Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows Live Mail

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows Live Mail

    Kan elk mailprogramma mail ontvangen van die Windows Live Mail?
    Men heeft mij mails gestuurd via WLM maar ik ontvang nikske...
    Ik gebruik Outlook 2007.

    Wij danken u!
    Last edited by theokus; 6 augustus 2010, 15:42.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Windows Live Mail

    Natuurlijk Theo, als de zender jouw emailadrrs correct heeft tenminste
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Windows Live Mail

      Maakt toch niet uit van welk systeem je mailt?

      Linux, Mac, Win, zelfs via een Telnet sessie naar een smtp server moet je kunnen mailen.

      Maar zoals Francis reeds zei, ben je er zeker van dat ze je correct adres gebruiken?
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Windows Live Mail

        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Natuurlijk Theo, als de zender jouw emailadrrs correct heeft tenminste
        theokus.bd @ telenet.be ?
        Last edited by nete; 6 augustus 2010, 08:53.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Windows Live Mail

          Dit kan verschillende redenen hebben:
          1/ spam filter op jouw pc
          2/ spam filter bij jouw provider (telenet)
          3/ mailserver die gebruikt word om de mail te verzenden staat op een blacklist
          4/ gewoon wat vertraging en de mail komt een paar uur later aan (dit komt niet vaak voor, maar ik het het al meegemaakt wanneer er problemen waren met de mailservers bij bepaalde providers)
          Canon 7D - EF 17-40mm f/4L USM - EF 70-200mm f/4L USM - EF 50mm f/1.8 II - Sigma 50mm f/2.8 DG Macro

          Comment


          • #6
            Re: Windows Live Mail

            OMG, wat een vragen de laatste tijd van theokus, niet meer te harden eigenlijk...

            You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


            Comment


            • #7
              Re: Windows Live Mail

              Oorspronkelijk geplaatst door Quinck Bekijk bericht
              Dit kan verschillende redenen hebben:
              1/ spam filter op jouw pc
              2/ spam filter bij jouw provider (telenet)
              3/ mailserver die gebruikt word om de mail te verzenden staat op een blacklist
              4/ gewoon wat vertraging en de mail komt een paar uur later aan (dit komt niet vaak voor, maar ik het het al meegemaakt wanneer er problemen waren met de mailservers bij bepaalde providers)
              Inderdaad, je spamfilter bij telenet eens in orde zetten.

              Die van mij houdt niks tegen, zet er enkel[SPAM] voor

              Maar ik heb dan ook niet zo veel spam eigenlijk..
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: Windows Live Mail

                Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                OMG, wat een vragen de laatste tijd van theokus, niet meer te harden eigenlijk...
                Je weet nog niet alles.
                Hier gaan we.

                - mijn deurbel is kapot.
                > schakelaar buiten stuk?
                > zit die bel achter zekeringen?
                (alle zekeringen die ik heb zijn geen automatische)

                - mijn koelkast (inbouw) in de keuken is de geest aan 't geven.

                - de kookplaat is bekend.

                - de parlofoon kan ik NIET horen als men beneden in de hal belt.

                - twee kranen waar bijna geen water meer uitkomt (badkamer) wegens de kalk.

                - kraan in de keuken die lekt
                Last edited by theokus; 6 augustus 2010, 13:41.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Windows Live Mail

                  Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                  Inderdaad, je spamfilter bij telenet eens in orde zetten.

                  Die van mij houdt niks tegen, zet er enkel[SPAM] voor

                  Maar ik heb dan ook niet zo veel spam eigenlijk..
                  Zal niet de reden zijn omdat ik andere mail dagelijks ontvang.
                  Zij, het is een zij ja, heeft Eufonie.

                  TEST GELUKT > ALLES OK.

                  De tru... (sorry) had mijn naam verkeerd geschreven.
                  En dan kent ge elkaar bijna 20 jaar: eeuwige schande
                  Last edited by theokus; 6 augustus 2010, 15:41.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Windows Live Mail

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Je weet nog niet alles.
                    Hier gaan we.

                    - mijn deurbel is kapot.
                    > schakelaar buiten stuk?
                    > zit die bel achter zekeringen?
                    (alle zekeringen die ik heb zijn geen automatische)

                    - mijn koelkast (inbouw) in de keuken is de geest aan 't geven.

                    - de kookplaat is bekend.

                    - de parlofoon kan ik NIET horen als men beneden in de hal belt.

                    - twee kranen waar bijna geen water meer uitkomt (badkamer) wegens de kalk.

                    - kraan in de keuken die lekt
                    Deurbel -> alle componenten doormeten tot het defect gevonden is.

                    Koelkast -> Als het aan de thermostaat ligt -> thermostaat (laten) vervangen.
                    Als er te weinig koelgas opzit -> koelkast vervangen (liefst door een A++).
                    Als de dichting rond de deur niet goed meer is, dan blijft de koelkast ook langer draaien, meestal is de koelkast dan ook wel oud genoeg om ze te vervangen door een zuinigere.

                    Kookplaat -> die ga je al vervangen

                    Parlofoon -> drukknopje in de hal defect (oxidatie op de contactjes), maar het is ook mogelijk dat de parlofoon zelf defect is.

                    Kranen waar bijna geen water meer uitkomt door kalk-> kijk eerst eens of de zeefjes niet dicht zitten, als je die er afschroeft kan je die reinigen met een ontkalker, je kan die ook gemakkelijk vervangen door nieuwe (daar heb je geen loodgieter voor nodig).

                    Lekkende kraan -> dichtingen vervangen, als je er zelf geen verstand van hebt kan je dat toch beter laten doen door iemand die wel weet hoe dat moet (bij een gewone kraan is het niet zo moeilijk, maar bij de kranen met een keramische dichting is dat niet zo simpel).
                    http://barthuysmans.smugmug.com/
                    BD0338BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Windows Live Mail

                      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                      Deurbel -> alle componenten doormeten tot het defect gevonden is.

                      Koelkast -> Als het aan de thermostaat ligt -> thermostaat (laten) vervangen.
                      Als er te weinig koelgas opzit -> koelkast vervangen (liefst door een A++).
                      Als de dichting rond de deur niet goed meer is, dan blijft de koelkast ook langer draaien, meestal is de koelkast dan ook wel oud genoeg om ze te vervangen door een zuinigere.

                      Kookplaat -> die ga je al vervangen

                      Parlofoon -> drukknopje in de hal defect (oxidatie op de contactjes), maar het is ook mogelijk dat de parlofoon zelf defect is.

                      Kranen waar bijna geen water meer uitkomt door kalk-> kijk eerst eens of de zeefjes niet dicht zitten, als je die er afschroeft kan je die reinigen met een ontkalker, je kan die ook gemakkelijk vervangen door nieuwe (daar heb je geen loodgieter voor nodig).

                      Lekkende kraan -> dichtingen vervangen, als je er zelf geen verstand van hebt kan je dat toch beter laten doen door iemand die wel weet hoe dat moet (bij een gewone kraan is het niet zo moeilijk, maar bij de kranen met een keramische dichting is dat niet zo simpel).
                      Ok Bart een bedankt!
                      Al dit materiaal is meer dan 21 jaar oud dus het mag vervangen enz.

                      Deurbel "doormeten": ik heb niks om door te meten

                      Kookplaat en koelkast kunnen die mannen van Vandeborre doen.
                      Zitten hier op 500 meter van mijn deur.
                      Twijfel tussen Zanussi en Miele > Miele kost het dubbele.
                      (zal wel Miele worden )

                      Grootte van de nis kan ik niet direct bepalen waar die kookplaat wordt verzonken.

                      Kranen moeten vervangen > vol kalk > dus niet enkel die roosters.

                      Kraan keuken is idd. keramisch en slechts een paar jaar oud.
                      Lekt langs één zijde, gek he.
                      Kan die kraan over twee "gootstenen" draaien en links lekt die....


                      Parlofoon werkt nog maar ik hoor NOOIT die zoemer.
                      Last edited by theokus; 6 augustus 2010, 14:28.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Windows Live Mail

                        Wat de koelkast betreft, ik hoor van de collega's op het werk dat er geregeld problemen zijn met de electronische thermostaten, en dat valt dan meestal weer net buiten de garantieperiode.
                        Een koelkast koelt niet beter met zo'n electronische thermostaat, en ze verbruikt ook net even veel (misschien zorgt de electronica zelfs nog voor een meerverbruik, want die heeft ook stroom nodig).
                        Een mechanische thermostaat gaat zelden stuk, de meeste overleven zelfs de koelkast (heel wat koelkasten gaan 20-25 jaar mee).

                        Een duurdere koelkast heeft doorgaans dezelfde koelcompressor als een goedkope, je moet er tegenwoordig vooral op letten dat je een zo zuinig mogelijke koelkast koopt, want electriciteit wordt elk jaar duurder. Sommige merken geven op wat het jaarlijkse verbruik in KWh is, eigenlijk zouden ze die cijfers duidelijk moeten vermelden in de winkel. Het verschil tussen een A en een A++ is vrij groot, de meerkost van die A++ koelkast heb je op een paar jaar gemakkelijk terugverdiend door het lagere verbruik.

                        Koop dus liever geen koelkast met een heleboel high-tech snufjes (wat er niet inzit kan ook niet stuk gaan), kies een simpel model dat zo weinig mogelijk verbruikt. Het basisprincipe van de koeling is bij elke koelkast hetzelfde, als de isolatie beter is, dan kan er een lichtere koelcompressor in, en is het verbruik lager.

                        Ik heb pas een Beko (CSA34030) koelkast gekocht, en die doet het prima (= A++, verbruik volgens de fabrikant 217KWh/jaar, een A+ met dezelfde afmetingen verbruikt zo'n 70KWh meer per jaar).
                        Last edited by Black B@ndit; 6 augustus 2010, 16:50.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Windows Live Mail

                          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                          Wat de koelkast betreft, ik hoor van de collega's op het werk dat er geregeld problemen zijn met de electronische thermostaten, en dat valt dan meestal weer net buiten de garantieperiode.
                          Een koelkast koelt niet beter met zo'n electronische thermostaat, en ze verbruikt ook net even veel (misschien zorgt de electronica zelfs nog voor een meerverbruik, want die heeft ook stroom nodig).
                          Een mechanische thermostaat gaat zelden stuk, de meeste overleven zelfs de koelkast (heel wat koelkasten gaan 20-25 jaar mee).

                          Een duurdere koelkast heeft doorgaans dezelfde koelcompressor als een goedkope, je moet er tegenwoordig vooral op letten dat je een zo zuinig mogelijke koelkast koopt, want electriciteit wordt elk jaar duurder. Sommige merken geven op wat het jaarlijkse verbruik in KWh is, eigenlijk zouden ze die cijfers duidelijk moeten vermelden in de winkel. Het verschil tussen een A en een A++ is vrij groot, de meerkost van die A++ koelkast heb je op een paar jaar gemakkelijk terugverdiend door het lagere verbruik.

                          Koop dus liever geen koelkast met een heleboel high-tech snufjes (wat er niet inzit kan ook niet stuk gaan), kies een simpel model dat zo weinig mogelijk verbruikt. Het basisprincipe van de koeling is bij elke koelkast hetzelfde, als de isolatie beter is, dan kan er een lichtere koelcompressor in, en is het verbruik lager.
                          Bedankt Bart!
                          Ik heb al die cijfers eens bekeken.
                          En het zal er ook eentje worden zonder vriesvak.
                          Omdat ik een aparte diepvries heb he.
                          Vandenborre heeft "maar" twee AA+ en zonder diepvriesvak: AEG en Liebherr (van 88 cm) (729 en 879 euro)
                          Zal voor eind deze maand worden: koelkast zit "bomvol"

                          * Het probleem met de mail is intussen opgelost
                          Last edited by theokus; 6 augustus 2010, 16:55.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Windows Live Mail

                            Hallo,

                            Ik denk dat we Bart hierbij tot officiële "doe-het-zelver-hulp" van Belgiumdigital moeten gaan benoemen.
                            Tijdens elke Algemene Vergadering van Belgiumdigital zal hij voortaal een prominente plaats krijgen - rechts van het bestuur - met een eigen tafeltje een een eigen slids-show waarin hij de nieuwste klustipa aan u voorstelt.
                            Tijdens het diner mogen "uitgezochte" leden met een "serieus probleem" (foto als bewijs) samen met hem aan tafel zitten zodat er naar een oplossing kan gezocht worden - al dan niet fotogerelateerd.
                            Tenslotte kan je dan - ook via hem - een "BD-kluskaart" krijgen waardoor je korting krijgt in de bekende doe-het-zelf zaken.

                            Bart - bedankt voor al die uitgebreide uitleg en hupvaardige instelling

                            Jaja
                            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Windows Live Mail

                              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                              Hallo,

                              Ik denk dat we Bart hierbij tot officiële "doe-het-zelver-hulp" van Belgiumdigital moeten gaan benoemen.
                              Tijdens elke Algemene Vergadering van Belgiumdigital zal hij voortaal een prominente plaats krijgen - rechts van het bestuur - met een eigen tafeltje een een eigen slids-show waarin hij de nieuwste klustipa aan u voorstelt.
                              Tijdens het diner mogen "uitgezochte" leden met een "serieus probleem" (foto als bewijs) samen met hem aan tafel zitten zodat er naar een oplossing kan gezocht worden - al dan niet fotogerelateerd.
                              Tenslotte kan je dan - ook via hem - een "BD-kluskaart" krijgen waardoor je korting krijgt in de bekende doe-het-zelf zaken.

                              Bart - bedankt voor al die uitgebreide uitleg en hupvaardige instelling

                              Jaja
                              Gezien de laatste zin hier boven:
                              "hup Bart hup !!"


                              Maar de essentie klopt en "geen gezever waar niemand iets aan heeft"
                              Bart is goud waard dus die gast moeten we soigneren
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X