Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speelstad/toverstad in Lille (bij A'pen)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Speelstad/toverstad in Lille (bij A'pen)

    Zoals elk jaar bezoeken wij met onze kinderen (tweeling van 4 1/2 jaar) een paar pretparken/familieparken.

    Nu hebben wij op internet Speelstad/Toverstad gevonden in Lille.

    Is iemand hier al geweest ? Zo ja, is het de moeite waard ?
    Prijs is 11 euro per kind voor de combinatie Speelstad/Toverstad (samen zo'n 12000 m2), volwassenen mogen gratis binnen.

    Deze vraag omdat dit niet zo bekend is als de gekende parken zoals Plopsa, Boudewijnpark, enz.
    Panasonic Lumix FZ2000

  • #2
    Re: Speelstad/toverstad in Lille (bij A'pen)

    Da's Speelstad in Wechelderzande, op een boogscheut van bij ons. Heeft toch een goeie naam. Zijn er zelf nog niet geweest, maar ons kleindochter (met haar ouders) wel, alvorens ons te bezoeken. Zij vinden het alleszins een aanrader.
    Ik meen te weten dat Speelstad begonnen is als binnenspeeltuin, maar meer en meer uitgebreid is, ook naar buitenspeeltuin.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Speelstad/toverstad in Lille (bij A'pen)

      Ik ben er zelf al een paar keer geweest met mijn zoontje. Nu is ie 7 jaar. Voor kleinere kindjes (- 3 jaar) vind ik dat er niet zoveel is. Er staan wat kermisdingen, ballenbad, springkasteel, computerspelletjes, ... Toverstad vind ik zelf niet zo de moeite. Voor de rest hebben we de buitenspeeltuin nog niet geprobeerd (we gaan meestal met slecht weer of in de winter).

      Groetjes,
      Nicky

      Comment

      Working...
      X