Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

I ♥ pink

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • I ♥ pink

    Al doende leert men...

    Flickr

  • #2
    Re: I ♥ pink

    Misschien beter in de 'rarara'-topic van chitchat gezet, want ik wed dat niemand kan raden wat dit is
    Jullie vinden dit maar niks? Ik hou ervan omwille van de kleuren, het lijnenspel en de afwisseling donker/lichter. Maar misschien is het dan weer TE abstract...
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: I ♥ pink

      Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
      Jullie vinden dit maar niks? Ik hou ervan omwille van de kleuren, het lijnenspel en de afwisseling donker/lichter. Maar misschien is het dan weer TE abstract...
      Awel Nena, ik hou niet van roze
      Nee, ik gok op kartonnekes die rechtstaan of zoiets ?
      Euh, ik hou van abstract, maar ik vind het eigenlijk beter als de toeschouwer (desnoods na een tijdje kijken) kan afleiden wat er eigenlijk werd gefotografeerd.
      Zodat de kijker zo iets heeft van : "Hé !?! Waarom heb ik dat nog nooit zó bekeken..."
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: I ♥ pink

        Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        beter als de toeschouwer (desnoods na een tijdje kijken) kan afleiden wat er eigenlijk werd gefotografeerd.
        Zodat de kijker zo iets heeft van : "Hé !?! Waarom heb ik dat nog nooit zó bekeken..."
        Vind ik ook. Het kan een mooi beeld zijn, maar toegegeven: het kan evengoed een stuk behang zijn.

        L.
        http://lievendevlaminck.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Re: I ♥ pink

          Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk bericht
          Vind ik ook. Het kan een mooi beeld zijn, maar toegegeven: het kan evengoed een stuk behang zijn.
          Inderdaad, misschien wel, maar dat is het zeker niet. Het is te vinden in de Zoo van Antwerpen bij het planetarium
          Maar ik vind het niet erg dat jullie het maar niks vinden hoor
          Al doende leert men...

          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: I ♥ pink

            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
            Maar ik vind het niet erg dat jullie het maar niks vinden hoor
            Ooops Nena, ik heb nergens gezegd dat ik het maar niks vind hoor...
            Ik vind het speciaal en zeker abstract en zeer grafisch,
            maar ik ga d'er wel niet van in de rooie .
            Nee, heel duidelijk, ik ben - waarschijnlijk net als jij - ook op zoek om iets 'creatiever' uit de hoek te komen. Een tocht met vallen en opstaan...
            Greetz, Kariboe

            P.S. Ik wil nu natuurlijk wel weten wat het is...
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: I ♥ pink

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              maar ik ga d'er wel niet van in de rooie .
              Ik zie la vie en roze/paars

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              P.S. Ik wil nu natuurlijk wel weten wat het is...
              Te vinden in Zoo van Antwerpen aan bloemenplantsoen bij planetarium, een soort 'muur' gemaakt van gekleurde metalen langwerkige platen op een afstand van elkaar (een beetje zoals lamellen aan ramen).
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: I ♥ pink

                Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                Te vinden in Zoo van Antwerpen aan bloemenplantsoen bij planetarium, een soort 'muur' gemaakt van gekleurde metalen langwerkige platen op een afstand van elkaar (een beetje zoals lamellen aan ramen).
                Allez, ik was er niet ver van met mijn kartonnekes
                * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                Comment

                Working...
                X