Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No title...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • No title...

    Neen, bij deze opname kon ik geen enkele titel bedenken. Toch vond ik de foto de moeite om te posten.


    Jochenvde Photography
    Flickr

  • #2
    Re: No title...

    Hij wordt hier niet gesmaakt blijkbaar. Op een forum elders heb ik al redelijk wat positieve reacties, maar smaken verschillen natuurlijk
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: No title...

      interessante omgeving.
      de schaduwlijn in het verlengde van de architectuurlijnen.
      ook die mast is goed.
      maar waarom staat de foto schuin? dat vind ik meestal niets toevoegen aan het beeld.
      ook hier niet.
      het doorbreekt de neutraliteit van de registratie en dat was toch net niet de bedoeling zo lijkt me?

      Comment


      • #4
        Re: No title...

        Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
        interessante omgeving.
        de schaduwlijn in het verlengde van de architectuurlijnen.
        ook die mast is goed.
        maar waarom staat de foto schuin? dat vind ik meestal niets toevoegen aan het beeld.
        ook hier niet.
        het doorbreekt de neutraliteit van de registratie en dat was toch net niet de bedoeling zo lijkt me?
        Het schuin fotografferen heb ik doelbewust gekozen om het dak, gevolgd door de schaduwlijn (zo goed als) diagonaal te laten overkomen. Bovendien komt de opname zo, naar mijn inziens althans, minder registrerend over. Schuin is bij architectuur meestal niet toepasselijk, maar er zijn uitzonderingen.
        Jochenvde Photography
        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: No title...

          Ik versta onder 'Stilleven en abstract' in het algemeen iets heel anders.
          Misschien doen anderen dat ook.
          Zou dat de reden kunnen zijn van het gebrek aan reacties?

          En een beetje geduld kan ook geen kwaad hoor. Hij staat er nog geen 24 uur.
          Last edited by Plaatwerker; 3 augustus 2010, 16:43. Reden: laatste zin
          Van waardering geniet ik.
          Van kritiek leer ik.

          Comment


          • #6
            Re: No title...

            Ook voor mij hoeft de schuine inkadering niet....is zeker geen meerwaarde, evenals de mast die niet bij het geheel thuishoort.
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment

            Working...
            X