer in hun testament zeker.
            Heb ik toch sjanse zeg.
            Awel, 'k moe da geld nie de wereld gaat toch naar de haaien in 2012.
            Ik maak nu zoveel schulden als ik maar kan want binnen twee jaar kunnen alle banken mij toch niks meer doen en kunnen ze de pot op, voila.


            Grtz, RF
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Fortuin Bill Gates

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              Krijg een mail binnen in het Duits van de één of andere advocaat, dat nen baas van Shell zijnen lepel heeft weggesmeten en dat mijn naam voorkomt in zijn testament.
              Ik zou een hele som erven en....................
              Ge kent dat zeker al?
              Blijkbaar gaan er veel bazen dood bij Shell en eigenaardig genoeg sta ik wel iedere keer in hun testament zeker.
              Heb ik toch sjanse zeg.
              Awel, 'k moe da geld nie de wereld gaat toch naar de haaien in 2012.
              Ik maak nu zoveel schulden als ik maar kan want binnen twee jaar kunnen alle banken mij toch niks meer doen en kunnen ze de pot op, voila.


              Grtz, RF
              Zal ik jou mijn rekeningnummer bezorgen? Dan wil ik jou wel helpen.
              Mvg.
              Robert
              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

              Comment

              Working...
              X