Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leverings problemen Canon?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leverings problemen Canon?

    Net terug van scoutskamp en een maandje gewerkt, ideaal moment dus om me wat fotomateriaal aan te schaffen... Toch niet zo blijkt Ik was namelijk van plan een grip, flits en lens voor mijn 550D te kopen (meerbepaald de BG-E8 grip, 50mm 1.8 lens, en de 430EX MKII flits) maar blijkt dat de grip en lens nergens te krijgen zijn

    Nu, nergens is een groot woord, konijn bijvoorbeeld heeft hem nog, maar da's niet bepaald kortbij. Mijn vaste fotowinkel (ook geen kleintje) wist me dit te mailen:

    'Zowel de BG-E87 als de 50mm zijn momenteel in geen enkele winkel op voorraad. Bestellen kan je ofwel via onze webshop, ofwel in één van onze winkels. Hou er wel rekening mee dat de levertermijn kan oplopen tot enkele weken, aangezien er momenteel bij Canon toch wat leverproblemen zijn.'

    Ook wat kleinere fotoboeren in de buurt gecontacteerd, en geen enkele heeft het materiaal, maar wil het wel bestellen, maar gezien bovenstaande mail zal dit niet sneller verlopen dan gewoon te wachten tot mijn vaste winkel er weer heeft vermoed ik... Misschhien toch eens de verplaatsing richting konijn in trunhout overwegen

  • #2
    Re: Leverings problemen Canon?

    ebay ? :-)

    Comment


    • #3
      Re: Leverings problemen Canon?

      Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
      Net terug van scoutskamp en een maandje gewerkt, ideaal moment dus om me wat fotomateriaal aan te schaffen... Toch niet zo blijkt Ik was namelijk van plan een grip, flits en lens voor mijn 550D te kopen (meerbepaald de BG-E8 grip, 50mm 1.8 lens, en de 430EX MKII flits) maar blijkt dat de grip en lens nergens te krijgen zijn

      Nu, nergens is een groot woord, konijn bijvoorbeeld heeft hem nog, maar da's niet bepaald kortbij. Mijn vaste fotowinkel (ook geen kleintje) wist me dit te mailen:

      'Zowel de BG-E87 als de 50mm zijn momenteel in geen enkele winkel op voorraad. Bestellen kan je ofwel via onze webshop, ofwel in één van onze winkels. Hou er wel rekening mee dat de levertermijn kan oplopen tot enkele weken, aangezien er momenteel bij Canon toch wat leverproblemen zijn.'

      Ook wat kleinere fotoboeren in de buurt gecontacteerd, en geen enkele heeft het materiaal, maar wil het wel bestellen, maar gezien bovenstaande mail zal dit niet sneller verlopen dan gewoon te wachten tot mijn vaste winkel er weer heeft vermoed ik... Misschhien toch eens de verplaatsing richting konijn in trunhout overwegen
      Je kan dat ook laten opsturen he
      ::: Flickr :::

      Comment


      • #4
        Re: Leverings problemen Canon?

        Dat zijn de naweeën van de crisis.

        In elke 'supply chain' is er afgebouwd om kosten te sparen. En nu de vraag wat aantrekt, loopt iedereen tegen de grenzen van zijn eigen capaciteit en die van leveranciers aan.

        Er zijn zelfs echte tekorten voor bepaalde materialen.
        Sommige electronische componenten kan je dit jaar niet meer krijgen, en je moet nu bestellen om je hoeveelheden voor volgend jaar veilig te stellen.
        Bepaalde nylon-korrels zijn amper te vinden....

        Zolang we dan efjes langer moeten wachten op een nieuwe lens of een telefoon zal het nog wel lukken zeker... (maar als brood en bier schaars worden onwillen van de mislukte tarweoogst ... )

        Comment


        • #5
          Re: Leverings problemen Canon?

          wou met posten dat art en craft (mariakerke/gent) alle items op voorraad heeft.
          maar is een heel eind voor jou

          misschien daguitstap overwegen als je alles dringend nodig hebt
          nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Leverings problemen Canon?

            Vandaag om half 8 wakker wegens de poetsvrouw voor de deur
            Dus van de voormiddag gebruik gemaakt om een uitstapje naar turnhout te maken

            Uitslapen van scoutskamp zal dus voor morgen zijn, hopelijk

            Comment

            Working...
            X