Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gulfoss edge ...Iceland

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gulfoss edge ...Iceland



    Niet risicoloos... maar hopelijk de moeite .
    NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

  • #2
    Re: Gulfoss edge ...Iceland

    prachtige compo.... hele mooie foto....

    wat mij opviel toen ik hem van boven naar beneden bekeek, dat ik dacht: 'dat het een zwart/wit foto was' maar onderin zie ik groen... Hoe moet ik dat zien?

    Comment


    • #3
      Re: Gulfoss edge ...Iceland

      Er is iets misgelopen met de onderste rotsen.
      Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

      Comment


      • #4
        Re: Gulfoss edge ...Iceland

        Oorspronkelijk geplaatst door Jevgeniy Bekijk bericht
        Er is iets misgelopen met de onderste rotsen.
        ik volg hier, ik vind dit geen mooi bewerking..
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Gulfoss edge ...Iceland

          Indien het beginbestand goed belicht is, zou ik hem copieren in een nieuwe laag en dan softlight toepassen. Dan dit bewerkte foto als bovenste laag aanbrengen en stukken rotsen gommen op 20% indien nodig herhalen... Den dat het zo toch wel beter zou zijn :/ (Mijn mening)
          Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

          Comment


          • #6
            Re: Gulfoss edge ...Iceland

            Streng maar rechtvaardige criteria !
            Zoals ik al bij eerdere postings gemeld heb ...... no experience enough with photoshop yet.
            Desondanks .... dacht ik toch dat de beelden hier een plaatsje verdienden, al was het maar om al dit fraais natuurgeweld te kunnen delen met de collega amateurfotografen.
            IJsland was toch O zo mooi !
            Misschien moet ik deze mening herzien en proberen module 2 en 3 van photoshop te pakken zien te krijgen via avondonderwijs :-) en stoppen met de postings ?
            Bedankt voor alle reacties, sowieso.
            NIKON D700 & NIKON D300 Telephoto AF Micro-Nikkor 105mm f/2.8 G ED-IF, AF-S VR Autofocus lens, 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF, AF-S DX VR Autofocus lens, Nikkor AF 80-400/4.5-5.6 ED D VR. Tokina SD 12-24(IF) DXII, Nikon SB 900.

            Comment


            • #7
              Re: Gulfoss edge ...Iceland

              Kop op, niet helemaal positieve reactie is 100 keer beter dan geen reactie En het beeld hoort hier zeker thuis... don't you dare to stop
              Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

              Comment


              • #8
                Re: Gulfoss edge ...Iceland

                Oorspronkelijk geplaatst door Nirvanasan Bekijk bericht
                Streng maar rechtvaardige criteria !
                Zoals ik al bij eerdere postings gemeld heb ...... no experience enough with photoshop yet.
                Desondanks .... dacht ik toch dat de beelden hier een plaatsje verdienden, al was het maar om al dit fraais natuurgeweld te kunnen delen met de collega amateurfotografen.
                IJsland was toch O zo mooi !
                Misschien moet ik deze mening herzien en proberen module 2 en 3 van photoshop te pakken zien te krijgen via avondonderwijs :-) en stoppen met de postings ?
                Bedankt voor alle reacties, sowieso.
                Mijn reactie is overigens niet negatief bedoelt hoor... ik stelde slechts een vraag..
                Ik vind het qua natuurschoon toch een prachtige plaat hoor, dus dat heb je heel goed gezien, alleen ik had wat vraagtekens bij de bewerking vandaar dat ik een vraag stelde, misschien was de bewerking juist wel de bedoeling, vandaar.

                Misschien heb je het jezelf te lastig gemaakt met de bewerking, misschien kun je het origineel (als update) erbij plaatsen of helemaal zwart/wit?
                Laat je zeker niet te snel ontmoedigen....!!!


                Groet, Rob
                Last edited by natuurfreak; 5 augustus 2010, 15:46.

                Comment


                • #9
                  Re: Gulfoss edge ...Iceland

                  Misschien beetje lomp van mij om enkel op bewerking te reageren maar vind het dus wel een mooi beeld en je hebt een goed standpunt uitgekozen!
                  Groeten!

                  500px / Facebook

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gulfoss edge ...Iceland

                    Rotsen onderaan en handtekening (te groot) zijn niet ok.
                    Verder mooie compositie!
                    Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

                    Comment

                    Working...
                    X