Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cosplay in België/Nederland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cosplay in België/Nederland

    Buiten fotografie en Lacrosse heb ik nog een derde hobby, nl. Manga, Anime en alles wat daar bijhoort. Nu Cosplay is een van die toebehoren (sorry voor de uitdrukking) bij Manga en Anime.
    Wat is cosplay?
    Cosplay (costume role play) is het verkleden in bekende figuren uit Anime, Manga en videogames. Het is de beodeling het personage zou authentiek mogelijk uit te beelden met eigen gemaakte kostuums. Cosplay is heel hot in Japan (waar anders) en USA.

    Ik zou graag een conventie bijwonen om cosplay-figuren te fotograferen. Weet er iemand waar en wanner zo een event plaatsvind?

  • #2
    Re: Cosplay in België/Nederland

    Oorspronkelijk geplaatst door Ragabash Bekijk bericht
    Buiten fotografie en Lacrosse heb ik nog een derde hobby, nl. Manga, Anime en alles wat daar bijhoort. Nu Cosplay is een van die toebehoren (sorry voor de uitdrukking) bij Manga en Anime.
    Wat is cosplay?
    Cosplay (costume role play) is het verkleden in bekende figuren uit Anime, Manga en videogames. Het is de beodeling het personage zou authentiek mogelijk uit te beelden met eigen gemaakte kostuums. Cosplay is heel hot in Japan (waar anders) en USA.

    Ik zou graag een conventie bijwonen om cosplay-figuren te fotograferen. Weet er iemand waar en wanner zo een event plaatsvind?
    Enjoy a big bang of Fantasy, Animation, Comics, Toys, Sci-Fi, Games & Cosplay. This is where fiction comes to life!
    Panasonic Lumix FZ2000

    Comment


    • #3
      Re: Cosplay in België/Nederland

      In slaap gevallen in je Mega Toby kostuum ?
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #4
        Re: Cosplay in België/Nederland

        Nee ik ben niet in slaap gevallen in mijn Mega Toby Kostuum.
        Maar als je soms ziet hoe dames zich kleden als bepaalde anima figuren dan is het wel eens de moeite om er met een fototoestel naartoe te trekken en leuke beelden te schieten.
        Bedankt nogmaals voor de tip, ik ga er zekers eens naartoe.

        Comment


        • #5
          Re: Cosplay in België/Nederland

          Ben ook fan van anime (nu minder dan vroeger wegens tijdsgebrek), maar probeer toch altijd eens FACTS te bezoeken.
          Ik weet nog de eerste keer dat het Facts was, een klein zaaltje ergens in St-Amandsberg, en de beurs is steeds blijven groeien, naar het ICC in het Citadelpark in Gent tot Flanders Expo !
          Als fan van anime of SF mag je dit niet missen...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Cosplay in België/Nederland

            damn !! ik had van een vriend een link gekregen naar zo'n fotogallerij hiervan maar waar is die ? Allemaal leuke dingen ja, op momenten vooral vrouwen en grote wapens en weinig kleren, leukleuk
            Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

            Comment

            Working...
            X