Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verschillende soorten Londen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verschillende soorten Londen

    Londen, de stad waar oud en nieuw harmonieus met elkaar samen gaan. Er zijn delen waar een klein, oeroud momument 'verdwijnt' in de schaduw van de moderne nieuwbouw; er zijn ook plaatsen waar het volledig andersom is. Langs de Thames staan veelal oudere gebouwen met uitzondering van één, The London Eye. Een prachtig staaltje (vind ik) van moderne architectuur. Het bied ook weer contrast met de oudere gebouwen aan de andere zeide van de rivier, maar weliswaar minder dan in het centrum van de stad.




    Misschien dat het gebouw op de voorgrond niet meteen voor klassiek en oud garant staat, maar het is vooral om de schouwen te doen. Industrie tegenover het moderne van het reuzenrad.


    Groetjes,
    Tom
    Last edited by Tommeke6; 20 augustus 2010, 09:39. Reden: mod: max 1 foto
    Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

  • #2
    Re: Verschillende soorten Londen

    ...een zeer mooie foto maar ik vind het rad wat klein overkomen voor een reuzenrad tov de schoorstenen...misschien ook iets meer naar links moeten gaan zodat het kleine gebouwtje en vooral de steiger niet op de foto voorkomen, ofwel wat photoshoppen
    Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560

    Comment


    • #3
      Re: Verschillende soorten Londen

      Ik denk dat je idee heel goed is, maar de uitvoering helaas minder. Niet dat de foto slecht
      is, dat niet, maar ze toont me helemaal niet wat je zelf verteld in verband met oud en
      nieuw, modern versus antiek.

      Comment


      • #4
        Re: Verschillende soorten Londen

        Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Ik denk dat je idee heel goed is, maar de uitvoering helaas minder. Niet dat de foto slecht
        is, dat niet, maar ze toont me helemaal niet wat je zelf verteld in verband met oud en
        nieuw, modern versus antiek.
        Hoi
        Oorspronkelijk stond er nog een tweede foto bij, maar die mocht er niet meer bij staan vanwege de forumregels (die ik was vergeten te lezen ). Die foto voldeed meer aan de beschrijving. Maar ik kan je er inderdaad in volgen dat je hier niet echt het verschil ziet tussen volgepropt modern en restanten van rustiek en oud. Zal ik even wijzigen in de tekst dan maar
        Alles wat voor het vastleggen zorgt kan iedereen hebben, maar denken dat het dan vanzelf gaat is roekeloos en dom.

        Comment

        Working...
        X