Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het boek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Het boek



    Hoor graag jullie mening
    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
    My flickr My site

  • #2
    Re: Het boek

    Knap van kleur en idee

    Mis wel links iets meer van de kern en rechts de ronding van alle bladzijden.
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Het boek

      Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V. Bekijk bericht
      Knap van kleur en idee

      Mis wel links iets meer van de kern en rechts de ronding van alle bladzijden.
      Tnx!! De uitsnede is express wat krap gemaakt om zo een stukje meer dynamiek in de foto te krijgen.. Bewuste keuze geweest
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

      Comment


      • #4
        Re: Het boek

        leuk gedaan maar, te weinig aandacht besteed aan de presentatie.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Het boek

          Origineel. Mooi van licht Intelligente opname Alleen de presentatie kon beter
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Het boek

            Mooi gedaan, maar lijkt heel sterk op deze uit de portfolio (mijn albums - abstract en close-up) van Daniëlle Van Eerden.
            Ook te zien in de Zoom nr 7 van juli op pg 18.

            Comment


            • #7
              Re: Het boek

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              leuk gedaan maar, te weinig aandacht besteed aan de presentatie.
              grt,bouk.
              Wat bedoel je dan met presentatie? Dat begrijp ik niet zo goed?

              Oorspronkelijk geplaatst door mobyx Bekijk bericht
              Mooi gedaan, maar lijkt heel sterk op deze uit de portfolio (mijn albums - abstract en close-up) van Daniëlle Van Eerden.
              Ook te zien in de Zoom nr 7 van juli op pg 18.
              Klopt. Ben inderdaad door die foto geinspireerd Maar toch zeker op vele punten anders.
              Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
              My flickr My site

              Comment


              • #8
                Re: Het boek

                Ik vind het bijzonder leuk en heel mooi van kleur, vorm en textuur. Heel verzorgd ook !
                Eerst volgde ik Ludo i.v.m. het ontbreken van de kern en de rondingen van de pagina's, maar bij nader inzien wint het beeld inderdaad aan kracht door het bewust weglaten ervan.
                Een heel knappe plaat wat mij betreft !

                Oorspronkelijk geplaatst door mobyx Bekijk bericht
                Mooi gedaan, maar lijkt heel sterk op deze uit de portfolio (mijn albums - abstract en close-up) van Daniëlle Van Eerden.
                Ook te zien in de Zoom nr 7 van juli op pg 18.
                Ja... en dan ? Alles is al eens gefotografeerd hoor...
                Greetz, Kariboe
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment

                Working...
                X