Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

implantaat en plaatsen kroon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • implantaat en plaatsen kroon

    Ik moet implantaten laten plaatsen. Nu ben ik wel enorm verschoten van de prijs.
    Heeft er iemand ervaring met turkuytocure? zij plaatsen implantaten in Turkije voor veel minder

  • #2
    Re: implantaat en plaatsen kroon

    Oeps, foute site juffrouw! Ik denk dat jij op jefhoeyberghs.com moet zijn.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: implantaat en plaatsen kroon

      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
      Oeps, foute site juffrouw! Ik denk dat jij op jefhoeyberghs.com moet zijn.
      Tststs Jos, niet te vlug. Ze nemen toch eerst een foto van je kaakbeen ?

      Tjerri

      Comment


      • #4
        Re: implantaat en plaatsen kroon

        Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
        Tststs Jos, niet te vlug. Ze nemen toch eerst een foto van je kaakbeen ?

        Tjerri
        Voordat ze erop beginnen te timmeren?
        Vriendelijke groet,

        Jos

        Comment


        • #5
          Re: implantaat en plaatsen kroon

          Meer dan een 'gat' boren en er een schroef indraaien is het toch eigenlijk niet hé.

          Comment


          • #6
            Re: implantaat en plaatsen kroon

            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
            Meer dan een 'gat' boren en er een schroef indraaien is het toch eigenlijk niet hé.
            Euh ... 't gaat over implantaten, niet over vezelplaten.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: implantaat en plaatsen kroon

              Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Euh ... 't gaat over implantaten, niet over vezelplaten.
              Mmmm, ik begin me wel zorgen over jou te maken.

              Tjerri

              Comment


              • #8
                Re: implantaat en plaatsen kroon

                Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                Mmmm, ik begin me wel zorgen over jou te maken. Tjerri
                Dan ben jij waarschijnlijk de enige.
                Vriendelijke groet,

                Jos

                Comment


                • #9
                  Re: implantaat en plaatsen kroon

                  Met 2 mooie implantaten en een beetje "wereldvrede" mag je misschien voor een jaartje een "kroontje" dragen
                  Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                  flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: implantaat en plaatsen kroon

                    wel aan denken dat er daar nazorg voor verreist is...ga je dan terug naar ginder telkens je controle nodig hebt ? Zo'n kroon staat er ook niet in 2 weken als je lege artis werkt , je hebt een ingroeiperiode afhankelijk van boven of onderkaak nodig van het implantaat vooraleer je er de kroon kan opzetten ( immediaat werken wordt minder en minder gedaan ).
                    Normaal is elke practicus verantwoordelijk voor zijn werk , dus hier iemand vinden die een collega in Turkije zijn ''garantie'' zal overnemen zal niet echt evident zijn...bezint voor ge begint en bekijk ook eens de erelonen van gedane werken in het buitenland , zo veel scheelt dat soms ook niet ...
                    Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

                    Comment


                    • #11
                      Re: implantaat en plaatsen kroon

                      Ik heb in november 2009 2 implantaten laten plaatsen en in mei 2010 zijn de kronen gemonteerd. De implantaten moeten minimaal 4 maanden vastgroeien in het kaakbeen alvorens de kronen worden geplaatst. De implantaten plaatsen en na een week de kronen er al op is zeer risicovol (volgens mijn kaakchirurg 25% kans op loskomen van het implantaat en zeer pijnlijke infectie van het kaakbeen)
                      't Was inderdaad nogal prijzig (4000€).

                      Comment


                      • #12
                        Re: implantaat en plaatsen kroon

                        Verplaatst van Algemeen naar Chit-chat.

                        Comment


                        • #13
                          Re: implantaat en plaatsen kroon

                          Ik heb een implantaat laten plaatsen hier in het ziekenhuis en kan u garanderen dat het maar best is dit eerder hier ergens te laten doen!
                          Het is zeker een kostelijke grap waar heel veel op eigen kosten is maar je hebt ook een hele boel kosten waar de ziekenkas wel in tussen komt in België!
                          Ik had de pech dat er iets fout was met het tandje dat ze erop geplaatst hadden, hier geen enkel probleem om er gratis een ander voor te krijgen ... enkel wat extra geloop.
                          In het begin is er toch wat voorbereidend werk en enkele bezoeken, normaal een ingroeiperiode (doen ze wel niet allemaal maar wel aangeraden) en nadien is er in het begin voldoende opvolging nodig en eens alles ok toch nog een keer per jaar of twee jaar ... de rest van uw leven!
                          Natuurlijk zou je voor opvolging nadien hier kunnen zoeken of iemand het wil doen maar echt staan springen doen ze niet want als er iets fout is kunnen ze u toch niet helpen tenzij je hier nog eens herbegint.
                          Misschien duurder op eerste zicht maar na verloop van tijd zeker goedkoper dan de meesten in het buitenland.

                          Maar ... hebt ge u daarvoor geregistreerd?
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: implantaat en plaatsen kroon

                            De gezondheidszorg hier bij ons is toch van een ander kaliber dan wat je ginds mag verwachten. Het gaat hier wel over je gezondheid, al lijkt het allemaal vrij banaal, het blijft een chirurgische ingreep met bijhorende risico's. Geen haar op mijn hoofd zou er aan denken om mij daar te laten behandelen. Eind van't jaar moet ik er trouwens ook eentje laten zetten.
                            Rudy,

                            Hier vind je meer Astrofotografie werk.

                            Comment


                            • #15
                              Re: implantaat en plaatsen kroon

                              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              ... Maar ... hebt ge u daarvoor geregistreerd?
                              Dat was ook mijn eerste gedachte en onmiddellijk daarna schoot het woord "blond" mij te binnen. Vreemd.

                              Jullie hebben het helemaal mis. Ze wil gewoon het kroontje van een missverkiezing (Miss Maas-Mechelen?), maar om daarvoor in aanmerking te komen zal een (L) en ander (R) gerestaureerd moeten worden.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment

                              Working...
                              X