Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zelfportret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zelfportret

    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

  • #2
    Re: Zelfportret

    Voor een zelfportret kan je beter stilstaan. Je hoeft zo niet te zwaaien met je armen
    Origineel portret

    greetz
    Cheeta
    Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Zelfportret

      Ruim een week voorbij, weinig kijkers, één - gelukkig positief - commentaar.

      Mijn illusies zijn bijna net zo gebroken als mijn spiegelbeeld.
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

      Comment


      • #4
        Re: Zelfportret

        Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
        Ruim een week voorbij, weinig kijkers, één - gelukkig positief - commentaar.

        Mijn illusies zijn bijna net zo gebroken als mijn spiegelbeeld.
        gewoon foto's van vogels en optredens maken. zeker niets origineels proberen Dan krijg je wel wat commentaar.

        Speciaal beeld, dat wel, spijtig dat het geen mooiere en regelmatigere mirroball is.
        The Knight That Says Ni...kon

        Comment


        • #5
          Re: Zelfportret

          Ik zou het haast een Boulevard of broken dreams noemen, maar dat zou je zelfportret zo
          Godallemachtig banaal maken, terwijl ik liever mag denken dat je een samenraapsel bent
          van al die stukjes en dat je, eens alles op zijn plaats, best wel te genieten bent. Misschien
          niet meteen het zonnetje in huis, maar toch bij tijd en wijlen een fonkelende gedachte,
          een fraaie weerspiegeling, een apart lichtje. Kortom, een tikkeltje onvoorspelbaar.

          Comment


          • #6
            Re: Zelfportret

            Plaatwerker,
            hoezeer ik ook mijn fantasie probeer de vrije loop te geven, een zelfportret zie ik er niet in...
            Moest dus wel effe grinikken met je titelkeuze omdat je graag anderen daarop nogal eens aanspreekt...
            Ik bemerk dat het een crop is gezien de artefacts in de foto.
            De kleuren maken me wispelturig, maar dat is dus een zuiver persoonlijke smaak.
            Het doet me eerder denken aan de plaatjes van de psy die ik moest analyseren tijdens mijn recrutering voor den ABL 35 jaar geleden...
            "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
            Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

            Comment


            • #7
              Re: Zelfportret

              Volgende week nog wel even tijd om in te gaan op de laatste drie commentaren.
              Er komt een druk weekend aan.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

              Comment


              • #8
                Re: Zelfportret

                Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                gewoon foto's van vogels en optredens maken. zeker niets origineels proberen Dan krijg je wel wat commentaar. ...
                Leuk advies hoor, je wil toch niet dat ik mijzelf saai ga vinden?
                Maar ja, ik heb nog een voorraad van minstens 5 jaar optredens en daar kan ik vast wel iets vinden wat ik ook nu nog presentabel vind.

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Ik zou het haast een Boulevard of broken dreams noemen, maar dat zou je zelfportret zo
                Godallemachtig banaal maken, terwijl ik liever mag denken dat je een samenraapsel bent
                van al die stukjes en dat je, eens alles op zijn plaats, best wel te genieten bent. Misschien
                niet meteen het zonnetje in huis, maar toch bij tijd en wijlen een fonkelende gedachte,
                een fraaie weerspiegeling, een apart lichtje. Kortom, een tikkeltje onvoorspelbaar.
                Mooi gezegd ! En dat laatste, dat wil ik graag zo houden.

                Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
                Plaatwerker,
                hoezeer ik ook mijn fantasie probeer de vrije loop te geven, een zelfportret zie ik er niet in...
                Moest dus wel effe grinikken met je titelkeuze omdat je graag anderen daarop nogal eens aanspreekt...
                Ik bemerk dat het een crop is gezien de artefacts in de foto.
                De kleuren maken me wispelturig, maar dat is dus een zuiver persoonlijke smaak.
                Het doet me eerder denken aan de plaatjes van de psy die ik moest analyseren tijdens mijn recrutering voor den ABL 35 jaar geleden...
                Toen ik de foto een paar jaar geleden maakte, stond deze titel al gereed.
                Het is inderdaad een crop. Dat kleine figuurtje middenboven dat ben ik.
                Maar hoe kan je aan een foto van iemand anders zien dat het een crop is?
                Wat zijn die 'artefacts' dan?
                Van waardering geniet ik.
                Van kritiek leer ik.

                Comment


                • #9
                  Re: Zelfportret

                  Kleur Compo Idee en titel Heb wel wat moeite met de scherpte
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment

                  Working...
                  X