Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handtekening in Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handtekening in Flickr

    Ik heb onlangs een Flickr account geopend. Ik heb nog niet echt veel ervaring met online publicaties.
    Is het aangeraden om in Flickr een handtekening, copyright of watermark op de foto te zetten?
    Hoe doen jullie het?
    Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
    Flickr

  • #2
    Re: Handtekening in Flickr

    Hangt van meerdere zaken af, als je er foto's gaat plaatsen omdat iemand anders ze akn uitkiezen kan je er beter je copyright op zetten, en zelfs een watermerk. Als je zoals ik puur als hobbyist werkt is dat op zich minder belangrijk, bij mij is het voor de fun. Mocht ik ooit een commerciële opdracht hebben zal dat anders aangepakt worden.
    Op Flickr kan je bepalen wie je foto's ziet en/of kan afhalen, dat is wat wennen in het begin, maar dat lukt allemaal wel...als ik zelf al maar eens wist hoe ik in Explore kom maar mijn foto's zullen niet goed genoeg zijn zeker ?

    Comment


    • #3
      Re: Handtekening in Flickr

      Bedankt voor de raad. Ik moet me nog een beetje wegwijs maken in Flickr. Heeft Flickr dan ook een HOF met Explore?
      Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Handtekening in Flickr

        Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk bericht
        Bedankt voor de raad. Ik moet me nog een beetje wegwijs maken in Flickr. Heeft Flickr dan ook een HOF met Explore?
        Zo kan je dat inderdaad vergelijken, volgend jaar kom ik er dus misschien in.
        Je zal wel weinig kritiek lezen op Flickr, waar het hier soms hard aan toegaat (of cru als je wil) is het daar een heel zacht gekookt eitje.

        Comment

        Working...
        X