Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mobistar TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mobistar TV

    Mobistar start in september met digitale tv.
    Weet iemand daar meer over?

  • #2
    Re: Mobistar TV

    Gelet op hun dubieuze facturatie en hun klantonvriendelijkheid zal dat niet aan mij besteed zijn. Heb net een juridische veldslag achter de rug ivm opzeggen telefoonabonnement.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Mobistar TV

      Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
      Gelet op hun dubieuze facturatie en hun klantonvriendelijkheid zal dat niet aan mij besteed zijn. Heb net een juridische veldslag achter de rug ivm opzeggen telefoonabonnement.
      Dit is een persoonlijke ervaring en heeft niks met topic starter zijn vraag te maken
      Gelieve je frustraties ivm Mobistar dus elders te spuien

      Ik ben al jaren klant bij mobistar en heb er geen klagen van en nee heb geen aandelen van hen.

      mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

      Comment


      • #4
        Re: Mobistar TV

        Kan het zijn dat ik ergens al eerder heb gelezen dat er een fusie of overname op til wassen met als onderwerp Mobistar en Telenet ? In dat geval zou het mogelijk kunnen zijn.
        ( Ook hier géén slechte ervaringen met Mobistar )

        Comment


        • #5
          Re: Mobistar TV

          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Gelieve je frustraties ivm Mobistar dus elders te spuien

          mir
          Wie zegt dat ik gefrustreerd ben?
          Of mogen er alleen positieve berichten geplaatst worden?
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Mobistar TV

            Ik heb vernomen dat het systeem zou werken met een wel heel speciale ontvanger.
            Het toestel zou geschikt zijn om satelliet, terrestrial, via web en 3G samen te ontvangen.

            Comment


            • #7
              Re: Mobistar TV

              Mobistar tv zal starten op 8 oktober 2010.

              Comment


              • #8
                Re: Mobistar TV

                Is eigenlijk een beetje zoals TV Vlaanderen; je moet ook nog een sattelietschotel met bijbehorende bekabeling en decoder installeren. Je krijgt er wel Tv bij voor op de gsm en een internetaansluiting
                .
                α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                Flickr____No place to be

                Comment


                • #9
                  Re: Mobistar TV

                  Er stond gisteren wat informatie op tweakers, ziet er wel leuk uit. Inderdaad TV Vlaanderen-achtig.

                  http://tweakers.net/nieuws/69792/mob...-diensten.html

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mobistar TV

                    Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                    Er stond gisteren wat informatie op tweakers, ziet er wel leuk uit. Inderdaad TV Vlaanderen-achtig.

                    http://tweakers.net/nieuws/69792/mob...-diensten.html
                    Twijfel aan het succes > weer een schotelantenne.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mobistar TV

                      Betwijfel of het wel succes zal hebben. (weer een schotel)

                      En ik herinner mij nog dat Benoit Scheen een paar jaar geleden in koeien van letters aankondigde dat hij hoogstpersoonlijk de vaste telefoonlijn ging "dooddoen". Hij ging dat doen door het bellen met een Mobistar GSM naar....... vaste lijnen spotgoedkoop te maken. Ooit nog iets van gehoord ?
                      Nu gaat hij de varkentjes van Belgacom en Telenet TV eens gauw wassen zie. Bescheidenheid is niet zijn beste eigenschap zo te zien.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mobistar TV

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Twijfel aan het succes > weer een schotelantenne.


                        Hoe? Weer een schotelantenne? Sommige mensen hebben nood aan een schotelantenne...en zij die er nood aan hebben, awel die plaatsen er een.

                        Tot er een taks zal op komen...
                        perman
                        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mobistar TV

                          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                          Betwijfel of het wel succes zal hebben. (weer een schotel)

                          En ik herinner mij nog dat Benoit Scheen een paar jaar geleden in koeien van letters aankondigde dat hij hoogstpersoonlijk de vaste telefoonlijn ging "dooddoen". Hij ging dat doen door het bellen met een Mobistar GSM naar....... vaste lijnen spotgoedkoop te maken. Ooit nog iets van gehoord ?
                          Nu gaat hij de varkentjes van Belgacom en Telenet TV eens gauw wassen zie. Bescheidenheid is niet zijn beste eigenschap zo te zien.
                          Dat Benoit zich maar eerst leert om fatsoenlijk Nederlands te praten.
                          Van de helft wat die zei verstond ik geen woord.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mobistar TV

                            Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                            Is eigenlijk een beetje zoals TV Vlaanderen; je moet ook nog een sattelietschotel met bijbehorende bekabeling en decoder installeren. Je krijgt er wel Tv bij voor op de gsm en een internetaansluiting
                            .
                            Via welke kabel krijg je die internetaansluiting? Defenderke

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mobistar TV

                              Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
                              Hoe? Weer een schotelantenne? Sommige mensen hebben nood aan een schotelantenne...en zij die er nood aan hebben, awel die plaatsen er een.

                              Tot er een taks zal op komen...
                              Wat dan weer door Europa zal veroordeeld worden (precedent is er al, er waren lang geleden al gemeenten die het probeerden).
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X