Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben op zoek naar easy listening gitaar- of trompetwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ben op zoek naar easy listening gitaar- of trompetwerk

    Wie helpt mij een beetje verder?
    Af en toe hoor je muziek op de radio waarvan je zegt: "tiens, da's speciaal, dat hoor ik wel graag! zou dat nieuw zijn? Wie is dat en hoe heet het?
    Dan kan je op zoek naar titel en uitvoerder.
    Dat alléén al is leuk om te doen, maar als je dan het bewuste muziekje terugvindt dan is het nog veel leuker.
    Als het om instrumentaal behang gaat dan hou ik bijvoorbeeld van muziek à la Chet Atkins of Paul Brown als het om gitaar gaat, van bvb. Herb Alpert als het om trompet gaat, enzovoort.
    Wie bezorgt mij eens wat namen/titels van dergelijke, liefst internationale, muziek.
    Misschien leer ik wel wat nieuws kennen...

    dank alvast

  • #2
    Re: Ben op zoek naar easy listening gitaar- of trompetwerk

    Een fijne website waar ik al een paar "nieuwe" artiesten heb ontdekt:

    Je geeft de naam in van drie artiesten die je leuk vindt en een lijstje soortgenoten rolt er uit... Spelen met de bolletjesindicator kan verrassende resultaten opleveren!

    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • #3
      Re: Ben op zoek naar easy listening gitaar- of trompetwerk

      Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
      Een fijne website waar ik al een paar "nieuwe" artiesten heb ontdekt:

      Je geeft de naam in van drie artiesten die je leuk vindt en een lijstje soortgenoten rolt er uit... Spelen met de bolletjesindicator kan verrassende resultaten opleveren!

      Palladio
      eerst even bedanken voor de link, en nu ga ik vlug de gevonden namen googlen

      Comment

      Working...
      X