Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gewoon of ongewoon???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gewoon of ongewoon???


    Tegen de regels in, jullie mogen schieten ik kan tegen een stootje.
    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Gewoon of ongewoon???

    Ongewoon, het lijkt zo een desolaat landschap waar dat lieve arme vlindertje dan middenin zit

    als dat in portretstand geweest was, het vlindertje op een bijna 3 keer zo lange spriet en uit het center dan ga ik gezien alle andere elementen waarschijnlijk "wauw" zeggen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Gewoon of ongewoon???

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Ongewoon, het lijkt zo een desolaat landschap waar dat lieve arme vlindertje dan middenin zit

      als dat in portretstand geweest was, het vlindertje op een bijna 3 keer zo lange spriet en uit het center dan ga ik gezien alle andere elementen waarschijnlijk "wauw" zeggen
      'k Zou 't 'krak' 't zelfde zeggen !
      Maar dat kan nog hé : egale BG, gemakkelijk bij te maken en de spriet wat verlengen
      'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
      Grtjs, Jacky

      Comment


      • #4
        Re: Gewoon of ongewoon???

        Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk bericht
        'k Zou 't 'krak' 't zelfde zeggen !
        Maar dat kan nog hé : egale BG, gemakkelijk bij te maken en de spriet wat verlengen
        doen zou ik zeggen en ik denk dat het idd een waw effect zal hebben

        Comment


        • #5
          Re: Gewoon of ongewoon???

          regels zijn er om doorbroken te worden... en soms doe ik dat zelf ook.. alleen soms pakt het goed uit en soms wat minder, maar dat probleem heb je ook als je je wel aan de regels houd.....
          Nu over je foto:

          eigenlijk vind ik alles mooi aan de foto... mooi subtiel klein vlindertje.. mooie BG, goede scherpte.. maar toch, maar toch ....vind ik (in dit geval) de centrale compo niet echt lekker kijken, (en dat is niet omdat ik per se de regels wil hanteren)... ik zag het vlinderke toch liever op een gulden snede punt, liefst aan de rechterkant...

          maar apart is de foto wel... dus voor originaliteit is het dik voldoende..

          uiteraard mijn mening... (van de ruim 6 miljard mensen)..

          Comment


          • #6
            Re: Gewoon of ongewoon???

            Ik vind het leuk zo. Het is ook geen al te exotische vlinder met spectaculaire details of kleurenpatronen, dus waarom dan maar eens niet tegendraads doen als de omgeving zich er toe leent?
            Over het algemeen niet snel onder de indruk.

            Comment


            • #7
              Re: Gewoon of ongewoon???

              staat er eigenlijk door zijn ijlheid prachtig op
              denk dat deze in het groot tegen de muur je pas het wauw effeckt zal geven
              maar dan met een andere uitsnede
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Gewoon of ongewoon???

                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Ongewoon, het lijkt zo een desolaat landschap waar dat lieve arme vlindertje dan middenin zit

                als dat in portretstand geweest was, het vlindertje op een bijna 3 keer zo lange spriet en uit het center dan ga ik gezien alle andere elementen waarschijnlijk "wauw" zeggen
                hier volg ik
                groetjes
                hilde
                groetjes
                hilde

                Comment


                • #9
                  Re: Gewoon of ongewoon???

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                  Ongewoon, het lijkt zo een desolaat landschap waar dat lieve arme vlindertje dan middenin zit

                  als dat in portretstand geweest was, het vlindertje op een bijna 3 keer zo lange spriet en uit het center dan ga ik gezien alle andere elementen waarschijnlijk "wauw" zeggen
                  't Is mss ouwe zakkenpraat maar ik volg.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gewoon of ongewoon???

                    Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                    maar toch, maar toch ....vind ik (in dit geval) de centrale compo niet echt lekker kijken, (en dat is niet omdat ik per se de regels wil hanteren)... ik zag het vlinderke toch liever op een gulden snede punt, liefst aan de rechterkant...

                    maar apart is de foto wel... dus voor originaliteit is het dik voldoende..
                    Met minder woorden, maar kan me hier helemaal in vinden.
                    Toch een foto waar je eens wat langer bij stil staat.

                    groeten Luc.
                    BD0407BE * Canon EOS 40D -Canon Eos 5D mkIV Camouflage -Luc David Photography

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gewoon of ongewoon???

                      Less is More ...
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gewoon of ongewoon???

                        Staat voor mij te centraal in beeld,rechts wat minder ruimte laten
                        Grt
                        Theike
                        Mijn Site http://www.theovanvlierden.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gewoon of ongewoon???

                          eens iets anders paul
                          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
                          *BD1034BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gewoon of ongewoon???

                            Staat er mooi op... lekker subtiel. Veel meningen zijn al gepasseerd, en het is een smaakkwestie, maar ik zou links iets weghalen, en 'm in portretstand zetten. G.r Francois
                            BD1769NL, Sony A850, glas 16 - 400mm, Canon G9, statieven, studioflitsset etc. en mijn MacBook Pro I5
                            Flickr of Mijn Website

                            Comment

                            Working...
                            X