Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yongnuo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yongnuo

    Tijd om een tweede flits aan te schaffen, ik heb mijn oog laten vallen op de YN-560. Wat zijn de ervaringen met deze leverancier zijn producten ?
    Rudy,

    Hier vind je meer Astrofotografie werk.

  • #2
    Re: Yongnuo

    Yongnuo is stilaan een gevestigde waarde aan het worden. Terwijl er een tijd geleden eerder werd verwezen naar een 2e hands nikon of canon, is yongnuo vaak de eerste suggestie voor een budgetflits. Ook de RF 602- radiotrigger is een groot succes.

    Moest ik nog een 6e flits nodig hebben ging ik ook voor die YN-560.

    Comment


    • #3
      Re: Yongnuo

      ik heb er 2 van de 460 en tot op heden voor hetgeen ik de kans al heb gehad om ze te gebruiken, ben ik er toch tevreden van
      Website: http://www.svisimaging.be

      Comment


      • #4
        Re: Yongnuo

        Het er zelf ook 2 en werken tot nu toe zoals verwacht.
        Bijna onklopbaar voor die prijs.
        Nikon D50, Tamron 18-200, Nikor 35 1.8

        Comment


        • #5
          Re: Yongnuo

          ik heb er ook 3 van! leuk spul en zeker genoeg

          Comment


          • #6
            Re: Yongnuo

            hoe zit het nu met de "effectieve" herlaadtijd van die spullen?

            G
            fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
            Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

            Comment


            • #7
              Re: Yongnuo

              Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
              hoe zit het nu met de "effectieve" herlaadtijd van die spullen?

              G
              valt mee hoor! sneller dan een SB24...
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #8
                Re: Yongnuo

                allz, da's toch al positief!

                tnx
                G
                fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                Comment


                • #9
                  Re: Yongnuo

                  Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                  allz, da's toch al positief!

                  tnx
                  G
                  als ge ze eens wilt testen, moette maar eens passeren he

                  kem 2 460 v2 liggen

                  zo kunde zien of ze voldoen aan uw eisen he
                  Website: http://www.svisimaging.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Yongnuo

                    Hier nog de indrukken van David Hobby.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Yongnuo

                      Iedereen bedankt voor de feedback. Prijs kwaliteit zit deze zeker goed, waarschijnlijk bestel ik hem eerstdaags bij Konijn. De twee jaar garantie bij Konijn en het risico op extra taksen als je via e-bay in China besteld, maken het prijs verschil denk ik toch verwaarloosbaar.
                      Rudy,

                      Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Yongnuo

                        Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
                        Iedereen bedankt voor de feedback. Prijs kwaliteit zit deze zeker goed, waarschijnlijk bestel ik hem eerstdaags bij Konijn. De twee jaar garantie bij Konijn en het risico op extra taksen als je via e-bay in China besteld, maken het prijs verschil denk ik toch verwaarloosbaar.
                        Ik heb voor de prijs van ene 460 bij konijn er 2 gekocht via ebay en geen enkel probleem gehad
                        geen extra taksen, niks, heb er zelfs gelijks de diffusors bijgepakt
                        heb wel ffkes moeten wachten (ongeveer 21 dagen dacht ik of bijna een maand) maar da was het mij wel waard.
                        winkel via ebay was zelfs een diffusor vergeten, da gewoon gemeld via bericht en ze hebben gelijks de 2de opgestuurd
                        Website: http://www.svisimaging.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Yongnuo

                          Je moet inderdaad wat geluk hebben, mijn laatste levering vanuit China was vergezeld van een bonneke van de douane. 10€ extra op een bedrag van 35€, meer dan 20% (maar gelukkig nog altijd een goeie deal). Indien ik weer prijs heb, dan betaal ik op 10€ na dezelfde prijs als bij Konijn. Ik twijfel er nog wat over, maar waarschijnlijk wordt het er eentje van bij Konijn.
                          Rudy,

                          Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Yongnuo

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
                            Je moet inderdaad wat geluk hebben, mijn laatste levering vanuit China was vergezeld van een bonneke van de douane. 10€ extra op een bedrag van 35€, meer dan 20% (maar gelukkig nog altijd een goeie deal). Indien ik weer prijs heb, dan betaal ik op 10€ na dezelfde prijs als bij Konijn. Ik twijfel er nog wat over, maar waarschijnlijk wordt het er eentje van bij Konijn.
                            Als je inderdaad een slecht gesternte hebt dan moet je het lot niet uitdagen! Zelf heb ik nog nooit een douane kost gehad vanuit china of hongkong... (zeker al 100 bestellingen gedaan), wel soms douane kosten van amerika...
                            some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
                            Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Yongnuo

                              Twijfel beetje tussen de YN-560 & Canon speedlite 430 II.

                              Iemand ervaring met beide flitsers? Is voor nu en dan op een feestje eens een foto te maken.

                              Soms zijn de reviews super over de YN, soms iets minder (maar hier zou garantie een oplossing zijn).
                              flickr
                              Canon 550D - Canon 50 f/1.8 - Canon 15-85 f/3.5-5.6 USM - Metz 48 - YN-460 II - Polaris Flash Meter II

                              Comment

                              Working...
                              X